emin Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Witam. Przez allegro dokonałem zakpu kół które wg sprzedającego posiadały opis: "Na sprzedaż koła złożone na piastach DT 340 i białych obręczach DT 4.2D, szprychy DT Revolution. Koła przejechały ok 1000 km, są jak nowe !" Nie było opisu z wagą jednakże kalkulator dtswiss podał mi 1659 gramm. Licytacja przebiegła ok jednakże - stan jest też zgodny z opisem.. Koła przyjechały - wkładam na wagę i otrzymuję około 1820 gram. Felga się zgadza, piasta też. suwmiarka(z wskaźnikiem elektronicznym po atestach itp itd) do ręki i jadę szprychy - przy nyplach 2.02mm pozostała część szprychy 1.84. Więc z tego co mi doświadczenie mówi są to szprychy DT competition a nie revolution. Piszę ten post by się po prostu upewnić zanim zacznę dochodzić swoich praw. "Kołowi" specjaliści prośba o potwierdzenie tego co wyżej piszę. pozdrawiam.
miskov17 Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Oczywista oczywistość, masz zwykłe Compy zamiast Revo. I prawdopodobnie mosiężne nyple, bo waga jest dziwnie wysoka.
swimfan Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Witam. Przez allegro dokonałem zakpu kół które wg sprzedającego posiadały opis: "Na sprzedaż koła złożone na piastach DT 340 i białych obręczach DT 4.2D, szprychy DT Revolution. Koła przejechały ok 1000 km, są jak nowe !" Nie było opisu z wagą jednakże kalkulator dtswiss podał mi 1659 gramm. Licytacja przebiegła ok jednakże - stan jest też zgodny z opisem.. Koła przyjechały - wkładam na wagę i otrzymuję około 1820 gram. Felga się zgadza, piasta też. suwmiarka(z wskaźnikiem elektronicznym po atestach itp itd) do ręki i jadę szprychy - przy nyplach 2.02mm pozostała część szprychy 1.84. Więc z tego co mi doświadczenie mówi są to szprychy DT competition a nie revolution. Piszę ten post by się po prostu upewnić zanim zacznę dochodzić swoich praw. "Kołowi" specjaliści prośba o potwierdzenie tego co wyżej piszę. pozdrawiam. stanardowe zaplecione przez DT ,takie sam zestaw mam:),slanbe niesamowicie i tak do wymiany , mozesz sprzedawcy powiedziec zeby Ci odrazu zmienil(przeplót)na Revo lub DT Alpine III.
pawelsystem Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 tylko ja bym nie płakał tylko sie cieszył bo masz przynajmniej sztywne koła słabe niesamowicie to na revo bedzie mocniejsze czy ja wiem miałem takie koło przód pod 6 śrub i nac alu nyplach ważyło ~ 79X g czyli by sie wszystko zgadzało
Rulez Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Revolution to nie szprychy pod tarcze, do tego DT ma Supercompetition. Masz po prostu standardowe kółka.
marky5 Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Szprychy w tych kołach co zakupiłeś,to oczywiście nie DT Revo,bo te mają wymiary ok. 2mm przy nyplu i łepku i ciut ponad 1,5mm w miejscu cieniowania tzn. kucia szprychy.
rybciasum Napisano 22 Lipca 2011 Napisano 22 Lipca 2011 no to ja wyskakuje z pytaniem teraz takim offtopowym trochę ale co tam waga przedniego koła 910 gram, jakbym wrzucił do nich DT revolution, o ile masa by mogła spaść patrząc na to że szprychy są chyba jakieś low-end ?
marky5 Napisano 22 Lipca 2011 Napisano 22 Lipca 2011 Na jednym kole wiele nie zyskasz.Może lepiej wymienić piastę albo obręcz. Waga DT Revo kompletu na dwa koła(64 szprychy),to coś 282-286gr.Teraz zależy ile ważą szprychy w twoich kołach?Tak myślę,że ze 120-150 gram można by urwać na dwóch kołach,ale stosując jeszcze alu nyple(20g komplet).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.