Domizz Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Witam. Odkąd kupiłem rower, Rockrider 5.2 z Decatlonu, mam ciągłe problemy ze zmianą przerzutki na wyższy bieg. Chodzi mi o te biegi 1-3 ( nie znam się za bardzo ). Np. dzisiaj na 1 biegu działa mi bieg 1-6 a 7 i 8 czasami się nie może przerzucić i się trze. Tak samo na drugim biegu to już katastrofa, muszę jechać chyba z 1km, zanim się przerzuci. Albo, na 6 biegu, wtedy zaskoczy odrazu. Trzeci bieg, to już jakoś idzie. Czy jest jakiś sposób, żeby "przeładować" łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Pierwszy bieg czyli najmniejszą tarczę z przodu a z tyłu co 6,7,8 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domizz Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 1-3 czyli te obok pedałów a z tyłu mam 1-8 biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Tyle to wiem tylko jakich używasz przełożeń: najmniejszy blat na korbie i z tyłu 1,2,3 potem średni blat i z tyłu 3,4,5 oraz największy blat na korbie i z tyłu 4,5,6,7,8 bo tak powinno się jeżdzić w przeciwnym razie robisz przekosy i dlatego Ci trze łańcuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psycho Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Tutaj tłumaczyłem w prosty sposób jak powinno się "miksować" biegi z przodu i z tyłu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Domizz Napisano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Aha, czyli tak samo jak z samochodem to jest Np. od 100km/h można na 4biegu itp. Dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...