gregory81 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam Jestem laikiem w tej dziedzinie więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych. Myślę nad zakupem roweru, który ędzie służył do rekreacyjnej jazdy (w większości po ulicach, czasami polna droga). Niestety nie dysonuję dużym budżetem i muszę się zmieścić w granicach 1500 zł ale za dwa rowery (żona dołączy się do wycieczek). Co myślicie o tym rowerku: Mój odnośnik. Czy wart jest tej ceny i czy nie rozleci się po kilku kilometrach. Wiem, że w tej cenie nie mogę poszaleć, ale niestety większa kasa nie wchodzi w grę. Bardzo dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweloko Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Nie opłaca się kupowac tego roweru za te pieniądze. Jeśli mają to być górskie polecam ten http://allegro.pl/aluminiowy-rewelka-kands-1100-acera-shimano-look-i1741959001.html Dameczka http://allegro.pl/agresywna-dameczka-kands-1100-aluminium-sprawdz-ja-i1733424009.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregory81 Napisano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 No tak, ale żona dała jeszcze jeden warunek ( a mnie to swoją drogą odpowiada)- rower musi być w pełni wyposażony (bagażnik, błotniki, światła itp.) Z tym całym osprzętem też muszę się zmieścić w zaplanowanym budżecie. I jeśli mogę prosić to dlaczego się nie opłaca? Czy wyposażenie jest bardzo złej jakości? Przepraszam jeśli to pytanie jest głupie, ale pisałem wcześniej jest amatorem w tej dziedzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...