Skocz do zawartości

[rower] pomoc w doborze

ludi123

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem laikiem w w tej dziedzinie sportu wiec chcialbym zasiegnac rady w dobraniu roweru, siedze kilka dni nad tym i wybralem kilka rowerkow ktore moga mi odpowiadac.

Rower1

Rower2

Rower3

Rower4

Oczywiscie rozumiem ze za taka cene nie jestem w stanie dostac czegos konkretnego ale na poczatek mysle ze wystarczy, prosilbym o pomoc ktory jest lepszy/gorszy i dlaczego.

Napisano

scott na tle reszty jest jak porownywanie fiatów z mercedesem, ja brałbym scotta ale po uprzednim obejrzeniu poniewaz jest to rower uzywany.

Napisano

Nom scotta nie ma co porownywac do reszty, poza tym ten model kosztuje wiecej niz chce wydac lecz wrzucilem go z powodu aukcji ktora na razie trwa i jest na razie w przystepnej cenie.

Wykluczajac Scotta z tych 3 ktory najlepiej sie sprawdza?

Napisano

Nom scotta nie ma co porownywac do reszty, poza tym ten model kosztuje wiecej niz chce wydac lecz wrzucilem go z powodu aukcji ktora na razie trwa i jest na razie w przystepnej cenie.

Wykluczajac Scotta z tych 3 ktory najlepiej sie sprawdza?

Cena Scotta spokojnie przebije cenę 1000 złotych...

Dwa pytania:

Jaki budżet i rozmiar ramy ?

Pozdrawiam :)

Napisano

jak wyzej ok. 800 zł, rozmiar nie jestem w 100% pewien ( mam 186cm wzrostu, dlugosc nogi 87cm) wydaje mi sie ze 21' ew. 19' nie wiem ktory lepiej sie sprawdzi mysle ze 21.

Napisano

Założyłem ten temat ponieważ potrzebuje waszej pomocy, dokładniej osób które maja lub wiedza coś o ramie Bop Kollbi. Chciał bym ja zakupić ale nie chce popełnić błędu w wyborze. Ja preferuje jazdę DH z amortyzatorem Rock Shok Dart 3.

Proszę pomóżcie mi wyborze :)

I jak by ktoś znał geometrie tej ramy to napiszcie chodzi mi przede wszystkim o średnicę sztycy, Średnicę myfy i długosc suportu jaki pod nią podejdzie:))

Z góry dziękuje :)

Napisano