Skocz do zawartości

[rower] Cobra MOTTA


JaniszMTB

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Pragnę wam zaprezentować mój rowerek, stopniowo modyfikowany.

 

Bar Ends: brak

Bar Plugs: Jakieś po 50 gr

Bottle Cage: chwilowy brak

Brake (Front): Tektro Auriga Comp 160 mm

Brake (Rear): Tektro Auriga Comp 160 mm

Brake Levers: Tektro Auriga Comp

Cables: Shimano SIS

Cassette: Shimano HG-40

Chain: Wippermann ConneX 800

Crankset: Shimano FC-M590

Derlr (Front): chyba Shimano Toureny

Derlr (Rear): Shimano Deore

Fork: Suntour XCR

Rear Shock: brak

Frame: Cobra MOTTA

Grips: Dartmoor Race

Handlebar: Cobra

Handlebar Tape: brak

Headset: Cane Creek VP

Pedals:

Seat: Velo Pro

Seatpost: Cobra

Seatpost clamp: Jakiś jest.

Shifters: Shimano Alivio

Skewers: Joytech

Spacers: Noname

Starnut: Noname

Stem: Cobra

Tire (Front): Continental Explorer 2.1

Tire (Rear): Continental Explorer 2.1

Top Cap: Noname

Tubes: Accent

Wheel Front:

-Hub: Joytech

-Rim: Double Master

-Spokes: Nie pamiętam

-Nipples: j.w

-Rim tape: Schwalbe

Wheel Rear: (Koło tylne)

-Hub: Joytech

-Rim: Double Master

-Spokes: Nie pamiętam

-Nipples: j.w

-Rim tape: Schwalbe

 

No to tyle.

Co do planów, w przyszłości(2-3 tygodnie) planuje zmianę uginaka XCR'a na sztywny MOSSO oraz wymienić wszystkie rurki na Ritchey, lub

Boplighta.

 

>>>>FOTKI!<<<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła póki się kręcą nie będę ich wymieniał... Fundusze ;/ Mosso lub amor chce mi za sponsorować tato, więc to inna rzecz. Hamulce prawdopodobnie zostaną wymienione na BB7, pod koniec sezonu. Wszyscy póki co mi mówią że efekt psuje "czerwone, oczo######ne(sora za wyrażenie) coś z przodu" ;p. Czekam na nadejście żniw i robotę. Chyba będą białe pancerze(większość) i jeden bordowy(ot taki mały akcent). Kwestią bedzie tylko wybor amo/mosso czy czarny, czy biały. Póki co sprawia mi rowerek frajdę i to mnie cieszy. Dzięki za pierwszą opinie ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast Mosso też wybrałbym amortyzator. W cenie tego widelca można mieć Raidona, czy nawet Epicona.

Hamulce Tektro Auriga nie są bardzo złe, na pewno nie wymieniłbym sprawnych Tektro na BB7 - różnica niewielka i w sumie nie wiadomo, na korzyść których. Jak już to na jakieś porządne hydrauliki - nowe SLXy, jakieś Formule lub coś innego.

 

Podoba mi się malowanie tej ramy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn myślałem żeby przeznaczyć 400 zł. Sztywny ponieważ dużo szutrów i dróg asfaltowych, podana propozycja prze marsmana ciekawa ale chyba wolał bym carbonowy wideł(choć brak przekonania do tego materiału) lub w ostateczności alu, z niższym ciśnieniem w oponach daje radę:). BB7 ale to nic pewnego, chyba ze uda mi się ogarnąć tektro bo mi wystarczają.

 

@Deoksyryboza dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś jedynym użytkownikiem swojej maszyny? Zobacz sobie śrubowe zaciski do sztycy, według mnie łatwiej się reguluje, bo nie męczysz się z zaciskaniem dźwigni, tylko przykręcasz imbusem. No i są w wersjach kolorystycznych, także możesz wybrać białe do koloru.

I albo mi się wydaje, albo masz wygiętą sztycę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem dziwny, ale ja akurat lubię widelce w kontrastującym kolorze :icon_mrgreen: Z jednej strony widelec to mniejsze ograniczenia, z drugiej sztywny widelec to mniejsza waga. Trudny wybór. Choć chyba jednak wolałbym amortyzator. Ale to Ty lepiej wiesz w jakim terenie zwykle jeździsz.

 

Mając Aurigi zakup BB7 to pomysł trochę bez sensu. Jak już inwestować to tylko w lepsze hydrauliki.

 

 

 

 

 

 

Oczywiście miało być "amortyzator to mniejsze ograniczenia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może i tak. Z drugiej strony lżejsze BB7 od aurigi i tańsze od dobrych lekkich hydraulików. Na szutry i częsty asfalt oraz lekki las wystarczy mi zupełnie sztywniak.

 

 

Sztywne konstrukcje mają swój urok :D Też lubię kontrastujące, na początku w planach było zrobienie biało czarnego z jaskrawo zielonymi przewodami, ale plany się zmieniły więc bedzie biało czarny z elementami bordo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie taka zmiana dla zmiany. Dla samej wagi... wiem, wiem, "mania lekkości", ale akurat w tym przypadku nie warto. Najpierw to co przyniesie spory zysk wagowy lub będzie lepiej pracowało. Przy wydmuszkach, gdzie już nie ma skąd urywać gramów można się tak bawić, ale nie w rowerze tej klasy.

 

No to może faktycznie biały widelec? Będzie "weselej" niż gdyby wszystko byłoby na czarno.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze na czarnym mosso są napisy w stylu napisów na ramie więc i to jest fajne :) Po widelcu najprawdopodobniej pójdą do wymiany koła. Hamulce nie wiem czemu mi po głowie chodziły ;p Najchętniej bym założył VB, ale cóż kupując mi rower w prezencie nie pomyśleli że mnie to wciągnie i będę rozbudowywał, brak mocowań na ramie. Miałem już raz założony mosso i jak dla mnie wysokość suportu zbytnio się nie zmieniła, ale rower stał się bardziej agresywny i narowisty. O i nie chodzi mi zmiana dla zmiany, czy mania lekkości, spadek wagi akurat będzie to skutek uboczny moich upodobań, z drugiej strony fajnie mieć rower ważący 10 kg :) Może kiedyś w marzeniach ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwsza poważna eskapada na mosso mojego wujka. Po szosie jeździło się cud miód, po lżejszym terenie w miarę ok, lecz jedna rzecz mnie denerwowała... Koło jak by wpływało pod dolną rurę ramy. Pierwsze wrażenia i jazdy ok, dłuższe wyprawy terenowo o ja pie#%%ole. Więc raczej zagości u mnie Epicon.

 

Sry za kilka postów pod postem, jeśli jakiś moderator by zajrzał, mógł by je połączyć w jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...