gallus Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Witam wszystkich na forum. Czy jest tu może ktoś kto kupił Lazaro Integral w ciągu ostatnich dwóch tygodni, bo zastanawiam się czy dostał już swój rower? Ja swój kupiłem tydzien temu w poniedziałek 22.07, niestety w piątek, po deklarowanych, przez sprzedawcę, pięciu dniach, dostałem maila, że rower zostanie wysłany dzisiaj. Niestety nikt z firmy bf_bike nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów, sygnał jest. Sytuacja jest niepokojąca, ale przed podjęciem poważniejszych kroków postanowiłem tu na forum zpaytać czy jest ktoś w podobnej sytuacji jak ja? poczekaj do konca tygodnia.. podejrzewam ze skonczyła im sie dostawa rowerów, i czekają na kolejną dostawę.. bo aukcja sie skonczyła a nowej nie wstawili... sam chce u nich kupić lazaro.. i czekam na nową aukcjie.. pisałem do sprzedawcy jakoś w niedziele.. i odpisał mi ze będzie pod koniec tygodnia nowa aukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrzejs Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Tak czytam Wasze posty i zacząłem się zastanawiać czy dobrze rozumiem...Lazaro "fabrycznie" ma opony 700x40. Ja mam w planach zakup gum Kenda 700x28. Czy to oznacza, że muszę również wymienić dętki? Jeśli tak to na jakie? Pozdrawiam i dzięki za pomoc J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vegetius Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 poczekaj do konca tygodnia.. podejrzewam ze skonczyła im sie dostawa rowerów, i czekają na kolejną dostawę.. bo aukcja sie skonczyła a nowej nie wstawili... sam chce u nich kupić lazaro.. i czekam na nową aukcjie.. pisałem do sprzedawcy jakoś w niedziele.. i odpisał mi ze będzie pod koniec tygodnia nowa aukcja. Nie mogę czekać do końca tygodnia, bo już czekałem do końca tygodnia (poprzedniego). Na obecną chwilę, nikt z firmy bf_bike nie odbiera telefonu o odpisywaniu na mailie nawet nie wspominam. Ostani kontakt był w poniedziałek i powiedziano mi, że rower został wysłany. Spotkałem dzisiaj kuriera, który sąsiadowi coś przywiózł i mówił, że żadnego roweru na moją okolicę w magazynie nie było. No niestety moja przygoda z Lazaro zakończyła się zanim zdążyła się zacząć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gallus Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 2 tygodnie ma czas na dostawe wedlug regulaminu allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 No i dzisiaj rowerek wzbogacił się o nowe rogi Accent GRAYFISH, kurczę powoli zaczyna pochłaniać mój portwel, a gdzie jeszcze do tego ciuchy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiermes Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Pierwszy 6-dniowy wypad zaliczony. Rower dojechał 340 km z Bydgoszczy do Trójmiasta przez Kaszuby (pozdrawiam widziane Integrale z Chojnic i deptaku nadmorskiego ) 70 km odcinek w deszczu, przez co cały rower teraz strzela i rzęzi - do regulacji hamulce i przerzutki, do dokręcenia nóżka. Lakier nie najlepszej jakości ... . Podjazd i zjazd na Wieżyce po burzy zaliczony na siodełku, aczkolwiek nie polecam jazdy z sakwami po kamieniach i błocie z tymi hamulcami ... Za tydzień pierwsza 200setka tym rowerem planowana, więc trzeba go reanimować Co do kolegi powyżej, ja musiałem z Integrala zrobić treking (sakwy, oświetlenie, licznik, błotniki, bagażnik) więc zgodzę się, że "wyciąga kasę z kieszeni", ale jest genialnym rowerem do modyfikacji ... może jeździć na długie wypady jako wół pociągowy, albo ścigać się w maratonach szosowych, czego więcej chcieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiek1986 Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 do Lazaro mojej żony udało mi się wepchnąć Schwalbe Smart Sam w rozmiarze 29x2.1. Jednakże na zimę nie radziłbym montować aż tak szerokich opon bo nie będzie miejsca na błoto pośniegowe, śnieg etc. Ja bym załadował albo 28x1.75 albo 29x1.9. Witam mogę prosić o fotki jak to się prezentuje. Również zamierzam zakupić takie oponki do swojego integrala i pojeździć trochę po lesie. BTW ze zmianą kiery i mostka super wygląda ten twój rowerek A tu kilka fotek moich Lazaro https://www.dropbox.com/sh/hji6d4vt74tx4va/7b3DHHxuHP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 (edytowane) @@grzesiek1986, jesli chodzi o fotki to na pewno jestem w stanie wrzucić takowe po powrocie z urlopu. Ale jesli małżonka zażyczy sobie obucie Lazurro w szerokie kapcie na wypady okolobieszczadzkie to zdjęcia pojawią się szybciej Dam znać A jeśli chodzi o mego majstra to na dzień dzisiejszy zdjęcia z garażu są nieaktualne - tutaj jego najnowsze wcielenie A Twój Lazur, to który rocznik? Bo wgląda jak egzemplarz Krzyśka, autora tego tematu. Swoją droga to malowanie bardzo mi się podoba, znacznie bardziej niż aktualnie stosowane Edytowane 18 Sierpnia 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiek1986 Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 @@grzesiek1986, jesli chodzi o fotki to na pewno jestem w stanie wrzucić takowe po powrocie z urlopu. Ale jesli małżonka zażyczy sobie obucie Lazurro w szerokie kapcie na wypady okolobieszczadzkie to zdjęcia pojawią się szybciej Dam znać A jeśli chodzi o mego majstra to na dzień dzisiejszy zdjęcia z garażu są nieaktualne - tutaj jego najnowsze wcielenie A Twój Lazur, to który rocznik? Bo w ogóleąda jak egzemplarz Krzyśka, autora tego tematu. Swoją droga to malowanie bardzo mi się podoba, znacznie bardziej niż aktualnie stosowane To są rowerki z zeszłego roku. Kupiłem go około maja. Czekam z niecierpliwością na fotki. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 sam się zastanawiam nad Kwickami i Kwestami 28 lub 32. Czekam zatem na jakąś relację "po" "po" jakichś 200 km na nowych Kendach mogę je w zasadzie tylko pochwalić. Opony szerokości 28 nadają się doskonale dla Lazaro w zastosowaniu szosowym, ewentualnie mocno ubitymi szerokimi alejami parkowo leśnymi. Opony pompowane do 6 bar, co daje się odczuć. Trzeba bardzo uważać, W Szczecinie właśnie otworzyli nowe bulwary nad Odrą przy okazji wylewając tam nową DDR. Niestety nowe krawężniki są tak ostre, że kiedy z konieczności musiałem zeskoczyć z DDR na bruk i z powrotem od razu przeciąłem dętkę, oponie nic się nie stało wię to chyba dla niej na +. Opory toczenia przy tej szerokości i ciśnieniu są znikome, przebić to może tylko 23 ale te już wg mojej wiedzy nie wejdą w obręcze Lazaro, zaskoczony jestem też tym, bardzo dobrze trzymają na mokrym asfalcie, wielokrotnie przejżdżam pod kątem przez tory tramwajowe i nie zaliczyłem jeszcze poślizgu. To tyle, późną jesienią wracam na CST 40C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 @@krism4a1 Coś na temat max km/h oraz średniej możesz dopisać? Jak się mają do CST? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 CST są zupełnie innej szerokości i delikatnym ale jednak bieżnikiem, natomiast KENDY Kwick to prawie zupełnie gładkie slicki. Moim zdaniem nie do porównania. Na CST jeżdę zimą kiedy muszę mieć trochę mniej ciśnienia w gumach. Natomiast wcześniej jeździłem na jakiś no name i one do Kendy mają długą drogę świetlną. max km/h - ostatnio endomndo pokazało 51,7 km/h, dużo łatwiej uzyskać taką prędkość na wąskich i twardych oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Jaki rozmiar masz CST tez 38C ? Wkrecilem sie w 'rowerowanie' na tyle ze planuje rowniez atakowac jazde zima i powoli rozgladam sie za niezbednymi modyfikacjami. Te stockowe nie sa zbyt waskie na zimowa nawierzchnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Raczej są Już to pisałem (zresztą jest w specyfikacji mojego roweru), ale dobra: Lato Kenda Kwick 622-28 (700x28C) Zima CST 622-38 (700x38C) Wczoraj podliczyłem ile już włożyłem w rower od kupna w 2011:mechanizm korbowy ALIVIO, sztyca Accent, rogi Accent, kierownica Procraft, mostek FSA, pedały SPD M520, opony KENDA + CST = 650 PLN oświetlenie, bagażnik, sakwa = 200 PLN Przez dwa lata wymienione ciuchy: bluza x2, spodnie termo, kilka koszulek, kurtka zimowa, kilka Buff'ów, buty SPD x2 = 1200 PLN Kto mi wcisnął kit, że do pracy dojeżdża się taniej rowerem? Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez krism4a1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Już to pisałem (zresztą jest w specyfikacji mojego roweru), ale dobra:Sorki, fakt moglem zajrzec, ale chcialem odrazu zasiegnac opinii Raczej są Czyli polecasz kupic szersze/z innym bieznikiem ? Kolce wydaja mi sie troche przesada bo po jakichs bezdrozach nie planuje jezdzic. Btw w Twojej specyfikacji jest "CST C-1125" z tego co w google widze to 700x40C, wiec chyba odrobine obszerniejsze oponki od 38C Kto mi wcisnął kit, że do pracy dojeżdża się taniej rowerem?Hehe, prawda tez ostatnio sobie o tym myslalem. Jak nie czesci/akcesoria do roweru, to stroj, narzedzia i konserwacja itp po troszeczke ale regularnie cos sie kupuje... Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez Telik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Eeee nie przesadzajcie Na pewno wychodzi drożej niż komunikacją podmiejską/miejską ale bez porównania z autem. Odkąd przesiadłem się z auta na rower to zakup bicykla zwrócił się po 3 miesiącach, a to same koszty oleju napędowego a gdzie ewentualne naprawy (z tym akurat nie ma problemu bo auto w sumie bezawaryjne) + przegląd + ubezpieczenie A ciuchy rowerowe mogą się przydać także poza rowerowaniem. Lecz z drugiej strony rower potrafi wyciągnąć z kiszeni sporo bilonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 "CST C-1125" z tego co w google widze to 700x40C, wiec chyba odrobine obszerniejsze oponki od 38C Są też w wersji 38, ale 40 też wejdą (moja żona ma takie) Czyli polecasz kupic szersze/z innym bieznikiem ? Kolce wydaja mi sie troche przesada bo po jakichs bezdrozach nie planuje jezdzic. Właśnie to jest słowo klucz. bieżnik dobieram do profilu trasy, moja jest w 95% asfaltem, moje CST maja delikatny bieżnik ale te rowki bardzo dobrze odprowadzają wodę na zewnątrz, w błocie pośniegowym dają radę ale z mniejszą prędkością, głęboki śnieg to prawdziwa golgota, ale gleby nie zaliczyłem, Są wystarczająco szerokie/wysokie rzeby mieć ok 3,8 - 4 bar i na zimę na asfalt to dla mnie (mojej wagi) jest w sam raz. Teraz na 6-cio barowych Kwickach to rakieta ...same koszty oleju napędowego a gdzie ewentualne naprawy ... Fakt - tego nie liczyłem, choć moja Carisma pali mało w mieście i też jest bezawaryjna, ale ja i tak nie mam wyjścia bo moja żona mi nie chce dawać nią jeździć A ciuchy rowerowe mogą się przydać także poza rowerowaniem. No, raczej po bułki do sklepu nie pójdę w laikrach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) a to same koszty oleju napędowego a gdzie ewentualne naprawy (z tym akurat nie ma problemu bo auto w sumie bezawaryjne) + przegląd + ubezpieczenie W moim przypadku tak sie pechowo ulozylo ze miesiac po zakupie jednosladu musialem zakupic ubezpieczonko, przeglad auta i od dawna zaplanowana wymiane tarcz i klockow ... No ale jezdzac autem brzuch rosnie, a rowerem miesnie , nie stoi sie w korkach, jazda poprostu przyjemniejsza wiec nie ma tez co tak tylko kalkulowac. btw przy okazji rozgladania sie za oponami zimowymi zdalem sobie sprawe ze licznik wprowadzilem na 700x40C , a stock to wlasnie 700x38C ... Jednak endomondo mniej klamalo niz myslalem. Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez Telik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 "kłamstwa" endomondo to tylko i wyłącznie wina sprzętu jakim rejestrujesz trasę. Sprawdziłem właśnie na starych zdjęciach - opony CST były 40C - nie wiem skąd wziąłem sobie 38? Skoro pamiętałem że żonie założyłem 40. Serdecznie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Nowe Kwiki są na pewno 28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 (edytowane) Zgadza sie, endomondo otrzymuje dane od sprzetu wiec jedyne co moze to poprawiac algorytmami niedomagania typu lagi/slaby zasieg/brak zasiegu. Absolutnie nic nie zarzucam; endomondo jest dla mnie swietne, uzywam go do troche innych celow niz licznik - dobrze sie uzupelniaja Edytowane 23 Sierpnia 2013 przez Telik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Wkurzające są tylko zmiany wprowadzone ostatnio na "pro" - cash. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Jesze na pro sie niezdecydowalem - podstawowa wersja starcza mi w zupelnosci, czyzby jakies mikro platnosci na kazdym kroku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Kiedyś w standardzie było prawie wszystko włącznie ze statystykami tętna, a tera już tylko w zasadzie przejechane km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 CST są zupełnie innej szerokości i delikatnym ale jednak bieżnikiem, natomiast KENDY Kwick to prawie zupełnie gładkie slicki. Moim zdaniem nie do porównania. Na CST jeżdę zimą kiedy muszę mieć trochę mniej ciśnienia w gumach. Natomiast wcześniej jeździłem na jakiś no name i one do Kendy mają długą drogę świetlną. max km/h - ostatnio endomndo pokazało 51,7 km/h, dużo łatwiej uzyskać taką prędkość na wąskich i twardych oponach. Kendy miałem zakupić, ale 52 km/h? Toż to zło wcielone i niebezpieczna prędkość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 No nie zrzucajmy wszystkiego na opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi