Skocz do zawartości

[Rower] Lazaro Integral V


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o pomoc w wyborze crossa dla mojej dziewczyny. Pod uwagę brany jest rower Lazaro Integral V2

 

http://allegro.pl/mocna-crossowa-2015-lazaro-integral-v2-lady-acera-i5248100861.html

 

lub ewentualnie v3 z zeszłego roku

 

http://allegro.pl/2014-queen-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i5244186214.html

 

V3 z 2015 niestety nie wchodzi w grę. Budżet 1200zł na Integrala z 2014 i tak już został mocno naciągnięty. W związku z tym proszę o pomoc w wyborze czy lLepszy będzie wyższy model, ale z zeszłego roku? Alivio>Acera?

 

Ewentualnie w grę wchodzi jeszcze taki twór z Deore na tyle http://roweryoutlet.strefamarek.allegro.pl/rower-crossowy-miles-x-comp-d-14al28.html?p=27952028

 

Chyba, że jeszcze coś innego max do 1200zł?

 

Przy wzroście 165cm to rama 17 w Lazaro?

 

Z góry dziękuje za pomoc i uwagi.

Edytowane przez boxers123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach chcę zamówić Lazaro Integral V3.

Chciałem podpytać użytkowników na temat serwisu gwarancyjnego w przypadku jakichś poważniejszych usterek (nie piszę o żadnej regulacji itp.). Jak jest z kontaktem i ewentualnymi wymianami na odległość ?

 

Czy zdarzały się problemy z ramą (pękanie lub inne nieprzyjemności)? Gdzieś obiło mi się o uczy/oczy, że ktoś z forumowiczów wymieniał ramę.

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

a co sądzicie o poniższym modelu:

 

http://allegro.pl/hydraulika-alivio-blokada-lazaro-elitary-v3-men-i5248229004.html

 

Ogólnie szukam czegoś do jazdy weekendami po mieście / za miastem (max jednorazowo kilkadziesiąt kilometrów). Dawno dawno temu miałem górala typu no name więc myślę, że różnica i tak będzie in plus gdy przesiądę się na coś nowego. Budżet jaki spokojnie mogę przeznaczyć na rower to 2K ale z racji, że czytałem b. dużo pozytywnych opinii o Integral to zastanawiam się nad tym rowerkiem (ogólnie napis na ramie nie jest dla mnie najważniejszy, może się też tak zdarzyć że przez dłuższy czas rower będzie stał w mieszkaniu więc nie widzę też sensu inwestycji w sprzęt za 3K). I w związku z tym mam kilka pytań:

 

- czy opłaca się dopłacać za model z tarczowymi hamulcami czy te w tańszym modelu są wystarczające (http://allegro.pl/juz-jest-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-2015-i5247341443.html)? Nigdy nie jeździłem na rowerze z tarczami więc nie wiem jak wygląda utrzymanie / eksploatacja. Z tego co sprawdzałem to różnica w cenie za same hamulce to 289 zł - reszta jest taka sama jak w tańszym modelu

- czy przy wzroście 186 cm i wadze 83 kg brać ramę 21 cali. Wiem, że są tabelki od producenta ale taki wzrost wypada gdzieś na granicy ramy 19/21 bardziej ze wskazaniem na 21 cali. Może ktoś o podobnym wzroście może powiedzieć swoje odczucia na tym rowerku.

- czy orientujecie się jak wygląda ewentualna gwarancja / serwisowanie - są jakieś zaprzyjaźnione serwisy w wawie?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłasza się kolejny użyszkodnik Lazaro Integral V3 2015 :) Trochę jestem przeziębiony, więc na razie większych testów nie było, ale dziś nie wytrzymałem i zrobiłem małą rundkę po okolicznych różnych nawierzchniach. Już widzę, że się baaaaaardzo zaprzyjaźnimy ;) Nie jestem specem rowerowym - ma być dla mnie po prostu przyjemnie i póki co wygląda, że tak będzie :) Oczywiście wymaga trochę regulacji drobnych, ale jest przyjemnie. Przejechałem się z górki i pod górkę po szutrowej, wyboistej drodze w okolicy - w porównaniu z poprzednim makrokeszem (którego mam od blisko 15 lat i mimo wszystko nieźle się sprawował) no to jednak wyraźna różnica :) Zobaczymy później przy większych trasach leśno-przełajowych (tak, wiem - MTB to nie jest :P) Myślę, że jak dla mnie (długie trasy po raczej utwardzonych, leśnych drogach) strzał w dziesiątkę - i przy okazji jednak trochę radości, że wspiera się rodzimy biznes :)

A propos regulacji - jeśli było to przepraszam, ale nie mogę znaleźć. Czy można w tym rowerze wypoziomować siodełko? Tzn. mam wrażenie, że jest za bardzo zadarte do góry. Odkręciłem śrubę pod siodełkiem, ale to dolne trzymadełko (nie wiem jak to się nazywa) przytwierdzone jakby na stałe. Da się coś z tym zrobić? Czy tylko można regulować "do przodu" - "do tyłu"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

copone: wpisałem sobie, poszukałem, pogooglałem zanim zadałem pytanie na forum (wyznaję taką kolejność). Sęk w tym, że to co znalazłem opisuje pod jakim kątem ustawić albo są opisy konkretnych sztych i jarzm, ale to nie mój przypadek. Tzn. nie wiem jak to fizycznie zrobić. No bo tak: mam tam tylko jedną śrubę - po odkręceniu mogę ruszać siodełkiem "do przodu" - "do tyłu", tzn. po odkręceniu luzuje się górna część jarzma, która po przykręceniu ustawia się równolegle do dolnej części i dociska pręty siodełka do dolnej części, ale jak zmienić kąt? Oglądając jak to jarzmo wygląda intuicyjnie pasowałoby zmienić kąt dolnej części jarzma w rynience sztycy, ALE ta część jest przymocowana do sztycy na stałe - nie ma tam żadnych śrubek ani czegoś takiego, aby "odkręcić", "poluzować" tę część. Chyba, że jest w jakiś sposób tam umiejscowiona "na wcisk" i trzeba po prostu większej siły użyć, ale póki co nie chcę tego robić i wolę spytać, żeby czegoś nie uszkodzić.

Edytowane przez cysters
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

- czy przy wzroście 186 cm i wadze 83 kg brać ramę 21 cali. Wiem, że są tabelki od producenta ale taki wzrost wypada gdzieś na granicy ramy 19/21 bardziej ze wskazaniem na 21 cali. Może ktoś o podobnym wzroście może powiedzieć swoje odczucia na tym rowerku.

- czy orientujecie się jak wygląda ewentualna gwarancja / serwisowanie - są jakieś zaprzyjaźnione serwisy w wawie?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Niestety tabelki nie zawsze są wystarczające. Kupiłem 19` wydawał mi się za mały. Odesłałem. Przyjechał 21` ,przejechałem się nim już śmiało bo jak nie 19 to 21 na pewno nie?  Jak się szybko okazało po zatrzymaniu się musiałem stać na palcach - rama za wysoko. Do tego kierowanie rowerem nie było zbyt komfortowe (długość ramion). Odesłałem przysłali znowu 19`. 

I na tym historia się skończyła. Ponieważ głównie jeżdżę w lesie taki rower jest ok ale uniemożliwia on "położenia się na rowerze" co jest męczące na trasach szosowych. 

Dlatego ogólnie lepiej jest mieć możliwość przejechania się rowerem i zobaczenia czy mi pasuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Jest taka sprawa:

Wczoraj składałem swojego Lazaro 2015 i tak po wszystkim sobie go oglądałem i coś mnie zaniepokoiło:

1) pierwsze zdjęcie: wygląda to po mojemu tak jakby brakowało jednego "spawnięcia" (są tam też jakieś dwa wgłębienia). Jest to miejsce pod siodłem. Boje sie, że to jakiś defekt i może mi sie rama rozjechać

2) drugie zdjecie: tez jakis omijaczek.

3) trzecie zdjecie: słaba jakość ale chodzi mi o tą kropke na środku miedzy rurami. W rzeczywstosci ma ona wielkosc ok 1mm

 

Jak myślicie? Czy takie braki to problem?

 

Prosze o jakieś rady, bo nie wiem co mam robic, a nie znam sie kompletnie na tym
 
 
 
 
 
 

post-183391-0-80424100-1430651316_thumb.jpg

post-183391-0-28880800-1430651320_thumb.jpg

post-183391-0-73151900-1430651467_thumb.jpg

Edytowane przez zdrapek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym się nie przejmował, źle to nie wygląda- zawsze możesz te zdjęcia wysłać do sprzedawcy i poprosić o wymianę roweru- masz przecież okres, kiedy bez podania przyczyny możesz odstąpić od umowy- powinni się zgodzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...