Skocz do zawartości

[hamulce tarczowe] współpraca z V-brake


kubzys

Rekomendowane odpowiedzi

Składam nowy rower i mam ograniczony budżet. I nie mam kasy żeby na raz wydać 500 zł na tarczówki BB7 przód i tył. Więc najpierw kupię jeden hamulec, a później drugi. Czyli będę przez jakiś czas miał jeden hamulec tarczowy, a drugi V.

I czy lepiej dać tarczę na tył a V na przód czy odwrotnie?

 

I jaki rozmiar tarcz proponujecie dla mnie (na razie 50 kg) do XC czasem z szybszymi zjazdami? Czy 160 tył i 180 przód byłoby dobrze? Czy może dać obie tarcze 180? Albo 180 tył, a 160 przód?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko chodzi o to, że nie chcę od razu przyprawić amorka o luzy. A amorek to Raidon Air 2011. Możliwość szybszego złapania luzów jest raczej na tarczy niż na V i szybciej złapię chyba luzy na większej tarczy.

A większa tarcza z tyłu (180) coś by pomogła czy z tyłu wystarczy byle co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wezmę 160/160. Gdyby nie wystarczyło (co jest niemożliwe) sprzedam tarczę 160 i kupię 180, bo to nie jest już tak duży koszt.

 

Czyli na przód Avid BB7 160mm, a z tyłu na razie jakiś Vałek typu Tektro, a w przyszłości również BB7 160mm.

 

 

Dzięki wszystkim za odp. :)

Temat można chyba zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...