pieles Napisano 23 Lipca 2011 Napisano 23 Lipca 2011 Witam, to mój pierwszy post, tak więc witam(po raz 2). Kilka dni temu zakupiłem rower, marki Mongoose(?), lecz bardziej jest to składak różnych firm i części. Z opisu aukcji: Specyfikacja roweru: Amortyzator: RST GILA T4 (100mm skoku) Rama: GT Chucker 2.0 (17 cali) Korba: Prowheel (modelu dokładnie nie znam) Felga przednia: Sunrims Rhyno Lite, 26x2.10 lub 26x1.95, nie mam 100% pewności, 26" Felga tylna: RemerX XJumbo 559x23; 26x2.10, 26" Opona przednia: Kenda Klaw 26x1.95 Opona tylna: Kenda Klaw 26x2.10 Siodełko: BOP Tailwhip Przerzutka przednia: Falcon (dokładniejszych danych o niej nie mam, nie była mi potrzebna lepsza, ta mnie zadowalała osobiście) Przerzutka tylna: Shimano (z tego co pamiętam, to było Alivio) Wolnobieg: jak wyżej Hamulec przedni: tarczowy, Promax DSK-400 Hamulec tylny: zaciskowy, Promax (wystarczy w allegro wpisać promax w dziale części rowerowych, to chyba jedyny model takowych hamulców tej firmy) Kierownica: ART Downhill 700mm (długa i solidnie zrobiona) Manetki: SRAM, obsługujące 3x7 biegów Klamki hamulcowe firmy Promax Łańcuch firmy SRAM Mostek firmy UNO (bardzo solidny) Stery - Cane Creek VP-A42E O piastach nie mam dokładniejszych informacji. Wymienione zostało w nim: Suport na Accent Suport Bb-40 68x118 kwadrat Do wymiany zostało: Tarcz hamulcowa przód, szczęki hamulcowe tył, siodło, i korba, ponieważ ma wyrobione gniazda. Będę wymieniał w zaufanym serwisie w Rybniku wraz suportem, i tu prosiłbym o doradzenie na jaką wymienić. Z uwzględnieniem tego, iż zależało by mi na łożyskach zewnętrznych, w ramach większej wytrzymałości. Za jakiś czas do wymiany będą obie opony, ponieważ mają już bardzo mało bieżnika. Zdjęcia roweru: Posiadam jeszcze kilka zdjęć. Prosiłbym, o polecenie mi jakiegoś dobrego suport i dobrej korby, z pojedynczym blatem, który wiele wytrzyma, w rozsądnej cenie(czyli odpowiednia wytrzymałość za odpowiednią cenę, nie żaden tani szajs, ale też nie części dla Bill Gatesa ) Oraz, o wycenę roweru, ile jest on warty, na aktualnym rynku cenowym Oraz podanie, co waszym zdaniem jeszcze można by wymienić. Rower będzie głównie służył do jazdy zwykłej, i na torze 4x. Dzięki i pozdrawiam, Dawid
Bombell Napisano 24 Lipca 2011 Napisano 24 Lipca 2011 Nie chcę cię smucić ale realna wartość to okolice 300-350zł może. Jeśli chcesz się bezpiecznie zacząć ścigać to do wymiany prócz ramy (która też demonem wytrzymałości ani sensownej geometrii nie jest to chyba wszystko.
pieles Napisano 24 Lipca 2011 Autor Napisano 24 Lipca 2011 Czyli nie przepłaciłem, głównie tego się chciałem dowiedzieć Nie tyle na wyścigi, co do lekkiego 4x, czasami ze znajomymi Dzięki wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.