GhOsTwrc Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Witam wszystkich mam u siebie taką opone http://allegro.pl/opona-continetal-zeta-37-622-700-x-35c-odblask-i1721921241.html w rowerze typu cross , jest to dobre rozwiązanie na równy asfalcik , niestety we Wrocławiu jest dużo dziur i nierównosci jeżdzę dość szybko ok 33-40 km/h , nie czuję sie bezpiecznie na tych oponach przejeżdzając przez przeszkody (krawężniki , piasek , szyny tramwajowe , deski przejazdome , czy też wyschnięta kałuża , wpadłem dziś w niej w mega poślizg) czuję urtrate panowania nad rowerem , zamierzam zmienić te opony na szersze 1.75 i bieżnik semi-slick aby byly niskie opory toczenia i lepsza przyczepnosc w parku bądz na piasku nie jeżdze po lasach ale czasem też dobrze sie przjechac czy semi slick sie sprawdzi, podczas szybkiej jazdy i jazdy w terenie? Mam ten rower 10 dni moj poprzednik to MTB i mialem opony kenda semi-slick 2.0 tyle ze 26" . Jakie proponujecie rozwiązanie dla koła 28"?
szeryf1989 Napisano 30 Lipca 2011 Napisano 30 Lipca 2011 Zamówiłem, dzisiaj Schwalbe Sammy Slick http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=400668EB09_Schwalbe01.jpg 4 od lewej. Jest to semi-slick na koło 28" x 1,35 do roweru Kross Evado. Waga 360g dam znać jak przetestuję.
dovectra Napisano 31 Lipca 2011 Napisano 31 Lipca 2011 ja mam schwalbe landcruiser 28 x 1,75 jam zadowolony choć to nie semi slick bardziej uniwersalne w mieście komfortowe
kris77 Napisano 1 Sierpnia 2011 Napisano 1 Sierpnia 2011 Jaka jest różnica między Schwalbe Hurricane i LandCruiser (te pierwsze są droższe)? Niestety Hurricane nie znalazłem w rozmiarze 1,75" (czyli inaczej 47-622?) a chciałbym założyć też do crossa 28" szersze opony niż aktualne 700x40c. Nie wiem czy jeszcze szersze da się założyć do mojego roweru Merida TFS 400-V. Dane jakie są podane na aktualnej to 700x40c, 42-622, 28x 1 5/8, obręcze:Merida TFS-700. Chciałbym się wybrać czasem bardziej w teren (np. nowy sącz-piwniczna zdrój-szczawnica-nowy sacz; głównie asfalt, odcinek z piwnicznej do szczawnicy szlakami leśnymi, pewnie z kamieniami tylko nie wiem czy tym crossem mogę tam wjechać w miarę bez obaw bo nie znam trasy) Zazwyczaj zamierzam jeździć po asfalcie za miastem i bocznymi ubitymi ścieżkami, leśnymi drogami, przy dobrej pogodzie bez większego deszczu więc opona terenowa odpada a fabryczny slick się na taką mieszaną jazdę nie bardzo nadaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.