donmateo Napisano 27 Marca 2015 Napisano 27 Marca 2015 Mam damkę, 17" z przebiegiem 20km, chcę nawet sprzedać bo muszę Żonie kupić jednak mniejszy... Jak chcesz możemy się dogadać:-) Na męski pewnie bym się skusił, ale damka nie wchodzi w grę
jakac93 Napisano 28 Marca 2015 Napisano 28 Marca 2015 Panowie jakie opony polecacie do Integrala? Stockowe są trochę za wąskie i kiepsko trzymają się w zakrętach (ostatnio leżałem na środku skrzyżowania)
boxers123 Napisano 28 Marca 2015 Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) Mam damkę, 17" z przebiegiem 20km, chcę nawet sprzedać bo muszę Żonie kupić jednak mniejszy... Jak chcesz możemy się dogadać:-) Witam. Prosze o więcej info. Rama 17 w lazaro to na jaki wzrost? Jestem właśnie w trakcie poszukiwania roweru dla mojej dziewczyny. Ile byś za niego chciał? Edytowane 28 Marca 2015 przez boxers123
jakac93 Napisano 28 Marca 2015 Napisano 28 Marca 2015 Wejdą w lazaro Smart Sam'y 2.1? Ps. nie mogę edytować poprzedniego postu.
krism4a1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Napisano 31 Marca 2015 Kompletowanie nowego napędu opartego o SLX skończone, portfel pusty, jak zmontuje wszystko wrzucę jakieś info jak to się sprawuje z ramą Lazaro
Apoco1111 Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Korzysta ktoś z was lazaro z rama 21 przy wzroscie powyzej +195 ?
krism4a1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Napisano 31 Marca 2015 Będzie zdecydowanie za mała, Ja przy 188cm musiałem dokupić dłuższą sztycę podsiodłową.
fuzzy80 Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Nie. Gdzie się podziały aukcje z V3 od bf? Mają być za kilka dni z powrotem na allegro - taką informację od nich dostałem.
Separatysta Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Witam W moim lazaro po roku rdzewieją szprychy.Rower trzymany był połowe czasu w mieszkaniu połowe w piwnicy,po deszczu mało jeżdze na zewnątrz ani razu na noc nie stał.Troche lipa.Chyba dali jakieś chińskie .Niby osprzęt ok za te cene ale niektóre elementy to jakaś lipa ,podpórka ursus śruba cala w korozji. Chciałem kupić bagażnik ,biały rower biały amor ,czarny bagażnik czy dac biały jaki waszym zdaniem bedzie pasował. Ktoś pytał o opony ,ja kupiłem schwalbe cx comp. 40-50zł /szt.Moim zdaniem są optymalne do tego typu roweru.Za tę kase ok.Można kupić bardziej agresywny bieżnik ale wiadomo cieżej idzie po asfalcie . Edytowane 31 Marca 2015 przez Separatysta
copone Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 @Separatysta jak rower jest trzymany tam skąd pochodzisz (Twoje dane z profilu) to się nie dziw, że rdzewieje [emoji14]
yoor45 Napisano 4 Kwietnia 2015 Napisano 4 Kwietnia 2015 Ma ktoś jakieś sprawdzone lusterko wchodzące wewnątrz kierownicy kayo uno. Byłem w rowerowym i nie mogłem nic dobrać, bo kierownica ma 156mm średnicy a lusterka się zaczynają od 160mm(przymierzaliśmy ze sprzedawcą zefala i faktycznie nie da rady. Ktoś ma coś sprawdzonego czy pozostaje zeszlifować trochę plastik w lusterku albo szukać lusterka montowanego na kierownice przy klamkomanetkach ?
krism4a1 Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Napisano 7 Kwietnia 2015 Upgrade napędu do poziomu 10-cio rzędowego SLX stał się faktem, po pierwszych kilometrach mogę stwierdzić, że absolutnie warto. Montaż i regulacja wstępna zajęła ok dwóch godzin, bez najmniejszych problemów. W użytkowaniu najbardziej mile zaskoczyła mnie na plus zmiana zachowania się łańcucha na przednich tarczach. Zmiana na większą tarczę odbywa się teraz błyskawicznie, mimo tego, że używam nie dedykowanego mechanizmu korbowego. Precyzja zmiany z tyłu też jest bardzo widoczna. Pożyjemy, zobaczymy jak to będzie się sprawowało. Ze starego Lazaro została tylko rama, amortyzator i szczęki hamulcowe.
BikerLight Napisano 7 Kwietnia 2015 Napisano 7 Kwietnia 2015 Pozwolę sobie konstruktywnie skrytykować długość pancerza jaką dałeś do tylnej przerzutki - najłagodniej mówiąc starczyło by go na dwa shadowy
krism4a1 Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Napisano 7 Kwietnia 2015 Dokładnie tak jest w instrukcji Shimano, o ile ogólnie pancerze mają iść "najkrótszą" drogą to na tylnej przerzutce ma być tak jak jest.
BikerLight Napisano 7 Kwietnia 2015 Napisano 7 Kwietnia 2015 W klasycznej bym przyznał rację bo tam warto dać solidną pętlę. W shadow sprawa wygląda jednak nieco inaczej
krism4a1 Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Napisano 7 Kwietnia 2015 Nie kłócę się W każdym bądź razie działa
BikerLight Napisano 7 Kwietnia 2015 Napisano 7 Kwietnia 2015 Ja również Jak działa jak ma działać to OK.
krism4a1 Napisano 7 Kwietnia 2015 Autor Napisano 7 Kwietnia 2015 W najgorszym stanie po tych czterech latach jest amortyzator, po ubiegło tygodniowym przeglądzie przerażony byłem widokiem chromo podobnych nurników, co prawda usunąłem rdzę mechanicznie ale wydaje się, że muszę na przyszły rok szukać alternatywy.
KonikC Napisano 8 Kwietnia 2015 Napisano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Dawno tu nie byłem.Widze że wiernych jeźdźców Lazaro nie brakuje . Dokończe recenzje mojego egzemplarza rocznik 2012. Tak więc 4 sezony później i pare kilo km dalej.Co sięzmieniło w konfiguracji. - na początku padła przednia przerzutka (wadliwy egzemplarz).Zmieniona na LX i tak zostało do dziś. - zmiana zacisków hamulcowych na Deore 590.Zdecydowana poprawa regulacji. - koła wzmacniane na łożyskach maszynowych Novatec (polecam dla cięższych jeźdźców) - pedały zmienione na metalowe z łożyskami maszynowymi - kilka łańcuchów.... - dzis założyłem trzecią kasete.... - zmiana przerzutki tylnej Alivio na XT771 i manetki prawej na LX (9 rzędów) bardzo duża poprawa.Alivio wytrzymało ponad 6 tys km. - zmiana suportu na zintegrowaną oś (to już trzecia korba). - garść klocków hamulcowych.... - trochę dętek i opon - ......... i tyle. Rower nie stoi w piwnicy i jest w ciągłym użyciu. Wszystko co padło zostało poprostu wyeksploatowane i wymagało wymiany. Ze względu na moją wagę i tendencje do skrecania w ścieżki leśne, napęd szybciej się zużywa. Czy kupiłbym jeszcze raz ? jak najbardziej.Ten rower nigdy mnie nie zawiódł. Robię czasami trasy ponad 100km i nigdy nie miałem żadnych kłopotów a rower jest przypakowany sakwami i mną. Dużum pusem jest dokładność wykonania ramy.Kiedy zakładałem korbę ze sztywną osią wszyscy przestrzegali przed dokładnym osiowym gwintem na suport.Mała odchyłka powoduje szybkie uszkadzanie się łożysk. Odziwo zakręciłem korbę w Lazaro i wszystko było tak jak trzeba.Naprawdę to duży plus, ponieważ problem z tym mają nawet markowe rowery. Dodatkowo solidność ramy.Czasami "uszami wyobrażni" słyszałem w lesie jak pęka a tu nic.... Jak na kilometry które przejechał i moje dbanie o niego (nigdy się nie skarżył...) to idealny rower dla osoby aktywnej,chcącej kupic coś w miarę taniego i najważniejsze niezawodnego. Do kolegi wyżej...też mam do wymiany przedni amorek...mam nadzieję że jeszcze przetrwa ten sezon. Pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez KonikC
krism4a1 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Napisano 9 Kwietnia 2015 Dokończe recenzje mojego egzemplarza rocznik 2012. Tak więc 4 sezony później W jaki sposób można z tego wyliczyć 4 sezony? Do kolegi wyżej...też mam do wymiany przedni amorek...mam nadzieję że jeszcze przetrwa ten sezon. Pozdrawiam Ja swój rozbieram przynajmniej 2 razy w roku, a i tak już dogorywa, ale na pewno wytrzyma jeszcze ze dwa sezony. Tylko, że jego wymiana na coś konkretnego znowu będzie mnie bolała.
KonikC Napisano 9 Kwietnia 2015 Napisano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) No może 3 sezony z kawałkiem w końcu sezon 2015 dawno rozpoczęty. Do 350 zł można kupić amorek o podobnych parametrach ale z blokadą w manetce na kierownicy. O 100 zł taniej kupisz taki sam ale z blokadą na samym amortyzatorze. Mało to nie jest ale czego się nie robi dla swojego roweru tym bardziej dobrze jeżdżącego. Ja swojego nie rozbierałem jeszcze. Po prostu czyszczę go zewnętrznie i smaruje smarem teflonowym (jak mi się przypomni).Mam wersje bez blokady. Moim zdaniem nie ma sensu zakładać coś bardziej konkretnego. Skoro spełnił swoje zadanie tyle czasu. Miałem zabawny epizod z oponami i dętkami. Z racji dalekiego wyjazdu w miejsce bardzo odludne chciałem się zabezpieczyć i kupiłem wzmacniane opony antyprzebiciowe i dętki antyprzebiciowe. Oczywiście wysyłkowo. Okazało się że owszem wszystko było wykonane bardzo solidnie ale waga zestawu opona + dętka a jedno koło nie była zachęcająca...Przy szybkim zjeździe kierownica szalała (wyważenie koła ? ). Dętki wyleciały po wyjeździe a opony bardzo szybko się zużyły z racji miękkiej gumy. Ostatnia kaseta jaką założyłem też jest eksperymentem. Zamiast 11-32 założyłem 11-34. Teren w koło mnie jest dosyć pofałdowany i czasami ta 32 nie starczała. Zobaczymy jak da radę 34. Generalnie polecam 11-32 w wydaniu 9 rzędowym. Moim zdaniem bardziej liniowo są dobrane przełożenia. Oczywiście nie ma sensu wymieniać tego specjalnie ale przy wymianie kasety to dodatkowo tylko koszt manetki. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez KonikC
maxwel Napisano 9 Kwietnia 2015 Napisano 9 Kwietnia 2015 Koledzy takie pytanie w temacie Lazaro Integral, orientujecie się czy gdzieś w Warszawie mają w sklepie te rowery czy one są dostępne tylko na Allegro? Moja dziewczyna chce go kupić, ale dobrze by było się najpierw przymierzyć.
Rekomendowane odpowiedzi