Oweeen Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam, jestem w nowy w gronie osób jeżdżących na rowerze i zastanawiam się czy korba rowerowa powinna (lub może) mieć ledwo wyczuwalny luz. Mowa dokładnie o takim rowerze http://tablica.pl/oferta/kolarzowka-szosa-ostre-kolo-osprzet-sachs-IDellj.html (zdjęcie korby się tam znajduje). Proszę o odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Nie, nie powinna mieć. Popraw nazwe tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oweeen Napisano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Mówiąc o luzie miałem na myśli, że ledwo wyczuwalny gdy staramy się go ruszyć ręką, podczas jazdy nie czuć nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Jeśli jesteś w stanie poruszyć korbą prostopadle do do roweru to znaczy że jest to luz, stan nienaturalny dla wkładu suportu, samej korby itd. Z luzami da się jeździć, tak długo aż korba odpadnie, jeśli to oczywiście możliwe z powodu pogłębiającego się luzu. Komfort jazdy spada, pojawiają się mało przyjemme dźwięki, zmiana przełożeń cierpi na precyzji itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...