maxwwy Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Tak tydzień używania opon jakiejś badziewnej firmy i już starte Co kupić na 50% asfalt i 25% las i 25% błoto Co wybrać do kross hexagon v3 ... Wielkość 26 ???
kadargo Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Może Continental Leader Pro. Na allegro są po ok 50/szt. Moja Kasia na takich jeździ i jest bardziej niż zadowolona. Sent from my HTC Desire
Luigi Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Continental Race King Ci polecam sam mam i doskonale sobie radzą w lesie i na asfalcie.
Michal93 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Ciekawe co to za badziewne opony, bo osobiście mam strasznie kijowe ale 4kkm mają nabite i powoli zaczyna się z tyłu na środku kończyć bieżnik ... Pewnie jeszcze tylko tylna starta?
hux Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Lepiehj nie kupuj Continentala, kupiłem do tej pory 4 szt z czego 2 miały wady.
michalmad Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Lepiehj nie kupuj Continentala, kupiłem do tej pory 4 szt z czego 2 miały wady. no patrz ja kupiłem raz 3k km przejechane i są bardzo dobre, mama racekingi 2.0
mario1979 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Tydzień masz rower? To pewnie Vee Rubber czy jakoś tak. Mi po 600 km tylna zaczęła wyraźnie się ścierać,a le jeszcze daje rade Ja tez proponuję Race Kingi, Sam się do nich przymierzam, ż tymże na błoto będą średnie. Cała reszta super
Michal93 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Nie chce nic mówić ale ja mam vee Rubber i mają 4kkm z czego conajmniej połowa to asfalt... Więc nie wiem jak wy to robicie
mario1979 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Michał: to zależy od asfaltu i kierownika (a bardziej jego wagi) Ja przy około 1 kkm zamierzam zamienić opony stronami, to myślę że około 2 -3kkm powinny udźwignąć. Z drugiej strony chcę zmienić na opony o niższym oporze toczenia, więc akurat to że opony mi się wycierają nie przeszkadza Na razie jednak no cash więc trzeba jeździć na tym co się ma
Michal93 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Mi się jednak wydaje, że bardziej niż asfalt ma znaczenie umiejętność obsługi tylnego hamulca Skoro tylne się bardziej wyciera... U mnie jest to w miarę równomierne
mario1979 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 A tu Cię zmartwię - rzadko go ściskam Bardziej przód. No ale ja (jeszcze) sporo ważę ;D
Crazyk Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Mi się jednak wydaje, że bardziej niż asfalt ma znaczenie umiejętność obsługi tylnego hamulca Skoro tylne się bardziej wyciera... U mnie jest to w miarę równomierne Hm.. Trudno powiedzieć. Weź pod uwagę, że tył jest dużo bardziej dociążony, poza tym jest oponą napędową. U mnie tył zużywa się szybciej od przodu a blokowania tylnego koła raczej unikam (a jak już blokuję to raczej na luźnej powierzchni w zakrętach co nie powinno aż tak mocno nadwyrężać bieżnika). Nie mówimy oczywiście o zużywaniu opony w tydzień bo to kpina.
maxwwy Napisano 24 Lipca 2011 Autor Napisano 24 Lipca 2011 Drodzy koledzy mam rowerek tydzień i już mam bardzo startą tylną oponkę . Ważę sporo 75 kg hamuję często ale staram się nie blokować Na tych oponkach chcę przejeździć do końca ten sezon ... W następnym będę kupował . Przejechałem już 200 km i tylna opona jest tak starta w niektórych miejscach że nie ma wcale bieżnika
hux Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Mi po 600 km tylna zaczęła wyraźnie się ścierać,a le jeszcze daje rade A mi po 600 km tylna opona (Schwalbe Marathon Cross) w ogóle nie zaczęła się ścierać (jestem baardzo ciężki), sprawdzam suwmiarką. Tak szybkie ścieranie opony może być spowodowane niedostatecznym zwulkanizowaniem lub złym składem mieszanki gumy na bieżniku opony czyli partactwem producenta z Chin (jakiej są produkcji, może Made in PRC?) Miałem poprzednio z tyłu oponę Continental (semislik) Travel Contact 1.75" która po miesiącu użytkowania też nie wykazywała śladów ścierania natomiast boczne klocki bieżnika się powyłamywały i z boku opony zaczęły wyłazić sznurki z kordu opony. Jeszcze wcześniej miałem z tyłu Cntinental Traffic 1,9 i jakbym nie założył zawsze biła góra dół, tej wady nie miały Traffiki 2,1" natomiast aktualnie używane przeze mnie Schwalbe Marathon Cross są najlepszymi oponami jakie do tej pory założyłem (jedna używana).
karas39 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 kupuj Continental Race King 2.0 za 50/szt warto są bardzo wytrzymałe
maxwwy Napisano 24 Lipca 2011 Autor Napisano 24 Lipca 2011 Kolego na mojej oponce pisze made in Czech Republik
hux Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Kolego na mojej oponce pisze made in Czech Republik Tego się nie spodziewałem no ale każdy może zrobić wybrak. Lobby Continentali dział ostro na tym forum, co z tego że robią za zachodnią granicą skoro partolą, zresztą mam wrażenie że większość producentów opon rowerowych ma gdzieś jakość (oprócz Schwalbe)/
kepa416 Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 A może Maxxis Ignitor? Jest dość lekka w wersji bez drutowej
maxwwy Napisano 24 Lipca 2011 Autor Napisano 24 Lipca 2011 Prawie zdecydowałem ale zastanawiam się nad Maxxxis Ignitor A Continental RACE KING ?!?! CO LEPSZE ??? Jak jest z wytrzymałością która jest bardziej odporna ??? Jedna sprawa jeżeli bym brał race kingi to w wersji 2.0 , czytałem że w 2.0 nie są takie bardzo dobre . To prawda ??
rybciasum Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 444 km na RK 2.2, moja waga 65 kg, może z raz zblokowałem tylne koło, z tyłu zaczynają włoski znikać, z przodu nadal jeszcze są
Luigi Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 KUPUJ RACE KINGI I UCIEKAJ! Gdy usłyszysz ich szum przy 55 km/h, to od razu się zakochasz!
maxwwy Napisano 25 Lipca 2011 Autor Napisano 25 Lipca 2011 Hehe słyszałem ich szum przy 40 Użytkownik karaś mój kumpel ma takie DOBRA WYBRAŁEM :) ALE NIE POWIEM KTÓRE
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.