Karas16 Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post w którym chciałbym się zapytać bardziej doświadczonych kolegów z tegoż forum . Jest to mój pierwszy sezon z rowerem także jestem zielony... nie znam sie zbyt dokładnie, także wybaczcie Posiadam rower Trekkingowy marki Arkus 1100M (bodajże z 2009 roku ). Posiada on opony 700*40 a z racji tego że ja jeźdzę tylko na asfalcie (nowym, gładkim jak stół) Myślę nad upodobaniem go troszkę na szose... miedzy innymi cieńsze oponki... i Tu pytanie co warto by było zrobić z takim rowerem ? i jakie najcieńsze opony mogę założyć PS. Przejechałem już ( rower mam 3 miesiące ) 1600 km , staram się jeździć codziennie 40-60 km. W załączniku dam zdjecie tego modelu roweru z neta. Jak bedzie potrzeba postaram się załatwić autentyczne zdjęcia
Karas16 Napisano 28 Lipca 2011 Autor Napisano 28 Lipca 2011 w tej chwili 100-150 zł. Przejrzałem tabele na jakie obrecze pasuje jakie opony... ale nic mi to nie dało z mojej obręczy odczytałem z najlejki że mam obręcze Saiko XT 35 622*19-28" - nie mam pojecia jaka ta obręcz ma tą średnice wewnątrzną.. która potrzebuje by odczytać dane z tabelki z tegóż forum. Ktoś jest w stanie pomóc ? Jakie najcieńsze mogę wsadzić na te obrecze, i czy wogóle te obręcze się nadają
Sandacz Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Katalog producenta obręczy: http://www.saiko.pl/katalog/produkt,pl,obrecze-aluminiowe-standard,1004.html szerokość wewnętrzna Twoich obręczy 19mm, więc rekomendowana szerokość balonu opony 28...50mm
Michal93 Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 W takim razie może kenda kwest 700x28c z tańszych rozwiązań. Moim zdaniem takie cienkie opony to tylko na trasy... W miasto się przydaje balon