Sorcerer Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 FOTKI Brake (Front): Tektro V Brake (Rear): Tektro V Cables: Alligator mini i-link Cassette: (Kaseta) Deore 11-34 Chain: (łanńuch) Shimano HG53 Crankset: (Korby) Deore FC-M590 170mm 957g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Deore XT 771 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X5 dlugi wozek Fork: XCM V2 80mm Frame: Scott contessa 2009 "M" 1967g (hak + stery) Grips: Bontrager X lite 15g Handlebar: Noname Headset: Ritchey Logic Pedals: Shimano PD-M520 Seat: Scott Contessa Seatpost: Accent 400mm Seatpost clamp: Scott Shifters: Sram Gripshift X0 Stem: (Mostek) Scott 80mm 130g Tire (Front): Continental 1.6 Tire (Rear): Schwalbe Kojak 1.3 Top Cap: Scott Tubes: Schwalbe X-light Wheel Front: Scott + rigida 17 Wheel Rear: Scott + rigida 17 Zdjecia nie do konca obrazuja specyfikacje roweru. Testowalismy moja prosta kiere syntece'a i mostek 100mm. Do wymiany jeszcze w tym roku. - Klamki hamulcowe na avid FR-5 - Kiera prosta <600mm, prosze o propozycje BUDZETOWE. Oryginalna kiera gieta stalowa wazy 570g W przyszlym sezonie wymiana przynajmniej kola tylniego. Dylemat czy isc nadal w V-ki czy jednak hydraulika. Wstepnie planuje EQ21 lub X317 na piastach novateca na maszynach i DT championy 2.0-1.8-2.0 Wstepnie nie chcielibysmy przekroczyc jakis 600-800zl za komplet kol. FOTKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Scott Contessa 50 Chyba najbardziej odczuwalną zmianę w tym rowerze dałaby wymiana amortyzatora na praktycznie jakikolwiek z tłumieniem powrotu, więc ja bym zaczął właśnie od tego, może nawet kosztem uszczuplenia budżetu na koła, który masz całkiem spory. Np: Raidon Air >2010, ~2200g - ~420zł/Epicon RLD/LOD ~1800g - ~650zł/Spinner Aeris 30-100, ~1900g - ~180$. Przejście na tarczówki trochę komplikuje sytuację, ja jednak bym się na to zdecydował, o ile nie przewidujesz szybko zmiany całego roweru - stopniowe inwestycje w ten raczej się opłacą. Dobór części na koła uzależniłbym od kosztów hamulców. Tanie i dobre piasty IS to XT-756. Z kupnem taniej kierownicy chyba nie będziesz miał problemów, ale nie podałeś typu mocowania. BTW, DT Champion to szprycha niecieniowana, 2.0. 2.0-1.8-2.0 to Competition. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Amor po kolach, fakt ze XCM nadaje sie juz tylko na krawezniki, ale przynajmiej nie buja na w miare rownym terenie Wstepnie wlasnie planuje, albo Epicon z manetka albo raidon w zaleznosci od budzetu. Moze jakis recon. Na kolach mozna zyskac najwiecej, w dodatku odciazy podjazdy. Co do szprych, moj blad. Kiera 25.4mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Na kołach mozna zyskac najwiecej, w dodatku odciazy podjazdy. Wg katalogu powinieneś mieć Rigida Cyber 10, one nie są znacznie cięższe od tych obręczy, które podałeś (ważą gdzieś ponad 480g). Na tym co się "rotuje", czyli szprychach i obręczach zyskałbyś pewnie około 220g - dasz trochę ponad 500g lżejszy amor i będzie ten sam efekt. Osobiście, jeśli zmieniałbym obręcze, to na bardziej różniące się masą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Może pasowałby Spinner od Safiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Taniej wychodzi nowy z ebaya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.