Greegoory Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Witam wszystkich! Szukam roweru do jazdy głównie po asfalcie, do tego polne drogi, czasem las. Dzienny dystans jaki robie to około 30-40 km. Obecnie jezdze na starym rowerze firmy maxxim, na dosc budzetowym osprzęcie, do tego wazy pewnie ponad 20 kg. Ostatnio jednak podjąłem decyzje o zmianie roweru. Fachowiec ze sklepu powiedział, że powinienem przesiąść sie na jakiegos corssa. Zaproponował mi dwa rowery kellys axis classic za 1550 albo kellys axis red/yellow za 1700. Roweki bardzo mi sie spodobały, jednak nie znam się na tym za bardzo. Proszę o poradę, czy watrto inwestowac w taki rower? czy potrzebne mi do takiej jazdy tarczowe hamulce? moje wymiary 182 cm 112 kg Z góry dzięki za pomoc
ziom41 Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Nie są ci potrzebne hamulce tarczowe ale jak są to mocniejsze niż v-ki. Ale biorąc pod uwagę cenę to nie opłaca się dopłacać do twojej jazdy do tarcz. Myślałeś też nad innymi rowerami? Myślę że były by dla ciebie dobre: http://www.kross.pl/rower/102-EVADO_1.2.html http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/2012.revel.3.disc/7730/49306/ http://www.unibike.pl/vipergts.html
brt0555 Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Tarcze moim zdaniem sa zbedne w crossach, ja mam Unibike Viper'a i altusy mi wystarczaja swietnie hamuja, rowniez na mokrym. Axisa bym nie bral, tak samo tego gianta co kolega wyzej polecil, wybieralbym miedzy Viperem, Evado,a Herculesem Jump
Greegoory Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Napisano 10 Sierpnia 2011 Zależy mi na wąskiej oponie najlepiej 28" Ten Evado jest warty polecenia? Unibike mnie jakos nie kręci, czytalem o nim dużo na forum dobrych opinii, ale jakoś tak nie bardzo.