bullszit Napisano 2 Sierpnia 2011 Napisano 2 Sierpnia 2011 Witam. Jak widać jestem tu nowy. Ostatnio na rowerze jeżdżę regularnie (codziennie, chyba, że pogoda fatalna). Mój rower to... hmm nie wiadomo co, jakiś stary góral który waży tyle co Fiat 126p. Przerzutki robią co chcą. Jest wyraźnie wyeksploatowany. Dlatego postanowiłem, że kupię sobie jakiś porządny rower który starczy mi na długo. Mam 186 cm wzrostu i ważę 75 kg. Zazwyczaj jeżdżę po ścieżkach rowerowych i ulicach. Rzadziej po łąkach/polanach/lasach (ogólnie po ubitym piasku). Jaki rower będzie dla mnie najlepszy? Przeglądałem kilka tematów na forum odnośnie rozmiarów ram, rodzajów rowerów, producentów, modeli, ale nie potrafię tego wszystkie skleić do kupi i wyciągnąć jakiś jednoznaczny wniosek. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc. Roweru raczej nie planuje rozbudowywać (nie znam się na tym) dlatego fajnie byłoby gdyby był to model który takowych zabiegów nie wymaga. Nie zależy mi kompletnie na wyglądzie roweru. Ma spełniać swoją rolę, a nie być ozdobą. Co do ilości pieniędzy jaki chcę przeznaczyć na rower nie jestem pewien. Powiedzmy ok. 1000zł, ale jestem w stanie dać mniej lub więcej w zależności od stosunku ceny do jakości jaki dany model oferuje. Dlatego propozycje powyżej 1000zł są również mile widziane (ale bez przesady ). Dziękuje z góry wszystkim za pomoc! Paweł
bomabj97 Napisano 2 Sierpnia 2011 Napisano 2 Sierpnia 2011 Hej! JA bym ci polecił Arkusa VIP 6.0 albo krossa hexagona V4
wilczk Napisano 2 Sierpnia 2011 Napisano 2 Sierpnia 2011 jak nowy to Arkus Vip 6.0 bądź Unibike Fusion 2010 za 1099zł ( tutaj jeszcze licznik uda Ci się wynegocjować)