duncon95 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Wysyłka niepotrzebna mam dostęp do różnych olei ale ten miałem pod ręką, teraz jak rower stoi w cieple to wszelkie właściwości wróciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 22 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 czyli działa i to jest najważniejsze. Teraz pytanie - uzupełniałeś może olej w tłumiku po zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duncon95 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Mimo dodatkowego podwyższania(1cm) nie gdyż nie mam oleju 15W i blokada zaczyna działać właśnie dopiero po wgięciu 1cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duncon95 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Tak wygląda mój korek i tłoczek. Materiał stal nierdzewna. Wentyl w korek wklejony na poxylinie. Tłoczek jest wpuszczany w celu uzyskania większej komory, jest złożony na 2 oringach. Jakby się pokusił to bardzo łatwo można zrobić SoloAir tylko potrzebny dostęp do tokarki i materiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 7 Marca 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 Cześc wszystkim. W poniedziałek jestem umówiony z tokarzem bo mam parę gadżetów rowerowych do zrobienia i przy okazji mam zamówienia na dwa komplety(korek i tłoczek) do przeróbki Darta na powietrze. Przyznam szczerze że nie znam cen ale na pewno nie będą tak wysokie jak te które zaśpiewał mi tokarz z Augustowa gdy powstawał ten projekt. Sądzę że zamkniemy się w cenie 50 zł za zestaw - korek, tłoczek i oringi do niego. Zrobiłem kilka eksperymentów i rzeczywiście warto skrócic "nóżkę" tego tłoczka i zmniejszyc ilośc oleju w komorze do 2,5 cm bo wtedy mamy większą komorę powietrzną i amorek tak nie wariuje z progresją Tak jak pisałem na tym procederze nie zarabiam ale też nie chcę urywac się z pracy by umówic się z tokarzem w celu wytoczenia jednej tylko rzeczy więc proszę pisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam, prześledziłem cały temat i mam kilka pytanie, czy na prowadnicę nakładamy gumowy "dobijak" czy jak to się tam nazywa, i czy ten niebieski tłoczek ma być osadzony tak jak na zdjęciu nr 1 tz czy ma wystawać to 4,5cm nad prowadnicę, ostatnie pytanie, jak będę dotaczał tłok na 3 oringi to o ile skrócić "nóżkę" docelowo ma 6 cm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C3LIN Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 też się chwilę nad tym zastanawiałem - Air Asist nie, bo to inny system, a samo słowo "air" przy temacie brzmi niemedialnie Co do zmian - ostatnio przez gg instruowałem chłopaczka i wspólnie powstała RST Gila TnL Air, wszystko się da Witam. Właśnie odnośnie Rst Gila, jak to mniej więcej wygląda, są duże różnice w przeróbce czy praktycznie tak samo w końcu to amorek z niższej półki. Może bardziej sugerować się opisem przeróbki XCR'a ? Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 24 Kwietnia 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 nie ma potrzeby dawania odbijaka na prowadnicę; gila - przeróbka jest niemalże identyczna. W XCR golenie wewnątrz w pewnym miejscu się zwężają a w Gili nie. Kluczem do sukcesu jest hydrauliczny tłumik by mieć jakąś kontrolę powrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C3LIN Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 nie ma potrzeby dawania odbijaka na prowadnicę; gila - przeróbka jest niemalże identyczna. W XCR golenie wewnątrz w pewnym miejscu się zwężają a w Gili nie. Kluczem do sukcesu jest hydrauliczny tłumik by mieć jakąś kontrolę powrotu. Ok. Mam jeszcze dwa pytania: * Używasz jeszcze tego amorka, jesli tak to jak się sprawuje? Chciałbym na swoim jeszcze z 1 sezon pośmigać. * Co do zaworu, znalazłem takie coś http://www.cyklotur.com/czesci/amortyzatory-rowerowe/czesci-zamienne/p,zawor-powietrzny-titan-rst,22509.html Jak myślisz sprawdziłby się w Gila zamiast dorabianego u tokarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 25 Kwietnia 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 O którym teraz rozmawiamy? Jeśli o RS Dart to można tak powiedzieć. Był dla mnie zbyt wiotki i właśnie sprzedałem go koledze sporo lżejszemu ode mnie. Kolega tak czy inaczej śmiga ze mną więc mam cały czas oko na ten widelec. Jeśli chodzi o RST Gila to ja tylko dawałem instrukcje jak działać. Musisz tak czy inaczej dorobić korek bo to podałeś to tylko zawór. Jeśli chcesz korek do Darta to daj mi znać najpóźniej do wieczora i mogę zamówić jeszcze jeden korek bo został mi jeszcze jeden wentyl. Cennik za korek w alu 30 zł, wentyl 5 zł, tłoczek na 3 oringi 10 zł plus wysyłka w tej chwili mam zamówienia na 6 korków i tokarz dał mi znać że większość mojego zamówienia już wykonał i mam się zgłosić w piątek/sobotę. Nie wiem czy korki są w tej "większości" bo zamawiałem też tuleje montażowe do damperów itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C3LIN Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 O którym teraz rozmawiamy? Jeśli o RS Dart to można tak powiedzieć. Był dla mnie zbyt wiotki i właśnie sprzedałem go koledze sporo lżejszemu ode mnie. Kolega tak czy inaczej śmiga ze mną więc mam cały czas oko na ten widelec. Jeśli chodzi o RST Gila to ja tylko dawałem instrukcje jak działać. Musisz tak czy inaczej dorobić korek bo to podałeś to tylko zawór. Jeśli chcesz korek do Darta to daj mi znać najpóźniej do wieczora i mogę zamówić jeszcze jeden korek bo został mi jeszcze jeden wentyl. Cennik za korek w alu 30 zł, wentyl 5 zł, tłoczek na 3 oringi 10 zł plus wysyłka w tej chwili mam zamówienia na 6 korków i tokarz dał mi znać że większość mojego zamówienia już wykonał i mam się zgłosić w piątek/sobotę. Nie wiem czy korki są w tej "większości" bo zamawiałem też tuleje montażowe do damperów itd Oczywiście interesowało mnie jak spisuje się ten Dart po twoich przeróbkach, ja chcę zastosować je do RST. Skoro kolega dalej go używa to zdał egzamin. Co do korka to nie ma "ciśnienia", dopiero co przymieżam się do przeróbki i rozważam jeszcze zmianę sprężyny na miększą, muszę to przeanalizować. Wrazie czego myślę że u siebie w mieście znajdę tokarza któy go wykona, ew. zgłoszę się do ciebie Jesteś w stanie zrobić zdjęcia i je tutaj wrzucić (Korka,tłoczka) i jeszcze ewentualnie wymiary? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 wszystko jest w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 Spieszę z informacją że odebrałem wczoraj kolejne tłoczki z korkami i wkrótce dotrą do szczęśliwych odbiorców W kwestii gwintu to powiem że nie jest on metryczny a jakiś wredny calowy. W kwestii dalszych zamówień - ceny będą zależały od ilości zamówień oraz materiału, no i "finezyjności" samych korków (najnowsza seria jest wykonana na wzór korka z mojego Manitou Drake - więc wygląda naprawdę dobrze). Ceny nie są astronomiczne bo zazwyczaj oscylują w okolicach 30 zł za korek, 10 zł za tłoczek oraz 5 zł za wentyl. Wentyle mi się już powoli kończą Umówmy się też w ten sposób - nie chcę biegac do tokarza z jednym zamówieniem, bo dla niego to jest zawracanie gitary. Jeśli znajdzie się 2 chętnych to wtedy działamy.Obecnie mam sezon rozjazdowy więc nie śledzę tematu na bieżąco. Proszę pisac na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oofol Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Spieszę z informacją że odebrałem wczoraj kolejne tłoczki z korkami i wkrótce dotrą do szczęśliwych odbiorców W kwestii gwintu to powiem że nie jest on metryczny a jakiś wredny calowy. W kwestii dalszych zamówień - ceny będą zależały od ilości zamówień oraz materiału, no i "finezyjności" samych korków (najnowsza seria jest wykonana na wzór korka z mojego Manitou Drake - więc wygląda naprawdę dobrze). Ceny nie są astronomiczne bo zazwyczaj oscylują w okolicach 30 zł za korek, 10 zł za tłoczek oraz 5 zł za wentyl. Wentyle mi się już powoli kończą Umówmy się też w ten sposób - nie chcę biegac do tokarza z jednym zamówieniem, bo dla niego to jest zawracanie gitary. Jeśli znajdzie się 2 chętnych to wtedy działamy. Obecnie mam sezon rozjazdowy więc nie śledzę tematu na bieżąco. Proszę pisac na priv. Ja dzisiaj odebralem przesylke i wlasnie mam rozebranego widelca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koristo Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Witam, mam pytanie czy komora powietrzna by twoja przeróbka byłaby kompatybilna z moim sr suntour xcr 2013 lor ? Chciałbym przerobić amora. Czy do cb się trzeba zgłaszać?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 28 Maja 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Z tego co pamiętam to lewa goleń wewnątrz nie ma tej samej średnicy na całej długości i był problem z dotoczeniem korka. Polecam raczej dedykowany temat i konsultacje z Rafałem. W kwestii Dartów - w Polskę poszło już ponad 20 zestawów ode mnie ale nie pojawiła się żadna opinia. Może ktoś coś naskrobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastyk Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Może nikt już nie... żyje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 29 Maja 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Plastyk... dziś do Ciebie idzie Twój zestaw więc siłą rzeczy jesteś następny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 20 Czerwca 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 czyli jednak nikt nie przeżył przeróbki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duncon95 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Ja jeszcze żyje mam uszczelki od zacisków hamulcowych z płaszczem i jest szczelnie i pieknie wszystko wybiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 20 Czerwca 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Kurcze - ale do Rzeszowa to nic nie wysyłałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duncon95 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Własny zestaw opisany wcześniej a później poddany zmianie o-ringów na uszczelki do tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Moj darcik solo-air dział całkiem fajnie, ale po około 1000km rozszczelnił mi się tłoczek uszczelniający (ten na 3 uszczelki), ciśnienie z komory uciekło na dół i wywiało/ popsuło mi uszczelkę kurzowo-olejową. Próbowałem połatać ją silikonem itd ale nic z tego. Zna ktoś jakiś sklep gdzie te uszczelki można by dostać w miarę przystępnej cenie? bo w rowerowym powiedzieli mi 110zł za komplet, a to jest przecież 50% wartości amorka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastyk Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Oj, a ja jutro w końcu przekładam bebechy... nie mogłeś napisać jutro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 28 Lipca 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 a przejdź się do sklepu z uszczelnieniami hydraulicznymi.Ostatnio znalazłem w takowym sklepie komplet uszczelek do Marzocchi Rocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.