Skocz do zawartości

[do 1500zł] cross wycieczki za miasto + park

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jestem zainteresowany kupnem cross'a do 1500 zł. Waga 100kg wzrost 190.

Przeznaczenie to głównie miasto dojazd na uczelnie no i weekendowe dłuższe wycieczki czy wypad do parku.

Zaznaczę również, że interesuje mnie tylko nowy sprzęt.

Czytałem forum, chodziłem po sklepach i mam kilka typów które mnie interesują.

CrossfireGTS 1299 zł zbity na 1100zł

MeridaCrossway 20 MD 1300 zł

Trek 4300 Disc 1700 zł zbity na 1500 zł

Nie znam się na sprzęcie dlatego proszę o wady i zalety poszczególnych modeli. Chciałbym w przyszłości zrobić jakiś upgrade.

Który jest najnowocześniejszy pod względem technologicznym (najlepszy napęd i amortyzator) itd ;) A może jakieś inne propozycję ?

Napisano

Pobiegałem trochę po sklepach i niestety nie ma nigdzie już unibike crossfire ;/

Trafił mi się jednak ciekawy rower z 2010 r w cenie 1300 zł (przecena z 1900)

Wygląda fajnie, sprzedawca mówi, że przebija crossfire o klasę.

Maxim Excursion 500

rama aluminiowa 19", 21"

widelec amortyzowany SUNTOUR NEX4110

koła 28"

obręcze dwuścienne PASSA

przerzutki SHIMANO ALIVIO/DEORE

piasty SHIMANO ALIVIO

manetki SHIMANO DEORE

kaseta SHIMANO CS HG 50 9-S

mechanizm korbowy TRUVATIV CR 04 ALU

wkład mech korb TRUVATIV

opony KENDA

kierownica PROMAX ALU

hamulce SHIMANO ALIVIO

siodło BASSANO CLASS MAN

Napisano

Calkiem niezly, jedynie kobra taka sobie, firmy nie znam, jednak z wygladu jest dosyc ciekawy i ladny, fakt za taka kase to warto, moglby rywazilowac z viperem, szczegolnie gdyby mial lepsza korbe to bylby lepszy od niego. Jak Ci pasuje to bierz poki jest, bo rower warty tej kasy!

• 2 tygodnie później...
Napisano

podbije temat... ukradli mi crossfire'a, z ktorego bylem niezwykle zadowolony, niestety w moim miescie i okolicy jest nie do dostania. jestem w stanie dolozyc pare zl i zastanawiam sie: