maniekNS Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Witam ! Mam problem z hamulcami tarczowymi , a dokładniej z tylnym hamulcem . Nie znam się na rowerach i ciężko mi jest znaleźć nazwę hamulca ;( . czy można jakoś podkręcić hamulec żeby lepiej hamował ? Z góry dzięki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ManiakRowerowy Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Chociaż może powiedz czy te hamulce są mechaniczne (takie na linkę) czy hydrauliczne (takie na płyn hamulcowy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekNS Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 aha . Nie znam się na rowerach . Takie na linkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delmariano Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Jeśli słąbo hamuje, to masz albo starte okładziny, albo wystarczy linkę naciągnąć. Przy zacisku poluzuj śrubkę od linki, naciągnij kombinerkami i przykręć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekNS Napisano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekNS Napisano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Próbowałem naciągnąć linkę ale nic to nie dało . Startych okładzin też raczej nie mam bo jak go kupiłem to od początku hamulce były słabe . Może to coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delmariano Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 A odległość klocków od tarczy nie jest za duża? Jeśli tak to podciągnij jeszcze linke przy zacisku. Jest jeszcze możliwość że tarcze masz zabrudzoną, spróbuj ją może jakoś odtłuścić. I klocki też. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...