krism4a1 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Nie słyszałem o sprzedaży stacjonarnej, a byłem tu z Lazaro pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonikC Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Krism4a1 jak Ci działa zintegrowana oś ? co ile zmieniasz łożyska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 co pół roku, kilka tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hoszin Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Takie pytanie mam, bo właśnie zamówiłem rower, potrzebne jakieś dodatkowe narzędzia do złożenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakac93 Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Z tego co pamiętam to tylko imbus do kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Podstawowy zestaw który powinieneś mieć w domu, choć by wkrętak krzyżakowy do regulacji hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boxers123 Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Proszę o pomoc w wyborze crossa dla mojej dziewczyny. Pod uwagę brany jest rower Lazaro Integral V2 http://allegro.pl/mocna-crossowa-2015-lazaro-integral-v2-lady-acera-i5248100861.html lub ewentualnie v3 z zeszłego roku http://allegro.pl/2014-queen-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i5244186214.html V3 z 2015 niestety nie wchodzi w grę. Budżet 1200zł na Integrala z 2014 i tak już został mocno naciągnięty. W związku z tym proszę o pomoc w wyborze czy lLepszy będzie wyższy model, ale z zeszłego roku? Alivio>Acera? Ewentualnie w grę wchodzi jeszcze taki twór z Deore na tyle http://roweryoutlet.strefamarek.allegro.pl/rower-crossowy-miles-x-comp-d-14al28.html?p=27952028 Chyba, że jeszcze coś innego max do 1200zł? Przy wzroście 165cm to rama 17 w Lazaro? Z góry dziękuje za pomoc i uwagi. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez boxers123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hoszin Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 Podstawowy zestaw który powinieneś mieć w domu, choć by wkrętak krzyżakowy do regulacji hamulców No właśnie muszę się rozejrzeć za jakimś podręcznym zestawem go roweru w jakiejś przystepnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
decek Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 Na dniach chcę zamówić Lazaro Integral V3. Chciałem podpytać użytkowników na temat serwisu gwarancyjnego w przypadku jakichś poważniejszych usterek (nie piszę o żadnej regulacji itp.). Jak jest z kontaktem i ewentualnymi wymianami na odległość ? Czy zdarzały się problemy z ramą (pękanie lub inne nieprzyjemności)? Gdzieś obiło mi się o uczy/oczy, że ktoś z forumowiczów wymieniał ramę. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakac93 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak na razie chyba jedyny na forum przypadek pękniętej ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pnowy Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Witam, a co sądzicie o poniższym modelu: http://allegro.pl/hydraulika-alivio-blokada-lazaro-elitary-v3-men-i5248229004.html Ogólnie szukam czegoś do jazdy weekendami po mieście / za miastem (max jednorazowo kilkadziesiąt kilometrów). Dawno dawno temu miałem górala typu no name więc myślę, że różnica i tak będzie in plus gdy przesiądę się na coś nowego. Budżet jaki spokojnie mogę przeznaczyć na rower to 2K ale z racji, że czytałem b. dużo pozytywnych opinii o Integral to zastanawiam się nad tym rowerkiem (ogólnie napis na ramie nie jest dla mnie najważniejszy, może się też tak zdarzyć że przez dłuższy czas rower będzie stał w mieszkaniu więc nie widzę też sensu inwestycji w sprzęt za 3K). I w związku z tym mam kilka pytań: - czy opłaca się dopłacać za model z tarczowymi hamulcami czy te w tańszym modelu są wystarczające (http://allegro.pl/juz-jest-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-2015-i5247341443.html)? Nigdy nie jeździłem na rowerze z tarczami więc nie wiem jak wygląda utrzymanie / eksploatacja. Z tego co sprawdzałem to różnica w cenie za same hamulce to 289 zł - reszta jest taka sama jak w tańszym modelu - czy przy wzroście 186 cm i wadze 83 kg brać ramę 21 cali. Wiem, że są tabelki od producenta ale taki wzrost wypada gdzieś na granicy ramy 19/21 bardziej ze wskazaniem na 21 cali. Może ktoś o podobnym wzroście może powiedzieć swoje odczucia na tym rowerku. - czy orientujecie się jak wygląda ewentualna gwarancja / serwisowanie - są jakieś zaprzyjaźnione serwisy w wawie? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cysters Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Zgłasza się kolejny użyszkodnik Lazaro Integral V3 2015 Trochę jestem przeziębiony, więc na razie większych testów nie było, ale dziś nie wytrzymałem i zrobiłem małą rundkę po okolicznych różnych nawierzchniach. Już widzę, że się baaaaaardzo zaprzyjaźnimy Nie jestem specem rowerowym - ma być dla mnie po prostu przyjemnie i póki co wygląda, że tak będzie Oczywiście wymaga trochę regulacji drobnych, ale jest przyjemnie. Przejechałem się z górki i pod górkę po szutrowej, wyboistej drodze w okolicy - w porównaniu z poprzednim makrokeszem (którego mam od blisko 15 lat i mimo wszystko nieźle się sprawował) no to jednak wyraźna różnica Zobaczymy później przy większych trasach leśno-przełajowych (tak, wiem - MTB to nie jest ) Myślę, że jak dla mnie (długie trasy po raczej utwardzonych, leśnych drogach) strzał w dziesiątkę - i przy okazji jednak trochę radości, że wspiera się rodzimy biznes A propos regulacji - jeśli było to przepraszam, ale nie mogę znaleźć. Czy można w tym rowerze wypoziomować siodełko? Tzn. mam wrażenie, że jest za bardzo zadarte do góry. Odkręciłem śrubę pod siodełkiem, ale to dolne trzymadełko (nie wiem jak to się nazywa) przytwierdzone jakby na stałe. Da się coś z tym zrobić? Czy tylko można regulować "do przodu" - "do tyłu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Spokojnie można ustawiać kąt. #...# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cysters Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) A jak to zrobić? Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez cysters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Wpisz sobie regulacja jarzma #...# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cysters Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) copone: wpisałem sobie, poszukałem, pogooglałem zanim zadałem pytanie na forum (wyznaję taką kolejność). Sęk w tym, że to co znalazłem opisuje pod jakim kątem ustawić albo są opisy konkretnych sztych i jarzm, ale to nie mój przypadek. Tzn. nie wiem jak to fizycznie zrobić. No bo tak: mam tam tylko jedną śrubę - po odkręceniu mogę ruszać siodełkiem "do przodu" - "do tyłu", tzn. po odkręceniu luzuje się górna część jarzma, która po przykręceniu ustawia się równolegle do dolnej części i dociska pręty siodełka do dolnej części, ale jak zmienić kąt? Oglądając jak to jarzmo wygląda intuicyjnie pasowałoby zmienić kąt dolnej części jarzma w rynience sztycy, ALE ta część jest przymocowana do sztycy na stałe - nie ma tam żadnych śrubek ani czegoś takiego, aby "odkręcić", "poluzować" tę część. Chyba, że jest w jakiś sposób tam umiejscowiona "na wcisk" i trzeba po prostu większej siły użyć, ale póki co nie chcę tego robić i wolę spytać, żeby czegoś nie uszkodzić. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez cysters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Fragment jarzma w kształcie łuku ma bruzdy i pewnie one trzymają, spróbuj bardziej odkręcić śrubę. #...# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cysters Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 copone: śruba całkowicie wykręcona Tzn. że ta dolna łódeczka z bruzdami mogła się tam "zapiec" po prostu? I "nic na siłę - wszystko młotkiem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Pewnie świeżo malowana . Odnośnie młotka to jest metoda . #...# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cysters Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Dobra - nie było tematu Młotek moim przyjacielem ..... tylko nie wiem jeszcze jak go to multitoola przymocować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apoco1111 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/juz-jest-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-2015-i5247341443.html Ale maja zbyt ładny Jak znajde robote to sobie taki sprezentuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
john45 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Witam, - czy przy wzroście 186 cm i wadze 83 kg brać ramę 21 cali. Wiem, że są tabelki od producenta ale taki wzrost wypada gdzieś na granicy ramy 19/21 bardziej ze wskazaniem na 21 cali. Może ktoś o podobnym wzroście może powiedzieć swoje odczucia na tym rowerku. - czy orientujecie się jak wygląda ewentualna gwarancja / serwisowanie - są jakieś zaprzyjaźnione serwisy w wawie? Z góry dzięki za odpowiedzi. Niestety tabelki nie zawsze są wystarczające. Kupiłem 19` wydawał mi się za mały. Odesłałem. Przyjechał 21` ,przejechałem się nim już śmiało bo jak nie 19 to 21 na pewno nie? Jak się szybko okazało po zatrzymaniu się musiałem stać na palcach - rama za wysoko. Do tego kierowanie rowerem nie było zbyt komfortowe (długość ramion). Odesłałem przysłali znowu 19`. I na tym historia się skończyła. Ponieważ głównie jeżdżę w lesie taki rower jest ok ale uniemożliwia on "położenia się na rowerze" co jest męczące na trasach szosowych. Dlatego ogólnie lepiej jest mieć możliwość przejechania się rowerem i zobaczenia czy mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copone Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) @john45 chcesz powiedzieć, że w Twoim wypadku przy 186cm wzrostu stojąc na ziemi wisiałeś na ramie 21"? #...# Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez copone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdrapek Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 (edytowane) Witajcie! Jest taka sprawa: Wczoraj składałem swojego Lazaro 2015 i tak po wszystkim sobie go oglądałem i coś mnie zaniepokoiło: 1) pierwsze zdjęcie: wygląda to po mojemu tak jakby brakowało jednego "spawnięcia" (są tam też jakieś dwa wgłębienia). Jest to miejsce pod siodłem. Boje sie, że to jakiś defekt i może mi sie rama rozjechać 2) drugie zdjecie: tez jakis omijaczek. 3) trzecie zdjecie: słaba jakość ale chodzi mi o tą kropke na środku miedzy rurami. W rzeczywstosci ma ona wielkosc ok 1mm Jak myślicie? Czy takie braki to problem? Prosze o jakieś rady, bo nie wiem co mam robic, a nie znam sie kompletnie na tym Edytowane 3 Maja 2015 przez zdrapek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruff Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 ja bym się nie przejmował, źle to nie wygląda- zawsze możesz te zdjęcia wysłać do sprzedawcy i poprosić o wymianę roweru- masz przecież okres, kiedy bez podania przyczyny możesz odstąpić od umowy- powinni się zgodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi