olog Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Witam i wraz z pierwszym postem pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! Poniżej dane roweru, który ostatnio złożyłem (a miała być tylko zmiana ramy ;-) Wiele części wykorzystałem z poprzedniego roweru, kupując nowe zwracałem uwagę na ich wagę i wyszło coś takiego: Bottom braket (Suport) Shimano LX BB-ES51 277g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano alivio BL-M430 196g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano alivio BL-M430 196g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano STX-RC 210g Cables: (Pancerze i linki) Clarks 110g Cassette: (Kaseta) CS-HG50-9 11-32z 358g Chain: (łańcuch) HG53 259g Crankset: (Korby) FC-M521 734g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore FD-M530 167g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano LX RD-M570 292g Fork: (Widelec) Mosso alu 645g Frame: (Rama) Drossiger SL9.1 17” 1433g Grips: (Gripy) Author 20g Handlebar: (Kierownica) Easton EA30 173g Headset: (Stery) FSA Orbit Z 103g Pedals: (Pedały) Accent Hellium 244g Seat: (Siodło) Velo 1133U 211g Seatpost: (Sztyca) Smica Pro 262g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Pro 22g Shifters: (Manetki) Shimano LX SL-M570 269g Skewers: (Zaciski kół) firmowe 115g Spacers: (Podkładki pod mostek) VP 14g Stem: (Mostek) Smica Pro 130g Tire (Front): (Opona przednia) Maxiss Larsen TT 460g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxiss Larsen TT 470g Tubes: (Dętki) Maxxis Ultralight 253g Wheel Front: (Koło przednie) 723g -Hub: (Piasta) Novatec A741 32h 118g -Rim: (Obręcz) Mavic X221 437g -Spokes: (Szprychy) DT Revo 142g -Nipples: (Nyple) DT alu 10g -Rim tape: (Opaska) Michelin 16g Wheel Rear: (Koło tylne) 1188g -Hub: (Piasta) LX silent clutch FH-R080 32h 493g -Rim: (Obręcz) Mavic X221 438g -Spokes: (Szprychy) DT Champion 211g -Nipples: (Nyple) DT mosiężne 30g -Rim tape: (Opaska) Michelin 16g Misc : (Inne) piwoty+hak przerzutki 36g Waga 9570g Stosując lepsze komponenty można bez problemów uzyskać niższą wagę, ale uparłem się i nie chciałem montować nic z grupy wyższej niż LX ;-))) W tym momencie jeszcze szczególne podziękowania dla osoby, która zwróciła moją uwagę na ramę Drossiger! Rower służy do jazdy po mieście i leśnych ścieżkach i tu gdzie mieszkam (Mazury) sprawdza się znakomicie. Różnica w porównaniu do poprzedniego roweru o wadze ok. 14kg jest zaskakująca. Wszelkie uwagi bardzo mile widziane, oprócz wagi tylnej piasty ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Na kołach można wiele urwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Fajna maszyna , przeważnie w mieście musisz na nim pieknie pocinać.Ja bym polecił moim skromnym zdaniem, zrobić jakieś akcenty (biały, czerwony) - na bank o tym myślałeś , lecz to kosztowana operacja.Na tylnym kole jeszcze możesz dużo zbić - sam o tym wiesz , Twój wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LRBUKOWSKI Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 podpowiedz gdzie można kupić ramę tej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Tutaj: http://www.bike-x-perts.com/en/product_info.php/products_id/244332 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Ale to jest jak dla mnie ostra budżetówka raczej, nic powyżej LXa tu nie ma w zasadzie, no może kółka troche wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olog Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 podpowiedz gdzie można kupić ramę tej firmy Ramę kupiłem kilka miesięcy temu na ebayu za około 140 euro, nową. W tej cenie, myślę to duża okazja. Jakość wykonania jest wysoka, waga rewelacyjna. Można przyczepić się tylko do faktu, że rura podsiodłowa nie jest frezowana tylko zastosowano rozwiertak. Teraz widzę jest sporo drożej, niestety. Fajna maszyna , przeważnie w mieście musisz na nim pieknie pocinać.Ja bym polecił moim skromnym zdaniem, zrobić jakieś akcenty (biały, czerwony) - na bank o tym myślałeś , lecz to kosztowana operacja.Na tylnym kole jeszcze możesz dużo zbić - sam o tym wiesz , Twój wybór Zgadza się, będę chciał zastosować czerwone dodatki, ale to już chyba w następnym sezonie. Myslałem o zmianie piasty, byłoby spokojnie 200g mniej, ale bardzo lubię tego silenta. Mam tą piastę od 10 lat i jest niezniszczalna ;-). Może po prostu zaplotę drugie, lżejsze koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.