Marllo Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam. Kopiłem wczoraj nowy rower i miał nie uregulowane przerzutki ,dziś postanowiłem uregulować. Po przeczytaniu i oglądnięciu paru poradników wziąłem się do roboty po około 2h robienia udało mi się dojść do mniej więcej celu ( uregulowaniu przerzutek) wchodziły dość dobrze do czasu... kiedy przejechałem się ponad 4 raz nagle usłyszałem zgrzyt i spadł mi łańcuch zauważyłem ze trochę się skrzywiło sie nad tym kółeczkiem wyprostowałem.I teraz problem kiedy mam pokazana przerzutkę 1 to na tych "gwiazdach" mam 3. Proszę o szybka pomoc.PS.Sry ze używam "gwizdy" "kółeczkiem" ale jestem zielony w rowerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemo2009 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam. Kopiłem wczoraj nowy rower i miał nie uregulowane przerzutki ,dziś postanowiłem uregulować. Po przeczytaniu i oglądnięciu paru poradników wziąłem się do roboty po około 2h robienia udało mi się dojść do mniej więcej celu ( uregulowaniu przerzutek) wchodziły dość dobrze do czasu... kiedy przejechałem się ponad 4 raz nagle usłyszałem zgrzyt i spadł mi łańcuch zauważyłem ze trochę się skrzywiło sie nad tym kółeczkiem wyprostowałem.I teraz problem kiedy mam pokazana przerzutkę 1 to na tych "gwiazdach" mam 3. Proszę o szybka pomoc.PS.Sry ze używam "gwizdy" "kółeczkiem" ale jestem zielony w rowerach Doradzam wizytę w serwisie,póki bardziej nie popsujesz roweru.Regulacja przerzutek,to nie jest taka prosta sprawa,jakby się wydawało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...