filip3434 Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 Cześć chciałbym odchudzić swój rower http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/1288-mbike-renegade-06/ budżet jakim dysponuję to ok 2tyś (+/- 300zł) Chciałbym aby był jeszcze bardziej sportowy. Specyfikacja jest seryjna jedyne co było zmieniane to gripy na Ritchey WCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adixtra Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 Zacząłbym od zmiany kół na coś lżejszego i/lub amorka, bo tora do najlżejszych nie należy. Możesz zakupić dętki po ok 120gram (myślę że rozsądne minimum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Na początku zważ go, 11.3kg jest zupełnie nie realne Koła: XT/EQ21/Dt comp/alu nyple ~600zł, 1700g (jak jesteś lekki możesz dołożyć do Laser/Revo, +60zł i - 100g) Amor: Epicon ~650zł, 1700g Mostek/sztyca/kiera: smica itp ~250zł Zaciski kół: Dartmoor 30zł, 70g Zacisk sztycy: Accent slim 20zł, 20g Przerzutka przód: stary XT/LX ok. 70zł, 135g Pedały: Cranki Candy X/eggbeater C, 120zł, 300g Opony: Kenda Karma, 50zł/szt, 490g/szt Siodełko: Velo 110zł, 200g + wymiana kasety na SLX 11-28 (jeśli jeździsz w góry to 32) gdy obecna się zużyje. I zostajesz z całkiem fajnym rowerem na średniej ramie - moja rada to tego sprzedać i składać coś od początku Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez miskov17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filip3434 Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) raczej wolałbym pozostać przy tej ramie co mam, bardzo mi odpowiada i amorek hmm ten epicon kurde wolałbym coś ze stajni RS lub Manitou Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez filip3434 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 Jak chcesz ładny znaczek - hulaj duszo Wg mnie to bez sensu przy takich ograniczeniach budżetu ale to nie moja kasa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filip3434 Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 tak generalnie to bardziej myślałem o fajnym tuningu + odchudzanie, o kołach nie myślałem bardziej o zaciskach kół np hope czerwone (pod kolor) zmiana przerzutki przedniej, amor, manetki, i założenie tarczówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 13 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 Powiedz po prostu, że chcesz podnieść współczynnik lansu, a nie tam o odchudzaniu gadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filip3434 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) odchudzanie najważniejsze aczkolwiek wyższy współczynnik lansu, tez odpowiada na razie tanimi siłami chcę go pod kolor zrobić śrubki do korby, kółeczko przerzutki, rogi, zacisk sztycy, kapsel sterów. Prawie wszystko od KCNC oprócz rogów Edytowane 13 Sierpnia 2011 przez filip3434 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi