Skocz do zawartości

[rower] GT Chucker 2.0


pieles

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

to mój pierwszy post, tak więc witam(po raz 2).

 

Kilka dni temu zakupiłem rower, marki Mongoose(?), lecz bardziej jest to składak różnych firm i części.

 

Z opisu aukcji:

Specyfikacja roweru:

 

Amortyzator: RST GILA T4 (100mm skoku)

Rama: GT Chucker 2.0 (17 cali)

Korba: Prowheel (modelu dokładnie nie znam)

Felga przednia: Sunrims Rhyno Lite, 26x2.10 lub 26x1.95, nie mam 100% pewności, 26"

Felga tylna: RemerX XJumbo 559x23; 26x2.10, 26"

Opona przednia: Kenda Klaw 26x1.95

Opona tylna: Kenda Klaw 26x2.10

Siodełko: BOP Tailwhip

Przerzutka przednia: Falcon (dokładniejszych danych o niej nie mam, nie była mi potrzebna lepsza, ta mnie zadowalała osobiście)

Przerzutka tylna: Shimano (z tego co pamiętam, to było Alivio)

Wolnobieg: jak wyżej

Hamulec przedni: tarczowy, Promax DSK-400

Hamulec tylny: zaciskowy, Promax (wystarczy w allegro wpisać promax w dziale części rowerowych, to chyba jedyny model takowych hamulców tej firmy)

Kierownica: ART Downhill 700mm (długa i solidnie zrobiona)

Manetki: SRAM, obsługujące 3x7 biegów

Klamki hamulcowe firmy Promax

Łańcuch firmy SRAM

Mostek firmy UNO (bardzo solidny)

Stery - Cane Creek VP-A42E

O piastach nie mam dokładniejszych informacji.

 

Wymienione zostało w nim:

Suport na Accent Suport Bb-40 68x118 kwadrat

 

Do wymiany zostało: Tarcz hamulcowa przód, szczęki hamulcowe tył, siodło, i korba, ponieważ ma wyrobione gniazda. Będę wymieniał w zaufanym serwisie w Rybniku wraz suportem, i tu prosiłbym o doradzenie na jaką wymienić. Z uwzględnieniem tego, iż zależało by mi na łożyskach zewnętrznych, w ramach większej wytrzymałości.

Za jakiś czas do wymiany będą obie opony, ponieważ mają już bardzo mało bieżnika.

 

Zdjęcia roweru:

33xx7qd.jpg

30veyqa.jpg

Posiadam jeszcze kilka zdjęć.

 

Prosiłbym, o polecenie mi jakiegoś dobrego suport i dobrej korby, z pojedynczym blatem, który wiele wytrzyma, w rozsądnej cenie(czyli odpowiednia wytrzymałość za odpowiednią cenę, nie żaden tani szajs, ale też nie części dla Bill Gatesa ;))

Oraz, o wycenę roweru, ile jest on warty, na aktualnym rynku cenowym :)

Oraz podanie, co waszym zdaniem jeszcze można by wymienić. Rower będzie głównie służył do jazdy zwykłej, i na torze 4x.

 

Dzięki i pozdrawiam, Dawid

Napisano

Nie chcę cię smucić ale realna wartość to okolice 300-350zł może. Jeśli chcesz się bezpiecznie zacząć ścigać to do wymiany prócz ramy (która też demonem wytrzymałości ani sensownej geometrii nie jest to chyba wszystko.

Napisano

Czyli nie przepłaciłem, głównie tego się chciałem dowiedzieć :) Nie tyle na wyścigi, co do lekkiego 4x, czasami ze znajomymi :) Dzięki wielkie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...