Skocz do zawartości

[amor przod] RS Tora 302 RL Air czy Epicon RLD


Rekomendowane odpowiedzi

Nie widzialem porownania obu tylko jedynie tory sprezynowej do epicona powietrznego, a chcialbym porownanie obu powietrznych wersji. Wlasciwie jedyne co przemawia za Epiconem to fakt ze moge miec od reki wersje LOD (od biedy przezyje brak manetki) i jest lzejszy. Natomiast Rock Shox to firma i latwa dostepnosc czesci uszczelek etc. Straszne mam urwanie glowy nie wiem co wziac Tora jest za 620zl a Epicon RLD 659zl.

 

Ewentualnie za 800zl moge miec RS Sid'a polrocznego co byloby cudownym rozwiazaniem ale rura sterowa ma ok 18cm, a moja obecna ok 20. Wiec nie wiem czy to podpasuje, rama 20,5" full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jeżeli chodzi o tore 302 to bierz Epicona, jeżeli o tore 318 to już kwestia upodobań tora to kowadło sporo cieższe od epicona ale posiada tłumik MC (motion control) ktory mozemy ustawić pod siebie czego epicon nie ma. Tu musisz zdecydować czy lzej czy z lepszym tłumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma się 1-2cm uginać.

 

ps. Kupiłeś Epicona LOD czy RLD? W jakiej cenie, kolorze, mają jeszcze jednego?:)

kupilem lod w sumie faktycznie manetka nic nie daje, bo mam na tyle dlugie rece ze bez problemu zamykam(???) widelec. Kosztowal 610 bo goscie zeszli z ceny mialem go w sklepie niedaleko bo pare przystankow metrem wiec mi sie oplacalo. W zamawianie amora i przesylke zwyczajnie nie chcialo mi sie bawic... No coz nie wiem czy jest problem z blokada, bo amor faktycznie sie mniej ugina i generalnie roznica jest spora ale nie wiem czy o to chodzi, nie mam niestety porownania:/ Co do samego dzialania to wg mnie amor jest genialny punkt odniesienia mam do gowna jakim jest manitou six, wiec roznica jest kolosalna jak na razie jestem zadowolony. Coz z ta blokada to moze tak ma byc bo skoro jest hydrauliczna to znaczy ze przeplyw oleju jest jedynie zwalniany wiec prawdopodobnie wszystko jest ok, sam nie wiem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sag masz dobrze ustawiony? Przy za dużym sagu blokada nie będzie działać jak powinna.

 

 

Ogolnie z tego co gdzies wyczytalem to czesto cos sie wali z tymi blokadami. Sprobuje troszke podpompowac wg mnie sag jest ok. Ewentualnie spuszcze powietrze i napompuje od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chcialbym sie podzielic pewnymi spostrzezeniami po kilkuset kilometrach, blokada naprawila sie sama dosc szybko troche popracowal amor i zaskoczylo wiec generalnie nie ma z nia problemow. Natomiast jakas kompletna wiocha bo tlumik olejowy ten co jest w prawej komorze odkreca sie... Z tego co sobie poczytalem w internecie problem wystepowal rowniez u innych osob, prawie jestem pewien ze po oddaniu roweru do serwisu, tlumik uswinia na gwincie jakims loctitem czy lakierem i zakreca. No coz nowego bym sie nie spodziewal... Co do pracy jest wszystko jak najbardziej wporzadku i fajnie pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...