atvrider Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Kupiłem koła DT swiss X1800 ale nie pomyślałem by zapytać o wentylki. Wszystko okazało się na miejscu, tylko presta (widzę w nim tylko wady) i pytanie czy ryzykowalibyście rozwierceniem obręczy?
Odolelk Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Nie prościej było by zmienić dętkę na taką, która posiada wentyl samochodowy?
skjaatel Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Nie prościej, jeżeli obręcz jest tylko do wentyli presta... Rozwiercać można, byle delikatnie.
mariuszpk Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 W książce Zin i sztuka serwisowania roweru górskiego autor propaguje kupowanie dowolnej obręczy i rozwiercanie jej pod wentyl auto. Radził bym zaopatrzyć się dobre wiertło. Lepiej kupić jedno za 10 zł niż komplet który do niczego nie będzie się nadawał. Jakie są wg ciebie wady presto oprócz tego że nie można jej nadmuchać pompką samochodową bez przejściówki?
ursusek Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Można kupić specjalną przejściówkę którą się nakręca na "prestę' (koszt kilka złotych) i można pompować pompką samochodową i przy pomocy kompresora na każdej stacji paliw.Nie widzę potrzeby i sensu rozwiercać obręczy.
abstinent Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 pękające dętki przy wentylu, ale akurat to może być zbieg okoliczności przejściówka 3,30zł
marky5 Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Kupiłem koła DT swiss X1800 ale nie pomyślałem by zapytać o wentylki. Wszystko okazało się na miejscu, tylko presta (widzę w nim tylko wady) i pytanie czy ryzykowalibyście rozwierceniem obręczy? Mam obręcze na prestę i śmigam na prestach od dawna i żadnych wad w nich nie widzę.Fajne,małe wentyle,którę pompuję pompką do zwyczajnych wentyli (niesamochodowych).
pawelsystem Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 ja powiem tak dla zwykłych ludzi w wiekszosci przypadkow presta przewyższa ich mozliwosci techniczne a jak ktoś umie to presta jest najlepszym wentylem
abstinent Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 największy plus presty to lekkość pompowania, właściwie bez oporu idzie
atvrider Napisano 22 Lipca 2011 Autor Napisano 22 Lipca 2011 zdecydowałem, że jakoś się przyzwyczaję każde rozwiercanie może powodować osłabienie materiału....
Matti95 Napisano 22 Lipca 2011 Napisano 22 Lipca 2011 Oj nie przesadzaj... Ja kiedyś rozwierciłem obręcz, która była pod preste tak żeby tylko wentyl się przedostał. I żadnego problemu w tym nie widze...
pawelsystem Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Oj nie przesadzaj... Ja kiedyś rozwierciłem obręcz, która była pod preste tak żeby tylko wentyl się przedostał. I żadnego problemu w tym nie widze... tak a rozwiercił byś ztr podium...
Niedzwiedz1 Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Przejściówka 3-5zł, zero wysiłku. Rozwiercanie - trochę wysiłku w wiercenie (opcjonalnie pożyczanie wiertarki) plus sporo zabawy z papierem ściernym żeby nie rozwalić dętki przy wentylu. Jak dla mnie wybór był prosty, kupiłem rower, który miał presty w kołach i nie bawiłem się w żadne wiercenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.