Skocz do zawartości

[rower] KROSS LEVEL A2 za 1149zł - czy jest wart tych pieniędzy?

Samobujca2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem nowy na forum i mam kilka pytań. Mam zamiar kupić sobie rower, którym chcę jeździć głównie po miecie ale czasem też po terenach bardziej wymagających ( np. lasy w których wiadomo pełno korzeni i w ogóle...) Na chwile obecną znalazłem ten model:

http://www.rowery-wilex.pl/sklep/asortyment.php?id_kategorii=6&id_firmy=0&slowa=&wg=data&jak=desc&ile=20&str=1&id_produktu=1089

Nie znam się dobrze na dodatkach i firmach hamulców, przerzutek itp. dlatego moje pytanie jest proste. Czy ten rower wart jest swojej ceny ? Bo np w momencie kiedy ten rowerek ma akcesoria firmy "SRAM" to mi to nic nie mówi i nie wiem nawet czy jest to dobra firma.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Napisano

Hamulce tarczowe mechaniczne to dla mnie nieporozumienie. Czytałem gdzieś że Sram X-7 to jak Deore, X-3 jest pewnie o klasę słabszy. Na tą cenę to może i dobry sprzęt ale z seryjnym to on ma chyba mało wspólnego...

Napisano

Tak różni się od seryjnego, ale jest nieco inaczej wyposażony niż seryjny, ma gorszy amortyzator na przykład, ale ma lepszy napęd. W sumie w tej cenie można by poważnie się nad tym zastanawiać :)

Co do hamulców. Ten model co podali to Vłki - mam takie, na zdjęciach tarcze. W sumie lepsze będą Vłki, ale te tarcze po poprawnej regulacji dadzą radę, a strzelam że wpakowali tam tektro IO.

Napisano

Witam, jestem nowy na forum i mam kilka pytań. Mam zamiar kupić sobie rower, którym chcę jeździć głównie po miecie ale czasem też po terenach bardziej wymagających ( np. lasy w których wiadomo pełno korzeni i w ogóle...) Na chwile obecną znalazłem ten model:

http://www.rowery-wilex.pl/sklep/asortyment.php?id_kategorii=6&id_firmy=0&slowa=&wg=data&jak=desc&ile=20&str=1&id_produktu=1089