pawelcy Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Czy ktoś korzystał z reklamacji jakieś części w rowerze poprzez wysłanie do producenta(w moim przypadku KROSS)? np koła(obręczy. Na jakich zasadach się to odbywa?
RybekZKlanu Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Wchodzisz na stronę Krossa, na dole masz serwis(klikasz), następnie zakładka formularz i wypełniasz. Potem odpisują Ci na maila na jaki adres ma być wysłany kurier. Potem dzwoni kurier, umawia się, przyjeżdża. Zabiera daną część i przywozi za jakiś tydzień/półtora.
pawelcy Napisano 10 Sierpnia 2011 Autor Napisano 10 Sierpnia 2011 Thx za objaśnienie. Jak tak to niestety troche długo to trwa, ja myślałem że w ciągu 3 dni to sie załatwi:(...
Wampi Napisano 10 Sierpnia 2011 Napisano 10 Sierpnia 2011 długo? Ja bym się cieszył, że w ogóle zabiorą i przywiozą... A w trzy dni, to w niektórych serwisach nawet nie zrobią. Tak btw, to w ogóle jestem mile zaskoczony, że tak działa reklamacja w Krossie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.