Bezkarnymbyc Napisano 10 Sierpnia 2011 Napisano 10 Sierpnia 2011 Witajcie ; ) Jezdze bardzo duzo , pokonuje duze dystanse . Zdecydowalem sie na rower szosowy , bo chce jezdzic szybciej i sie poprostu scigac ; ) Glownie szukam roweru z karbonowa rama a reszta czyli przerzutki oby wiecej ; ) Zadowolic mnie bedzie moglo 9 z tylu i 2 z przodu .. Model , ktory mnie interesuje jest to : http://www.rowerymerida.pl/produkt128/race-903-18-rower-merida.html Co mylsicie ? Co polecacie ? Jakie firmy polecacie i oczywiscie jakie rowery ; ) Z gory Dzieki P.S nie jestem , takim amatorem . Poprostu licze na jakies ciekawe odpowiedzi .
spootnick Napisano 11 Sierpnia 2011 Napisano 11 Sierpnia 2011 Przerzutki najlepiej dwie jedna z przodu i druga z tyłu W Polsce z węglowych, mniej więcej w budżecie, przychodzą mi do głowy jakieś wyprzedaże Kellys czy lekko używane jak taka Merida.
Bezkarnymbyc Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Napisano 11 Sierpnia 2011 Przerzutki najlepiej dwie jedna z przodu i druga z tyłu W Polsce z węglowych, mniej więcej w budżecie, przychodzą mi do głowy jakieś wyprzedaże Kellys czy lekko używane jak taka Merida. ogolnie Kellysy mnie nie ciagna .. ewentualnie URC 6.9 a tak to nie .. Chce dobry , szybki rower , aby wyciagnac jak najwiecej z wlasnych mozliwosci ; D