Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Przeniosłem temat do odpowiedniego działu. Cześć, Nie lubię pisać złych opinii, ale cóż … czasem trzeba trochę krytyki Ostatnio miałem okazję nabyć amortyzator na zakup którego czekałem dość długo. Tak więc zamówiłem sprzęt, dostałem awizo na pocztę na Gocławiu (przesyłka szła kurierem Poczty Polskiej, więc tak daleko musiałem jechać ). Następnego dnia w wolnej chwili pojechałem odebrać przesyłkę uprzednio sprawdzając serwisy rowerowe w okolicy, następnego dnia (we czwartek miało być Boże Ciało, w piątek wszystko pozamykane, tak więc inaczej musiałbym czekać 5 dni aby móc pojeździć na nowym sprzęcie) pojechałem po widelec i poszedłem do pobliskiego serwisu „Marceli” – kiedyś oddałem im koła do centrowania, co prawda na Grochowskiej, ale wszystko wydawało się ok. Wszedłem do serwisu, który okazał się bardzo mały, współdzielony ze sklepem z jakimiś pierdołami samochodowymi, no ale trudno. Otworzyłem paczkę, upewniłem się, że został wysłany amortyzator, który zamówiłem i oddałem go serwisantowi. Powiedziałem, że chciałbym, żeby obciął sterówkę do 17.5-18 cm i nabił mi gwiazdkę. Chwilkę porozmawialiśmy o widelcu, o jakichś pierdołach, potwierdziłem jeszcze raz długość sterówki, dałem swoją gwiazdkę i serwisant poszedł ‘robić’. Odciął sterówkę, wbił gwiazdkę, oddał mi ucięty kawałek sterówki, zapłaciłem i wróciłem do domu. Jeszcze musiałem załatwić kilka rzeczy, więc do domu wróciłem późnym wieczorem. Oczywiście pierwsze co zrobiłem po powrocie to wymiana widelca, jakież było moje zdziwienie, kiedy po zamontowaniu amortyzatora okazało się, że rura sterowa sięga ledwo do połowy mostka, do tego próbując przykręcić top capa tenże przy dokręcaniu uciekał na bok. Oczywiście wyjąłem widelec, złapałem miarkę i zmierzyłem … 16 cm, do tego krzywo nabita gwiazdka (dlatego uciekała). W piątek z Piotrkiem – Bobikiem poszedłem do Marcelego na Grochowską, jednak właściciel zrobił sobie 4 dniowy weekend, w kontakcie telefonicznym powiedział, żeby zawieźć widelec na Gocław (tam otwarty był sklep samochodowy) i zostawić widelec, on zobaczy i w poniedziałek mam zadzwonić, tak też zrobiliśmy. W poniedziałek zadzwoniłem do właściciela, powiedział, że dokładnie zbadał sytuację, jednak serwisant powiedział, że przyszedłem do serwisu niezdecydowany, sam nie wiedziałem jaką długość chciałem, w końcu powiedziałem, żeby uciął mi na 16 cm, a właściwie to mój błąd, bo mogłem zaznaczyć markerem na sterówce odpowiednią wysokość, jednak on może mi ‘podarować’ przedłużkę sterówki, jeździł na czymś takim długi okres i wszystko było ok, do tego miał spytać któregoś ze swoich serwisantów o wymianę sterówki i da mi jakieś info. Ogólnie słowo przeciwko słowu, a że właściciel bardziej ceni sobie swoich serwisantów niż klientów tak więc stwierdził, że nie dowiemy się jak było i tyle. Oczywiście dodał, że „Marceli” ma pieniądze i ich stać nawet na nowy widelec, jednak nie chcą ponosić jakichkolwiek kosztów. W tym momencie widać, że dobro i zadowolenie klienta jest mało istotne, pieniądze jak zwykle najważniejsze. Przyznam, że również słowa właściciela i serwisanta mnie zdziwiły, oczywiście kobieta, która w momencie oddawania amortyzatora do serwisu była obecna (nawet dawała mi nóż do otwarcia paczki) nic nie słyszała. Cóż, gdybym faktycznie nie był pewien to serwisant powinien albo mnie spytać ‘ostatecznie’ ile ma uciąć, lub nie przyjąć widelca, z resztą jak mógłbym zażyczyć sobie 16 cm, skoro stara sterówka miała 18,5 cm (z 1 cm podkładek, więc 17,5-18 wydawało się optymalne chcąc wywalić podkładki, ew. dać jakąś na górę)?! Szkoda słów. Zadzwoniłem jeszcze w czwartek, żeby spytać co z widelcem, telefon odebrała babka, spytała się właściciela co z widelcem, jednak ten chyba nie chciał rozmawiać, powiedziała, że mam odebrać widelec na Gocławiu i o żadnej przedłużce, czy czymkolwiek nie wiedziała. Widelec odebrałem, nie dostałem żadnej przedłużki, nie usłyszałem nawet ‘przepraszam’. To świadczy raczej źle o serwisie, nie wiem czy ten serwisant to nie był zwykły człowiek ‘prosto z ulicy’ – jak można chociażby źle nabić gwiazdkę i tego nie sprawdzić mimo, że przechylenie było widoczne gołym okiem. Nie wiem, może serwisant był naćpany, czy coś takiego, bo nie mam innego wyjaśnienia na takie roztrzepanie. W sumie nie chodzi mi nawet o to, że źle ucięli, czy krzywo nabili, chodzi mi raczej o podejście tych ludzi do sytuacji, jak wspomniałem widać, że liczą się jedynie pieniądze a nie dobro klienta, właściciel zapomniał chyba o powiedzeniu, że zadowolony klient przyprowadzi kolejnego, niezadowolony zrazi dziesięciu (w dobie internetu chyba znacznie więcej). Na kupno widelca czekałem ponad pół roku (studencki budżet), akurat miałem na nim pojechać na zlot. Kiedy już go kupiłem zniszczyli mi go w serwisie – ja dziękuję za taki serwis. Tak więc jeżeli nie chcecie, żeby Wasz sprzęt został zniszczony i żeby serwisanci później się wyparli polecam omijać ten serwis szerokim łukiem. Pozdrawiam, Safian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Odezwij się do mnie na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bebiko Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 A czy będziesz bawił się w dokupienie przedłużki czy raczej spisujesz go na straty i sprzedaż ?? Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Sprzedam, przedłużka to kiepskie rozwiązanie - muszę dodatkowo płacić, dodatkowa waga a i czytałem, że rury aluminiowe mają zmienny przekrój, więc niekoniecznie musi pasować. Wideł stoi na allegro, ze sprzedażą nie będzie problemu raczej, tak więc wyjdę na zero i pewnie kupię taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bebiko Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 A możesz mi napisać jaki to amorek to sobie poszukam na alledrogo .... bo coś podejrzewam że może pasować do mojej ramki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 http://www.forumrowerowe.org/topic/94539-amortyzatorspinner-aeris-320a-100-rlc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiomek Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 a może serwisant mierzył całkowitą długość sterówki, a nie tylko to co wystaje z korony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Hmm, ciekawe, faktycznie, całkowita długość sterówki wynosiłaby nieco ponad 18 cm, więc jest to możliwe, to świadczyłoby tym bardziej o 'profesjonalnym' serwisancie, jednak szefowi powiedział, że chciałem 16 (a i tak uciął 16.5). Ręce opadają ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas85 Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 To ja będę omijał ten serwis szerokim łukiem w takim razie, choć to nie moje rejony.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Z prawnego punktu widzenia sprawa jest oczywista. Zawarłeś z serwisem umowę o dzieło. Dzieło zostało wykonane wbrew umowie i wadliwie. Masz w związku z tym roszczenie o nieodpłatną naprawę lub wymianę amora na nowy, wolny od wad. Służę pomocą przy przygotowaniu pisma w razie potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 @Sol: Dzięki, nie widzę takiej potrzeby, widelec się sprzeda, więc stratny nie będę, raczej serwis pozostanie stratny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CcinekK Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Lepszej reklamy już nie będzie Szkoda, że sie nie poczuli. Takie podejscie do jednego klienta, sprawia rezygnację u innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Mają w ofercie RS, DT, Magure... bierz co tylko Ci pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 No dobra... ale rzucił mi się jeszcze jeden szczegół... tutaj piszesz że zmierzyłeś i wyszło 160mm a w aukcji i później dodajesz że jest 165mm. Czy możesz precyzyjne określić ile tych milimetrów jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Yhy, prędzej musiałbym ukraść niż sami ponieśliby dobrowolnie jakieś koszta. Jest dokładnie 165 mm. EDIT: Na początku zmierzyłem centymetrem krawieckim, pokazał nieco poniżej 160, teraz zmierzyłem suwmiarką, linijką i zwykłą miarką, jest 165 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Adam, to jest jakiś sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Małe sprostowanie(-: W telefonicznej rozmowie ze mną Marceli (czyli szef sklepu na Grochowskiej oraz co za tym idzie nowej swojej placówki wysuniętej na obrzeża warszawy ,Gocław tam miała miejsce ta historia)poinformował <nas> o tym iż sprawę rozpatrzy i co za tym idzie zaoferował się z miejsca że będzie próbował wymienić rurę sterową a w najgorszym wypadku da przedłużkę. Dało się wyczuć w rozmowie że winę ponosi pracownik. Oddaliśmy od razu po rozmowie amortyzator tak jak się z nim dogadaliśmy do feralnego sklepu gdzie miał czekać na <<ekspertyze. Czemu miała służyć tego nie wiem.Przypuszczałem tylko że Marceli będzie próbował naprawić błąd pracownika.Jakież było moje zdziwienie kiedy Adam poinformował mnie że sklep się wywinął i obarczył winą klienta. Żeby nie było-parę razy rozmawialiśmy o długości rury sterowej jaką ma mieć nowy nabytek w perspektywie np.nieodległej zmiany ramy i stanęło na wymiarze 18,5-19. A.Serwisant jest głuchy B.Wie lepiej co klient chce C. Każdy niech sobie dopowie(-: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Dobra chłopaki .... to ile w końcu tej rury miało być a ile jest ?? Czytam i czytam i ciągle nowe fakty i liczby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Miało być między 17,5-18, jest 16,5, gdyby był ten centymetr wyżej byłoby ok, teraz nie sięga nawet do drugiej śruby mostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 A główka ramy z łożyskami ile ma mm i ile ma mm mostek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Są dość wysokie, ale dlaczego mam jeszcze dokładać? Jedynie zmiana ramy mogłaby pomóc, stery posiadam klasyczne, mostek normalny (4 cm). Dokładać do interesu średnio mi się opłaca, jak pisałem wcześniej, lepiej wyjdę sprzedając wideł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 A czy ja pisałem o jakimś dokładaniu do interesu ?? Chciałbym to wszystko policzyć i może znajdzie się inne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Bardzo dobrze, że o tym piszesz bo takie serwisy trzeba eliminować. A tak swoją drogą to nie mogłeś sam uciąć tej sterówki? To jest prościzna, zwłaszcza jak masz aluminiową rurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 20 Lipca 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 No, gdybym wiedział, że tak mi to zrobią to oczywiście zrobiłbym to sam. Jednak wiadomo, drogi (przynajmniej dla mnie ) sprzęt, nie chciałem czegoś źle zrobić, gdybym nabił krzywo gwiazdkę to od dołu bym jej nie wyjął (zwężona sterówka w koronie) a myślałem, że serwis zrobi to porządnie, widać mocno się pomyliłem :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkowy Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 @Schwefel Pamiętaj też że, aby wydać wyrok trzeba też znać opinie drugiej strony... a tutaj jej nie ma. ... to tak na marginesie bo przecież wszyscy o tym wiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.