Mod Team mrmorty Napisano 9 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 9 Września 2011 Na szybko napiszę - zmień korek - plastik może wystrzelić - szkoda oka(lewego) Cytuj
RafalSBK Napisano 9 Września 2011 Napisano 9 Września 2011 powiem tyle... już na nim jeździłem, ale nie chce zapeszyć i poczekam do rana Cytuj
Deoksyryboza Napisano 9 Września 2011 Napisano 9 Września 2011 Może być ciekawie Podziel się szczegółami, bo XCR w wersji Air też chodził mi po głowie Cytuj
RafalSBK Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 dzisiaj nie mam głowy na nowy temat, poza tym muszę go odpowiednio wystroić żeby chodził tak jak tego oczekuje, ale spokojnie, na pewno się pojawi z dużą ilością zdjęć Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 11 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 11 Września 2011 ale korek to chłopie wytocz sobie chociaż ze stali bo na serio boję się o Ciebie. Jak nie to bana dostaniesz Cytuj
RafalSBK Napisano 13 Września 2011 Napisano 13 Września 2011 już jest http://www.forumrowerowe.org/topic/99589-amortyzato-xcr-lo-solo-air/ będzie drugi rowerowy nobel? + dla autora za inspiracje Cytuj
Jarek516 Napisano 14 Września 2011 Napisano 14 Września 2011 Uwaga Uwaga. Oznajmiam iż Rock Shox Dart 3 Solo Air by Jarek516 działa Wszystko w jak najlepszym porządku, tylko muszę załatwić dobrą pompkę żeby nabić odpowiednie ciśnienie Cytuj
Mod Team safian Napisano 14 Września 2011 Mod Team Napisano 14 Września 2011 To teraz na maratonach etc. będzie widać kto czyta FR, przerobione manetki XT, przerobione amortyzatory, płyn do opon domowej produkcji, co jeszcze wymyślicie? Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 14 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 14 Września 2011 Jarek, pokombinuj tylko z gęstością oleju w prawej goleni - naprawdę poczujesz różnicę. Safian - mam kilka pomysłów - jeden dotyczy pompki do amortyzatora a reszty nie zdradzę - niech będzie zaskoczeniem tak jak ten temat. Zobaczysz - ruszyłem górę lodową Cytuj
Jarek516 Napisano 14 Września 2011 Napisano 14 Września 2011 Właśnie będe musiał bo blokada nie chce działać, jutro doleje i zobaczę Cytuj
ParowkaNinja Napisano 14 Września 2011 Napisano 14 Września 2011 a ze tak zapytam, ile stracil na wadze po tej przerobce ? Cytuj
Jarek516 Napisano 14 Września 2011 Napisano 14 Września 2011 (edytowane) Straci tyle, ile waży sprężyna bez tłoka, więc nie wiem dokładnie ile, ale strzelam w granicę 300g Dodając do tego olej, więc będzie jakies 200g Edytowane 14 Września 2011 przez Jarek516 Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 14 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 14 Września 2011 mój po przeróbce, po zmianie oleju w prawej goleni oraz po przycięciu rury sterowej(do 180 mm) waży 1920g - wersja bez piwotów. Cytuj
RafalSBK Napisano 14 Września 2011 Napisano 14 Września 2011 mam nadzieje że pompka to nie ta moja z lodówki? Cytuj
ParowkaNinja Napisano 15 Września 2011 Napisano 15 Września 2011 mrmorty a moglbys wrzucic jeszcze raz do siebie do galerii zdjecia tych przerobek ? Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 15 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 15 Września 2011 a co wcięło? Słabo u mnie z aparatem ale pokombinuję. Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 21 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 21 Września 2011 Mam teraz na wyjeździe integracyjnym klasę licealistów o profilu matematycznym i zagadnąłem ich o wzór za pomocą którego mógłbym sprawdzić jaką ilość oleju muszę wlać do lewej goleni. Pomierzyliśmy i wyszło: Średnica wewnętrzna goleni to 25,7 mm(zaokrąglam do 26 mm) Poziom oleju nad tłokiem ma wynosić jakieś 5-10 cm(50 - 100 mm) Równanie: 13(do kwadratu) x 3,14(liczba π) x 50 = 26533 mm3 = 26,533 ml oleju Aha i mała poprawka - poziom oleju 5-10 cm nad tłokiem a nie od gwintu do poziomu oleju. Już poprawiam. Cytuj
chorinek Napisano 7 Stycznia 2012 Napisano 7 Stycznia 2012 Przerobilem swojego Darta 2. Cala operacja zamyka sie w godzinie. Testowalem amor przez jeden dzień, i jak na razie rewelacja. Szkoda ze nie jest sztywniejszy Pozdrawiam i dzieki za informacje! Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 8 Stycznia 2012 Autor Mod Team Napisano 8 Stycznia 2012 Mi niestety po intensywnym katowaniu strzeliła ta uszczelka na tłoczku. Nie było problemu z wymianą(i działaniem po wymianie) ale po jakimś czasie by ustrzec się takiej usterki poprosiłem tokarza o wytoczenie tłoczka na trzy oringi - to już jest absolutne uszczelnienie. Jak się ogarnę to wrzucę nowe foty. Aha - z czego toczyłeś korek? Może jakieś zdjęcia? Cytuj
chorinek Napisano 8 Stycznia 2012 Napisano 8 Stycznia 2012 Zdjecia moge w najblizszym czasie wrzucic jak dostane aparat w swoje rece. Dziwi mnie fakt ze piszecie ze w Darcie ( 3? ) korek jest plastikowy. Otóż w moim Darcie 2 jest on metalowy. Po wyjeciu pokretla od naprezenia wstepnego zostaje nam wkrecony na gwint plastikowy element ktory jest odpowiedzialny za docisk. Wycialem wentyl ze starej detki z odrobina gumy wokol niego, by na styk wchodzila do korka, po czym docisnalem gume elementem ktory wczesniej sie tam znajdowal. Szczelnosc jest 100%, o dziwo. Obecnie znajduje sie w nim 100 psi, ale przy podjazdach mam wrazenie ze jeszcze zbyt mocno sie ugina - przy jezdzie na siodelku wszystko gra. Nie pogubil cisnienia podczas skokow i zjazdow z wszelkich schodow, gdzie sprezyna dobijala do konca - tutaj mialem bardzo kulturalne wytlumienie uderzenia. BTW Dobry pomysl z dotoczeniem tłoczka! Pozdrawiam! Cytuj
enduroriderPL Napisano 8 Stycznia 2012 Napisano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Ciekawy temat, ale mam uwagę natury formalnej: solo air to system z dwiema komorami powietrznymi pompowany jednym zaworem a tutaj jest jedna komora Poza tym bardzo fajny temat i z przyjemnością sobie poczytałem o zmianach Edytowane 8 Stycznia 2012 przez enduroriderPL Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 8 Stycznia 2012 Autor Mod Team Napisano 8 Stycznia 2012 też się chwilę nad tym zastanawiałem - Air Asist nie, bo to inny system, a samo słowo "air" przy temacie brzmi niemedialnie Co do zmian - ostatnio przez gg instruowałem chłopaczka i wspólnie powstała RST Gila TnL Air, wszystko się da Cytuj
enduroriderPL Napisano 8 Stycznia 2012 Napisano 8 Stycznia 2012 http://www.protone-components.it/home.php - bardzo fajny motyw. Cena w Polska.... http://rowerowy.com/narzedzia_serwis/serwis_amortyzatorow/protone_rs_totem Masz nowe wyzwanie Cytuj
Mod Team mrmorty Napisano 8 Stycznia 2012 Autor Mod Team Napisano 8 Stycznia 2012 Do zrobienia. Problem jest tylko w estetyce wykonania Cytuj
enduroriderPL Napisano 8 Stycznia 2012 Napisano 8 Stycznia 2012 Powiem Ci, że zrobienie całości może być bardziej trudne niż się wydaje na pierwszy rzut oka, ale temat do ogarnięcia Myślę od tym od pewnego czasu i może kiedyś się za to wezmę bo póki co mi się nie chce ;D Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.