Skocz do zawartości

[rower] szosowy , wybor do 4000zl

Bezkarnymbyc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie ; )

Jezdze bardzo duzo , pokonuje duze dystanse . Zdecydowalem sie na rower szosowy , bo chce jezdzic szybciej i sie poprostu scigac ; )

Glownie szukam roweru z karbonowa rama a reszta czyli przerzutki oby wiecej ; )

Zadowolic mnie bedzie moglo 9 z tylu i 2 z przodu ..

Model , ktory mnie interesuje jest to : http://www.rowerymerida.pl/produkt128/race-903-18-rower-merida.html

Co mylsicie ? Co polecacie ?

Jakie firmy polecacie i oczywiscie jakie rowery ; )

Z gory Dzieki

P.S

nie jestem , takim amatorem . Poprostu licze na jakies ciekawe odpowiedzi .

Napisano

Przerzutki najlepiej dwie jedna z przodu i druga z tyłu :P

W Polsce z węglowych, mniej więcej w budżecie, przychodzą mi do głowy jakieś wyprzedaże Kellys czy lekko używane jak taka Merida.

ogolnie Kellysy mnie nie ciagna .. ewentualnie URC 6.9 a tak to nie ..

Chce dobry , szybki rower , aby wyciagnac jak najwiecej z wlasnych mozliwosci ; D

Napisano

Przecież wiesz, że rower sam z siebie nie jest szybki, inna sprawa to dopasowanie geometrii roweru + efektywna rama która nie marnuje energii - głównie to pozwala wyciągnąć maximum.

Która rama Ci podpasuje to my raczej nie wiemy.

Kompozyt teoretycznie powinien bardziej efektywnie niż alu przekazywać moc na pedały, więc z nówek polecę (nie wnikając w wyposażenie, wygląd i geometrię) :

http://www.decathlon.com.pl/PL/facet-3-156422622/

Teoretycznie ta rama ma potencjał :

Akceptacja przez: Rama i widelec są wynikiem 8 lat (2000 – 2007) zawodów na najwyższym poziomie, wraz z naszym partnerem AG2R. Rower mistrza Francji 2007 posiadał identyczną ramę i widelec. Mają na swoim kocie bardzo liczne wygrane w zawodach kolarskich.
ogolnie Kellysy mnie nie ciagna .. ewentualnie URC 6.9 a tak to nie ..

No to dostałeś właśnie propozycję 6.9, tylko nie wiadomo jak z ozmiarem ...

Napisano