Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zdjęcie jest w mojej galerii, ale niestety padła kaseta, a konkretnie jeden tryb (najczęściej używany) i trzeba się rozglądać za nową. HG-40 kosztuje 43zł, ale będę szukał coś z SLX'a. na razie reanimowalem zmniejszając odległość górnej rolki wózka do zębów trybów.

 

Tylko po to, żeby zapłacić więcej? Pod względem trwałości nie ma znaczenia czy będzie to alivio czy XT.

Napisano

No cóż, po kilkuletniej eksploatacji różnych kaset/łańcuchów od HG40 8s. po HG 62 10s. mogę jedynie się z tobą nie zgodzić...

 

Napęd SLX 10s. używałem cały rok (zestaw kaset +2x łańcuch zamiennie), również w mieszance błotno-śniegowo-solnej i po roku nie ma wyciągnięcia na łańcuchu 075% jeszcze mu daleko do tego. Przy czym wcześniej na takim zestawie ośmiorzędowym poziomu Alivio kasetę zmieniałem przynajmniej 2 razy na rok.

 

W tym przypadku nie przekonasz mnie że rozmiar nie ma znaczenia, SLX owszem jest droższy ale w moim przypadku poszło to też w jakość i to znacznie. Uważam że stosunek jakości do ceny w przypadku zestawu SLX jest dużo, dużo korzystniejszy od używanych przeze mnie wcześniej niższych grup.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Witam

 

mam pytanko jaką szerokość błotników SKS Bluemels wybrać do Lazaro Integral i standardowych opon? 45 czy lepiej 53?

Napisano

Czy ktos montował koszyk przy kierownicy?

Ciekaw jestem czy nie ma z tym problemu.

 

Pytam bo pomagam wybrac rower dziewczynie. Raczej Lazaro faworytem. Rower moze byc czasem uzyty w dojazdach do pracy po miescie. I tutaj koszyk bylby przydatny.

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Czesc Wszystkim :) jestem tu nowy i planuje zakup crossa.

 

Wczoraj sprzedalem swojego Gianta Rincon L bo byl na mnie za duzy. Glownie bede jezdzil po asfalcie i drogach lesnych ubitych, dlatego cross chyba jest najlepszym rozwiazanem.

 

Poczytalem juz troche forum i w cenie do 1500 chyba zdecyduje sie na Lazaro Integral, problem mam tylko z tym czy brac wersje V2 czy V3... Czy roznica jest warta tych 300zl wiecej? Dotychczas jezdzilem bardzo okazjonalnie. W zeszlym roku nie bylem ani razu na rowerze ;) ale to moze dlatego ze moj rower byl na mnie za duzy... Oczywiscie mozliwe jest ze z nowym rowerem latem bede sobie jezdzil w prawie kazdy weekend. W tygodniu raczej rower nie bedzie ruszany wiec nie musi byc to jakis super wytrzymaly sprzet. Przejazdzki to tez nie bedzie jednorazowo ponad 50 km tylko takie typowe zwiedzanie okolicy.

 

Problem mam tez z wyborem ramy... Boje sie zebym znowu nie wpakowal sie w za duzy rower. 

Mam 177cm, ~80kg i odleglosc od podlogi do krocza (w butach z niska podeszwa i w rozkroku 25cm) 81cm. Z ostatnim wymiarem mialem troche problem bo nie bardzo wiedzialem do jakiego momentu mierzyc ;) ale wzialem srednia ;)

 

I teraz pytanie, 17 cali czy 19? No i prosilbym tez o porady  V2 czy V3...

 

A moze polecacie jeszcze jakies inne crossy do 1500?

Edytowane przez Denver87
Napisano

Witam, mam problem ze świeżo zakupionym Integral Lazaro v2 2xAcera. W tylnym kole coś głośno piszczy podczas jazdy bez pedałowania. Odkręciłem koło i zakręciłem samą kasetą i nic nie piszczało. Dopiero po zakręceniu kasetą z jednoczesnym naciskiem usłyszałem pisk. Rowerek na przejechane 20km, co może być nie tak? Słabo nasmarowany?

Napisano

 

 

co może być nie tak?

Ewidentnie jest coś z bębenkiem.

O ile się nie mylę to piasty JoyTech, ja bym reklamował, przy odrobinie szczęścia przyślą ci całe nowe koło na wymianę.  Dla pewności on tam ma kasetę nie wolnobieg, prawda?

Rozebranie bębenka i jego konserwacja/ naprawa nie jest jakoś szczególnie trudna, ale skoro jest na gwarancji to pisz do producenta.

Napisano

Ma kasetę Acera CS-HG31 i piastę Shimano FX-TX800.

Zastanawia mnie jak wygląda regulacja roweru, o której zapewnia sprzedający, przed jego wysyłką. Pojęcie mam w tym temacie raczej znikome, ale kołem to chyba raczej trzeba parę razy zakręcić. Jeśli tak jest to albo ktoś celowo wysłał mi nie do końca sprawny rower albo nic nie regulował, a to nie wystawia mu dobrej opinii.

Krism4a1 dzięki za odpowiedź, będę reklamował.

Napisano

Ściągnij koło i zakręć w rękach trzymając za kasetę, tak żeby się nie obracała, ciekawe czy też będzie piszczeć.

 

Tu nie chodzi o regulację, nic tam nie ma prawa tak piszczeć.

Napisano

Ja już swoje powiedziałem na forum na temat regulacji i tego jak to jest składane.W dużym skrócie porażka.Wg.mnie masz dwa wyjścia.Pierwsze jak nie masz serwisu gwarancyjnego w swoim mieście to dzwoń tam skąd go kupiłeś.Pewnie skończy się na wysyłce.Drugie jak nie zależy Ci na kasie i gwarancji to udaj się do najbliższego serwisu rowerowego.

Napisano

Ja piernicze, w słuchawkach to jak z "piątku 13-go"

Poza tym piskiem słychać jakby "tyrkanie" o szprychę. Nie zachacza tma jakoś ta plastykowa osłonak pomiędzy kasetą a szprychami? Może ona  jest pęknięta, odstaje albo coś?

Sam pisk jakby ewidentnie suchy metal o metal. pębenek dział prawidłowo, zatrzaski zaskakują i napędzają piastę, dźwięk powstaje po zatrzymaniu kasety, kiedy zapadki ślizgają się po bebenku.

 

Reklamacja: Już tu jest chyba w tym wątku, zamawiałem u nich kilka rowerów na rzestrzeni 3 lat, jeden przyszedł z uszkodzonym "wizjerem" na manetce - przysłali mi nowe manetki wyższej grupy, popsute leżą do dzisiaj w piwnicy. (tak w skrócie)

Napisano (edytowane)

Jestem właśnie po pierwszej przejażdżce na Integral V2.

 

Jako że jest to mój pierwszy rower "nie z marketu", a tym bardziej pierwszy Cross - jestem zachwycony.

 

Amortyzator za miękki co prawda, ale po ostatnim złomie miałem lekkie bóle w nadgarstkach, więc lepsze to, niż brak na razie. Z czasem pomyślę o zmianie może.

 

Jestem w szoku jak inaczej jeździ się crossem od "górala dla ubogich"... aż mi wstyd, że byłem takim ignorantem :)

 

Szkoda tylko, że nie starczyło fundusza na V3, i tak już do V2 musiałem skarbonkę ciut mocniej rozbić.

 

Będzie jakiś problem z zamontowaniem takich rogów?

 

http://allegro.pl/rogi-rowerowe-kross-ergolight-90mm-aluminiowe-110g-i5631279913.html

 

Pomijając kwestie wizualne, potrzebne mi rogi na dłuższe wyjazdy.

Edytowane przez sthEn
Napisano

 

 

Będzie jakiś problem z zamontowaniem takich rogów?

Te zaproponowane przez Ciebie mają śrubę zaciskową od góry, będzie to skutkować dyskomfortem przy niektórych chwytach dłonią.

Kup sobie coś takiego jak up Accent GRAYFISH

Musisz tylko sprawdzić średnicę mocowania. 

Napisano

Ewidentnie jest coś z bębenkiem.

przy odrobinie szczęścia przyślą ci całe nowe koło na wymianę.

tak jak pisałeś skończyło się na wymianie koła

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam,

Przymierzam się do zakupu V2, jednak mam wątpliwości co do rozmiaru ramy. Mój wzrost 183cm, noga wewnątrz 85cm na bosaka, więc jestem na granicy 19-21. Może jest ktoś o podobnych rozmiarach i może się wypowiedzieć. Początkowo skłaniałem się ku 19' ale teraz zastanawiam się czy 21' nie będzie lepsza?

Napisano

Mam podobnie i wybrałem 21', ale tylko dlatego, że zawsze wolałem większe rowery niż mniejsze. Na korzyść mniejszego przemawia ciut mniejsza waga. Sądzę jednak, że tutaj nie ma złego wyboru.

 

Wysłane z Tapatalka

Napisano

@, nawet nie myśl o 21". Te ramy są BARDZO długie i przy Twoich gabarytach 19" będzie optymalna. Przy ich rozmiarówce to i nad 18" mógłbyś się zastanowić, gdyby takie robili  :whistling:

Napisano

@Mexter

Może nie tyle pomyśl o 21" co spróbuj gdzieś się przymierzyć - od osobistych preferencji oraz długości rąk wiele zależeć bowiem będzie, i wcale nie wykluczałbym że może ci większa rama bardziej pasować.

 

Zdecydowanie NIE JEST kategorycznie wykluczona :) :)

Napisano

Piszczą mi przednie hamulce w ubiegłorocznym V3. Czyściłem obręcze, klocki też papierem ściernym lekko, trochę je lepiej ustawiłem, pomaga to tylko kilka/pierwsze hamowanie... Wymieniać klocki, czy wodnym papierem jeszcze obręcze przejechać?
Używam brunoxa do amorów, ale uważam aby za dużo nie pryskać, także to raczej nie to, poza tym tylne też piszczą, ale jak cofnę rowerem i zahamuję :)
Miał ktoś podobne rozterki?
Klocki jeszcze w miarę ok.

Napisano

Witam,

 

Próbuje wybrać rower i rozważam Integrala V3, ale mam pewne watpliwości odnośnie rozmiaru ramy przy wzroscie ~178cm i długosci nogi ~78cm.

Z tabelek wychodzi mi 17/19" ale sprawdzałem w sklepie 19" unibike crossfire i rama była zbyt duża (producent podaje przekrok 765mm), 17" model był ok. Natomiast dla Integrala v3 17" to wg. wymiarów podanych na stronie 76cm, czyli odpowiednik 19" w unibike'u a to zdecydowanie odpada.

Czy ktoś na forum porównywał może wymiary crossów unibike'a z lazzaro (i pokrewnymi modelami)?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...