rocksteady Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Witam, postanowiłem zakupić nowy rower, szukałem ofert do 1500 zł aż znalazłem 2 ciekawe rowery, a że ja dopiero zaczynam nie mam doświadczenia, ani kompletnie nie znam się na ramach, widelcach i innych amortyzatorach. Dlatego chciałbym abyście wy, profesjonaliści wypowiedzieli się na temat tych dwóch rowerów i osądzili, który z nich jest lepszy. Mam na celowniku następujące rowery, pierwszy z nich to Dangerous Mike DS 3.0, drugi 4-X Comp V green. Zacznę od Mike'a, jest to rower używany, który został trochę poprzerabiany przez właściciela, jeśli ktoś chce zobaczyć zdjęcia to zapraszam na aukcje http://allegro.pl/dangerous-mike-ds-3-0-dirt-street-dh-fr-dartmoor-i1731155348.html. Jego opis: Rama : Dangerous Mike DS 3.0 Amortyzator : Duro DJD 2008 130 mm suport : Truvativ Howitzer Korby : Truvativ Hussefelt Pedały : Platformy VP Stery : Cane Creek Łańcuch : Shimano HG-50 Napinacz : Bop Sztyca : (nie wiem) Zacisk sztycy : Tranz-X Siodełko : Bop Grab Mostek : Hussefelt 50mm Podkładka dociągająca mostek : VP, czarna Kierownica : Dartmoor M-Gun 3" niebieska Gripy : Dartmoor Shamann zielone Klamka : Promax Carbon (prawa, tył) Panczerz : perłowy Linka : stal Hak : aluminium, obcięty Zacisk tylni : Tektro Novela (na 203mm) Koło przód 26" : Obręcz : Rodi DH czarna Piasta : Shimano M475 Szprychy : wzmacniane, czarne Dętka : wzmacniana Opona : Kenda SBE 2,3 Koło tył 26" : Obręcz : Rodi DH biała Piasta : Shimano M495 Szprychy : wzmacniane, niklowane Dętka : zwykła Opona : Kenda SBE 2,3 Zębatka : 19t Tarcza hamulcowa : Shimano SM-RT53L Center Lock Kolejny rower to 4-X Comp V green firmy GHOST. Jest to nowiuteńki rower ze sklepu. Jego specyfikacje: rama: 7005 T6 DB widelec: Suntour XCM V2 MLO 100 mm skok przedniego widelca 100 mm przerzutka tył: Shimano Altus przerzutka przód: Shimano dźwignie przerzutek: Shimano Altus STI dzwignie hamulca: Shimano Altus STI hamulce: Tektro V mostek: GHOST light AS-601 31.8 mm kier