Grabirz Napisano 30 Lipca 2011 Napisano 30 Lipca 2011 Witam serdecznie. Od pewnego czasu jestem posiadaczem zabytkowego cacka jakim jest rosyjski Ural. Mam pewne plany co do niego, lecz jako iż jestem zielony w tych tematach zwracam się z prośbą pomocy na forum. Stan w jakim go nabyłem niestety nie należy do najlepszych. Przede wszystkim chciałbym zmienić w nim cały napęd i tu nasuwa się pytanie- czy istnieje możliwość włożenia jakiegoś single speeda do Urala? Jest to opłacalne? Następna rzecz to piasty, te obecnie zamontowane już się nie nadają, więc pytanie- jest możliwość znalezienia piast w dobrym stanie, lub innych pasujących? Ostatnia sprawa dotyczy opon, mianowicie- czy możliwe jest zamonontowanie szerszych opon na seryjną obręcz? Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi, dorzucam jeszcze poglądowe zdjęcie (niestety marnej jakości)
adas651 Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 z tego co widze to ma on jedno biegowe torpedo czyli jeden bieg(ang. single speed) nie widze sensu zmiany na piaste z wolnobiegiem i montażu hamulca szczękowego, ale jest taka możliwość jeśli chodzi o hamulec typu torpedo to możesz dostać sam wkład od tego hamulca w dobrym sklepie rowerowym np: torpedo - allegro opony musisz dobrać rozmiarowo na boku masz napis jaki ma rozmiar ze zdjęcia wydaje mi sie, że to 1,75 czyli 622x45 ale moge sie mylić piasta z przodu jeśli ma całe miski to wystarczy ze wsadzisz nową oś nowe kulki i konusy (dostaniesz w rowerowym) jest to mniejsza oś niż w mtb najlepiej idź z nią do sklepu no i oczywiście generalne czyszczenie i smarowanie wszystkich łożysk i najlepiej kulki też wymienić na nowe
Grabirz Napisano 31 Lipca 2011 Autor Napisano 31 Lipca 2011 A nie byłoby bardziej opłacalne kupienie nowej piasty torpedo z zębatką http://allegro.pl/piasta-tyl-torpedo-36otw-kompletne-zebatka-i1710810861.html ?
nemo2009 Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 Ten rower nie jest nic wart,jest to ukraińskie padło.Jest wart tyle,co dostaniesz w składnicy złomu.Te rowery nawet jak były nowe,nie można było na nich jeżdzić,no chyba,że się miało moc rosyjskiego osiłka.To jest gorsze padło,niż chińskie rowery z marketu.Szkoda pieniędzy i wysiłku,do tego jeszcze części nietypowe.
adas651 Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 przecież to nie rower do jakichś ogromnych predkości fakt ze jest dosyć mozolny i ciezki lecz po renowacji bedzie ładnie wyglądał i jako zabytek mozna sobie postawić pod płotem w niemal każdej wsi można zobaczyć ludzi na takich rowerach i jakoś im pasują
Krzyq Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 Przecież nie będzie się tym ścigał taki rower ma cieszyć oko.
brt0555 Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 Ja bym probowal jak najwiecej zachowac oryginalnych czesci, nawet jak ma cos stukac pukac, to taki rowerek bylby dla mnie tj. pomnikiem, pochwal sie postepami projektu!
adas651 Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 skoro ma cieszyć oko to polecam polerkę wszystkich części chromowanych do tzw. lustra
marekw Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 Ten rower nie jest nic wart,jest to ukraińskie padło.Jest wart tyle,co dostaniesz w składnicy złomu.Te rowery nawet jak były nowe,nie można było na nich jeżdzić,no chyba,że się miało moc rosyjskiego osiłka.To jest gorsze padło,niż chińskie rowery z marketu.Szkoda pieniędzy i wysiłku,do tego jeszcze części nietypowe. jaaasne w szczególności, że przeciętny użytkownik kupował, jeździł 10 lat nawet nie smarując łańcucha, a z chińszczyzną też tak potrafisz ??
dovectra Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 robić robić tylko pamiętaj wszystkie gwinty nietypowe
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.