faststek Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Witam wszystkich, Proszę o radę co do odkręcenia takiej nakrętki. Próbowałem zwykłym 24mm 6-kątnym nasadowym i płaskim to nie szło wogóle a boje się omknąć łepek bo nic się z tym nie zrobi później... w imadło też nie chciałem wkładać bo na dobrą sprawę to olej da się wlać z dołu. Proszę o radę i czy można kupić taką nasadkę gdzieś albo o sposób na odkręcenie tego. Oto zdjęcie https://picasaweb.google.com/lh/photo/qJtmkJalG3ggXvgBRIXGjwqEz2RJvKWwsRPCwGudNL4?feat=directlink .Amortyzator to RS Reba Team z 2010 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McWolf Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Wczoraj odkrecalem zwyklym nasadowym przy okazji pierwszego serwisu... Poszla bardzo latwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 faststek, piszesz, że na dobrą sprawę olej da się wlać od dołu. To jakie Ty chcesz olej dolewać ?? Bo ten z tłumika to jedno a ten na dole ze smarowania to drugi. One się nie łączą i tego z góry nie uzupełnisz od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faststek Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 detonatorJak zdejmiesz dolne golenie to masz dostęp do górnych goleni. Od dołu wyjmuje się pierścień Segera i wtedy można wyjąć cały tłoczek z odpowiednimi uszczelkami i tulejkami, który odpowiada z tłumienie powrotu(tj.rebound) jak się to wyjmie to na drugim końcu rurki jakim jest górna goleń pozostaje tylko damper Black Box MC z uszczelnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szych Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Przy okazji oleju od dołu. Przy pompowaniu komory negatywnej lekko mi cieknie i widziałem na pudełkach niektórych pompek, że zaleca się dać kilka kropel przed pompowaniem. Chodzi o smarowanie części wewnątrz komór czy to jakaś inna kwestia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 faststek, no można i tak, tylko faktycznie jest to podwójna robota Co do samego odkręcenia korka, to klucz oczkowy przylega wszystkimi kątami ? szych, nie słyszałem o takiej metodzie ale może faktycznie jest to skuteczne. Olej w komorach musi być, a przynajmniej powinien TU jak coś jest link do tematu odnośnie serwisu RS z komorami dual-air. Jest tam link do galerii, w której jest wszystko szczegółowo opisane co i gdzie lać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faststek Napisano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 detonatorDzięki za link dobrze wytłumaczone Problem jest taki, że dociskam jak najmocniej nasadkę do nakrętki i po prostu czuje, jak materiał lekko "mięknie" i jak klucz się lekko przesuwa a nie widzę obrotu tej nakrętki. Ta nasadka jest zestawu narzędzi samochodowych... zastanawiałem się jeszcze nad tym by popukać przez klocek drewniany + wd40 i spróbować jeszcze raz ale kluczem płaskim który by nieco niżej chwytał. Jeśli się nie uda to będę musiał chyba do serwisu RS pójść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 A może dopasuj inny klucz, może inny będzie jeszcze lepiej przylegał. Z doświadczenia wiem, że czasem przydają się do takich sytuacji, dwie osoby. Jedna mocno dociska klucz i patrzy czy przylega całą powierzchnią, a druga w tym czasie zaczyna kręcić. Tym WD-40 możesz też lekko psiknąć w miejsce gwintu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szych Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 +1 za linka do serwisu, szukajka mi go nie znalazła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 szych, cieszę się, że mogę pomóc, a temat był przyklejony faststek, zdaj relacje jak poszło z odkręcaniem tłumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faststek Napisano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 Tłumik zdjęty, okazało się, że moje obawy co do zepsutego Motion Control okazały się niepotrzebne i skończy się na profilaktycznej zmianie uszczelek na nowe Obyło się bez obstukiwania, wd40x2 zostawiony na 2 minuty i płaska 24-ka dały radę lecz nakrętka niestety trochę dostała. Poprzedni właściciel (albo serwis) najwyraźniej nie obchodził się zbyt ostrożnie z MC, ponieważ na zdjęciu widać rysy od śrubokręta. detonator dzięki za rady a ja lecę do sklepu po uszczelki ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 Teraz jak będziesz składał, to nie zapomnij na gwint tłumika, dać trochę smaru, no i nie dokręcaj tak mocno, jak to robił poprzedni właściciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.