sulim9 Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Witam. To mój pierwszy rower. Chciałbym, abyście wypowiedzieli swoje opinie, doświadczenia na temat tego roweru http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.1/7730/45593/ czy opłaca się kupić taki rower z takim osprzętem za 1799zł? i ogólnie co myślicie na temat tego roweru. Bo przyznaję się, że jestem zielony, jeśli chodzi o tę dziedzine.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 moim skromnym zdaniem gianty wypadają biednie z osprzętem za tą cenę jak mogę coś polecić to unibike kros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sulim9 Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Co do tych rowerów unibike i kros, to niedawno spotkałem się z opinią, że przerzutki alivio niekoniecznie dadzą radę w górach, jeszcze tym bardziej przy deszczu i błocie. To prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 w górach? A to dobre Przy w miare normalnej jeździe dadzą rade, wymiękają jedynie w SOLIDNYM błocie. Deszcz? A w czym on może zmieniarce przeszkodzić? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sulim9 Napisano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 no deszcze w sumie w niczym nie przeszkodzi a pytam o ten rower giant revel 1, bo mam okazje kupić go nowego nawet taniej niż za 1799zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...