Skocz do zawartości

[stery] author traction

pieter_mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem. Proszę o pomoc bikerów którzy znają się na rzeczy. Niedawno kupiłem ramę author traction rozmiar 21". Nie znam się za bardzo :) i proszę abyście mi pomogli dobrać stery które będą pasować do tej ramy ( ewentualnie jakiś link) . Z góry dziękuję za pomoc pozdrowienia. Szerokiej szosy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Może za dużo wymagam ale to bardzo dla mnie ważne

Z góry dziękuję!!!

Napisano

hmmm a Author Traction ma chyba stery dołaczone do ramy :( , musza byc zintegrowane, a jakie to nie wiem bo nie podałeś do jakiej kwoty.

Napisano

Z którego roku modelowego ta rama jest ???

Traction ma dwa typy sterów , do2005 i od 2005.Tak mi się wydaje.

Napisano

hmmm a Author Traction ma chyba stery dołaczone do ramy :P , musza byc zintegrowane, a jakie to nie wiem bo nie podałeś do jakiej kwoty.

wiesz ralf myślę o cenie ok 50 zł. ale to chyba będzie ciężko :P

Z którego roku modelowego ta rama jest ???

Traction ma dwa typy sterów , do2005 i od 2005.Tak mi się wydaje.

Do końca to niewiem ........ ale idento są ramki z 2004 roku

wiesz ralf myślę o cenie ok 50 zł. ale to chyba będzie ciężko :P

Do końca to niewiem ........ ale idento są ramki z 2004 roku

Tak myślę zę podpasują ritchey zero logic integ..............ale myślę nad czymś tańszym

Napisano
' date='22.01.2006, 09:30' post='148910']

link

Te będą dobre, ewentualnie model droższy za 59 zł - link

Ale czy na pewno te wymiary będą pasowały?? bo wiem że u mnie średnica wynośi jakieś 41 mm i czy te stery które mi pokazałeś na pewno podpasują??

Z góry dzięki

Napisano

Najlepiej daj tu fote tej ramy (główki) i bedzie po kłopocie.

Najpierw trza określić czy stery zwykłe ahead czy zintegrowane.

Napisano

no chyba 44mm, ja mam Accent AC-N.11, na razie ich nie przetestowałem, nie są drogie, a jak sie sypną szybko to kupie cos droższego.

Napisano