jo_jacek Napisano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2006 Od jakiegoś czasu po prostu denerwują mnie uszczelnienia w moich piastach (Deore i LX) Sprawdziłem z przodu na uszczelnieniu rozpędziłem ręką koło do prędkości chyba 20km/h (z licznikiem a rower wisiał na wieszaku) i kręciło się 36sek. Zdjąłem uszczelki zakręciłem do tej samej prędkości kręciło się 1min 40kilka sekund.. po prostu osłupiałem. Wiem ze nowości nie odkryłem no, ale bez przesady.. z uszczelnieniami koło Się po prostu zatrzymuje ze zdjętymi zatrzymuje się i jedzie w druga stronę i tak parę razy. Może da się coś z tym zrobić? poza likwidacją uszczelnień.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turysta Napisano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 Mam taki sam problemik, tylko nie wiem dlaczego tak jest. Może te uszczelki posmarować lekką warstwą smaru. Aby lepiej się "ślizgało". Nie mam pojęcia, może tak ma być i tyle. Może to są wady tych Deore i Deore LX. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 Ja tam zawsze końcówki uszczelniacza smaruję delikatnie smarem (do łożysk). Nie wiem czy to zmniejsza tarcie, ale ładniej pracuje na miejscu łączeń i jest to dodatkowa bariera przed brudem i wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magnus Napisano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 ja tak samo mam na piaście tył - CHOSEN , i koncówki uszczelek wchodzących w piaste ucialem tak ze nie wchodzi w piaste ale jest szpara ok. 1 mm, koło odrazu lepiej sie toczy, ale łapie brudy (mnie to nie obchodzi:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 Sęk w tym zeby to jeszce działało.. teraz piasta przednia ma 2.5k km co ją rozbieram czysciutki smar więc nawet niedotykam i skladam z powrotem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marix Napisano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 nieraz sie nad tym zastanawiałem pan asystent sprzedaży jak kupowalem rowerek kazał dawac kropelke na te iuszczeli piast (ani razu tego nie zrobilem bo zapominam) jeździłęm jakis czas bez tylnej uszczelki bo sie zapodizala roznicy nie zauwazylem ale też na postoju kolem nie kręciłęm. w kazdym razie uwazam ze opony mają 3x wieksze znaczenie niz takie pierdólki jak te uszczelki i smary piast a zeby nie meic takich problemow radze o tym nie myśleć w ogole:) hmm ja jak patrze na moje suzczelki to widze 0.5 mmluki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2006 ja sobie moje kółko na Novatecu rozpedziłem do 18,3km/h i pieknie kreciło sie przez 4min48sec. Ja tez mam z przodu w jedenk uszczelce jakies 0,5mm luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jo_jacek Napisano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2006 Też mam te 0.5mm ale jakby ktoś zauwazył przynajmniej u mnie jest takie cos co jakby wchodzi jeszcze głębiej w piaste i to sie dzieki temu trzyma :] Może jakis kosmicznych oporów nierobi ale są a ja lubie jak wszystsko jest pieknie i gładko :] Olejem samochodowym tego nieposmaruje bo sie bedzie lepić syf . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.