xalir Napisano 20 Lipca 2011 Napisano 20 Lipca 2011 witam, mam możliwość zakupu roweru Kross Level A6 2009 z osprzętem: Amortyzator SUNTOUR AXON POWIETRZNY Z BLOKADĄ SKOKU, hamulce Avid Single Digit 7, Mechanizm korbowy Truvativ Firex na zew. łożyskach, Kaseta 9 rzędowa Sram, Przerzutki DEORE LX. Cena tego roweru NOWEGO to 2000zł. Z tego co się orientuje to w tej cenie można teraz kupic A4 krossa z 2010r. Pytanie następujące czy opłaca się kupić ten rower za taka sume? potrzebuje w miarę wytrzymałego roweru do XC, z dobrą podstawą do modyfikacji. http://www.rowerek.pro24.pl/level/a61.jpg hmm w sumie nie jestem pewien czy to 2009 bo 2009 były 16 i 18" a ten jest 17"...fakt faktem rozchodzi się o sprzęt
Mod Team Franio Napisano 21 Lipca 2011 Mod Team Napisano 21 Lipca 2011 To jest Kross Level A6, rocznik 2006. Zerknij tutaj. Test + rozpiska części.
vyrm Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Sam byłem zainteresowany tą aukcją, niestety oględziny na żywo nie doszły do skutku Sprzedawca pisał, że to jest 17,5" a Kross chyba nigdy nie robił ram w takim rozmiarze, więc pewnie jest tak jak mówisz że to 17".
xalir Napisano 21 Lipca 2011 Autor Napisano 21 Lipca 2011 hmm no wlaśnie dostałem maila że to model z 2008...niestety nie mam jak obejżeć roweru na żywo bo do Wawy mam troszke za daleko cena kusząca po recenzja też zachęca i co tu robić...?
karbeti Napisano 21 Lipca 2011 Napisano 21 Lipca 2011 Ja bym nie kupił roweru nie mając pewności co do rozmiaru ramy. Rower ma być wygodny, ma ci sprawiać przyjemność z jazdy. Jeżeli to okazja i rower ci się podoba a daleko masz do W-wy to może masz bliżej jakiś inny sklep żebyś mógł sprawdzić rozmiar i przymierzyć rower pod siebie (potem zamówić)
xalir Napisano 21 Lipca 2011 Autor Napisano 21 Lipca 2011 szukałem w sklepach ale nie ma z 2008 roku nigdzie a co do ramy to jest 17" czyli wsam raz dla mnie 175cm noga 77
xalir Napisano 21 Lipca 2011 Autor Napisano 21 Lipca 2011 może i gitara ale jak wysłałem maila czy troche z ceny nie zejdą to mi nie odpisują chyba nigdy nie kupie sobie roweru....
xalir Napisano 21 Lipca 2011 Autor Napisano 21 Lipca 2011 heh odnowiłem kontakt że tak powiem i sami zalecają odbiór osobisty, niestety 300km tam i z powrotem to 200zł które wolałbym wpakować w rower...chyba lepiej będzie jak się wstrzymam tylko szkoda zależy mi na czasie a taka okazja moze się szybko nie trafić...
rybciasum Napisano 22 Lipca 2011 Napisano 22 Lipca 2011 Ten kross a6 to była jeden z lepszych roczników jakie wychodziły, tzn lepsze były te na Torze ale i tak cena - jakość powala
xalir Napisano 22 Lipca 2011 Autor Napisano 22 Lipca 2011 jest możliwość zwrotu sprzętu także chyba zaryzykuje, wątpie żebym za taka cenę znalazł rower z takim osprzętem
Mod Team Franio Napisano 22 Lipca 2011 Mod Team Napisano 22 Lipca 2011 Głowy nie dam uciąć, bo mi szkoda, ale tak jak napisałem, to jest rocznik 2006. W roczniku 2008 była Tora lub Dart z przodu (v-ki lub tarcze).
rybciasum Napisano 22 Lipca 2011 Napisano 22 Lipca 2011 tak, axon był w rocznikach 06-07 z tego co kojarze aczkolwiek to chyba nie robi różnicy z jakiego rocznika są poszczególne komponenty ? Tak, koleś robi świetny biznes bo ten rower był warty koło 2000-2300 i nadal tyle jest wart, no niestety ceny sprzętu idą w górę
Mod Team Franio Napisano 22 Lipca 2011 Mod Team Napisano 22 Lipca 2011 Różnicy to nie robi, bo przecież części są nowe. Jednak sprzedawca albo chce wcisnąć rower jako "nowszy" albo sam nie wie jaki to rocznik, bo przecież najpierw podał 2009, a teraz 2008, mimo że w rzeczywistości to 2006/2007.
xalir Napisano 25 Lipca 2011 Autor Napisano 25 Lipca 2011 czekam na rower:) nie wiem tylko czemu podał rame 17,5 cala skoro kross robi 17' z tego rocznika.Mam nadzieje że przy moim wzroście nie zrobi to dużej różnicy...cóż ryzyko jak nie ma jak "przymierzyć" roweru.
xalir Napisano 28 Lipca 2011 Autor Napisano 28 Lipca 2011 no i rower wlasnie odebralem, zlożylem i czekam aż pogoda się zrobi żeby wypróbować. Rower w stanie idealnym, tylko blokada amora jakas taka licha sie wydaje, ale może najlepiej jej nie używać?cóż trzeba napompować kola i w drogę no i dzieki za porady naprawde sie przydaly
rybciasum Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 blokada skoku jest po to żeby ją używać, nie wiem jak może być licha ;P
Wonsky Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Suntourowe są liche Nie wiem kto to projektował, ale nie ma bata żeby prędzej czy później nie złamać.
xalir Napisano 28 Lipca 2011 Autor Napisano 28 Lipca 2011 wlasnie zlamac ... blokade uzywac na bardziej plaskim terenie ?
Krzyq Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Ja bym używał gdzie tylko lepiej by Ci się z nią jeździło jak się zepsuje trudno w końcu jak nie będziesz jej ruszał to nawet na początku się nią nie nacieszysz, a możliwe, że akurat długo wytrzyma.
Wonsky Napisano 28 Lipca 2011 Napisano 28 Lipca 2011 Używać wszędzie gdzie nawierzchnia pozwala na jazde z zablokowanym, na podjazdach. Wtedy nie będziesz tracił energii na pompowanie amortyzatora.
Mod Team Franio Napisano 29 Lipca 2011 Mod Team Napisano 29 Lipca 2011 Pojeździsz trochę, pobawisz się i sam dojdziesz do tego, kiedy używać blokady, a kiedy nie.
RybekZKlanu Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 Na bardziej płaskim możesz tak do połowy blokadkę, żeby nie był za miękki ani za twardy
rybciasum Napisano 29 Lipca 2011 Napisano 29 Lipca 2011 na asfaltach żeby siła którą używasz nie była przenoszona na bujanie amortyzatora
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.