mudzin2011 Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 Siemanko. Planuje kupić rower Dirt/street, od razu mowie że jestem początkujący. Mam 183 cm wzrostu i 76 kg. Potrzebuję roweru raczej do freestalowania na ulicach, ale czasem też po jakichś terenach lubie pojeździć. Rower musi być wytrzymały, musi miec amorki, przerzutki i hamulce tarczowe. Musi być ładny wizualnie. Moge wyłożyc 1500-1700 zł. Kupie raczej nowy bo nie znam sie kompletnie i sam nie poskładam... chyba że jakąś używke z allegro. Prosze o pomoc i jakieś ciekawe, najtrafniejsze typy
zeflo Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 Szukaj rowerów raczej z napędem single speed (jeden bieg). Na dirt/street jest to dobre rozwiązanie , a na hopki w lesie też powinno być okej Najlepszym,uniwersalnym amortyzatorem na twoje warunki byłby RS Pike(posiada regulację skoku) , na street ustawiasz 95mm, na las 140mm Tyle że nowy rower z Pike raczej nie mieści się w budżecie. Lepiej szukaj sensownej używki w dobrym stanie.
mudzin2011 Napisano 29 Lipca 2011 Autor Napisano 29 Lipca 2011 Tyle że ja się nie znam kompletnie i nie wiem jak szukać takiego roweru, szukałem po wyglądzie ale jak patrzyłem na opisy wszystkich części to podziękowałem i wolałem sie zwrócic na forum. Single speed to znaczy że ma jeden bieg i nie można zmienić ani z przodu ani z tyłu tak? Bo jakbym miał np jakąś dłuższą trase do pokonania po asfalcie dajmy na to 10 km to chyba trudno by było z takim jednym biegiem nie? pomóżcie ludzie bo zielony jestem ;d
Pysiek Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 Pozwól że zareklamuje swój rower ) Jest wytrzymały, ma RS Pike tak jak kolega pisał wyżej i rower mieści się w budżecie! Co do SS, to spokojnie da rade przejechać 10 km bez zmiany biegów. Rowerek sam składałem i jest świetny na street jak i na dirt. Sądzę że w jakimś lekkim FR też da rade. Link do roweru: http://allegro.pl/duncon-pussy-street-pike-dirt-dual-park-fr-i1726525552.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany