Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Najpierw zwazyłem cały rower(15,100g) takze na wadze elktronicznej,potem wazyłem poszczególne elementy,jedynie wage korby i suportu wziąłem z katalogu shimano wiec na  pewno jest dokładna-reszta wazona przeze mnie....potem odjałem wage wszystkich zwazonych elementów od wagi złozonego roweru i..wyszła mi waga samej ramy:)...bład dopuszczalny 20-30 gram.

 

Co do wagi lazaro w opisie na allegro to jest to sciema.Eewentualne róznice miedzy egzemlarzami nie mogą raczej przekraczac pół kilograma.Bo produkcja wszystkich elementów to raczej tasmowa seryjna.

Edytowane przez frontr247
Napisano

@@frontr247,

Niezle z tymi pomiarami, to prawie calkiem rozebrales rower :D

 

 

po przejechaniu juz jakis 120 km wszystko się jakby dotarło

Tez tak mam :thumbsup: , choc ja z zadowolenia przeszedlem do jeszcze wiekszego zadowolenia :), po 200km jezdzi mi sie jeszcze lepiej niz na poczatku :)

 

Napisano (edytowane)

Zabrałem się dzisiaj za tylne koło i jednak obręcz jest scentrowana. Przy okazji przeczwiczyłem zdejmowanie i nakładanie opony z użyciem zwykłych nie rowerowych łyżek, mój czas nieco ponad 5min. :icon_wink:

 

@prykpryk rozmiar nypli to 3,4mm

 

Przy okazji zrobiłem ogólny przegląd napędu i kurcze ja to mam szczęście:

 

u3ft.jpg
 

 

Martwić się? P...y Altus

 

 

Edytowane przez BikerLight
Napisano

Jeśli boli Cię kręgosłup to odciąż go. Opieraj ciężar ciała na barkach i przekazuj rękami na kierownicę. Jeśli bolą Cię plecy tylko po jednej stronie to albo krzywo siedzisz, albo masz problem anatomiczny. Trzeba likwidować przyczynę :)

czyli ze mam pociac Lazaro szlifierka?:P

 

niestety na poczatku bolaly mnie barki, troche przekrecilem kierownice to mi z kolei w kregoslup weszlo, zastanawiam sie jeszcze jedynie nad zakupem regulowanego mostka, ale teraz to i tak kompletnie jestem bez kasy i 1000innych problemow osobistych

 

mam umowionego ortopede na koniec lipca, ale nie spodziewam sie cudow szczerze mowiac

Napisano

@@BikerLight,

Zainspirowales mnie do obejrzenia mojej korby i chyba podobnie i tez obok tej srubki :D

 

 

Przebijam, Telik. Ja mam jeszcze jedną taką :laugh:, a inne wyglądają jakby je pilnik przejechał. Shimano zrobiło lepszy łańcuch niż korbę :devil:

unwg.jpg

 

 

Napisano

cóż sie spodziewać po korbie za 60 zł w detalu,oni pewnie je kontenerami kupili po 4 dolary za sztuke:)

Ja już oczami wyobrazni widze w swoim lazaro jakąś korbke szosową Ultegra albo Tiagra....ale to jak altus sie spali od predkosci;)

 

 

Napisano

 

Shimano zrobiło lepszy łańcuch niż korbę

I dokładnie tak się powinno dobierać komponenty. Łańcuch "lepszy" bo to on się rozciąga i w ten sposób niszczy tryby, nietrafiając po prostu w podziałkę tarczy zębatej, a w jej wierzchołki.

Lepszy łańcuch = dłuższe jego życie (rozciągnięcie) = mniejsze zużycie tarcz/kasety

Napisano

Z racji, iż jest to mój pierwszy rower z amorkiem powiedzcie, czy normalnym jest że po dociśnięciu go na postoju słychać charakterystyczne stuki, chyba sprężyn? Podczas jazdy tego nie ma, wszystko gra.

Napisano

Czy ktoś w Warszawie mógłby udostępnić do przymiarki Lazaro Integral V3 lub Kandsa Maestro w rozmiarze 19" lub 21"? Mam 184 cm wzrostu i 83-84 cm długość nogi, więc mieszczę się dokładnie pomiędzy ww. rozmiarami, w związku z tym nie wiem który rozmiar roweru kupić.

Napisano

Zamówiłem sobie lazaro, z tymże wziąłem senatore v2 (różnica pomiędzy nim a integralem to osprzęt-tourney/accera) w wersji trekk-za 1089. Zmieniłem sobie u nich odrazu amorek na ten z maestro i kierownicę na prostą plus koła na piastach uszczelnianych shimano. Zapłaciłem z przesyłką 1204 zł. Jakież było moje "zawiedzenie" kiedy dostałem maila od bfbike, że akurat skończyły im się accery i wrzucą mi alivio :D tym sposobem dostałem bika z full alivio i osprzętem trekingowym prawie że w cenie gołego integrala. Nawet kasetę hg-41 wsadzili zamiast 31 :) jedyna rzecz która została z senatora, ale to mi nie przeszkadza, to budżetowa korba m-131. Po pierwszym wczorajszym 80-kilometrowym "rozjeździe" roweru, muszę przyznać że zachowuje się pierwsza klasa i jestem mega zadowolony z zakupu :D jedyny minus to pedały które są dość toporne :P

Napisano

Czy ktoś w Warszawie mógłby udostępnić do przymiarki Lazaro Integral V3 lub Kandsa Maestro w rozmiarze 19" lub 21"? Mam 184 cm wzrostu i 83-84 cm długość nogi, więc mieszczę się dokładnie pomiędzy ww. rozmiarami, w związku z tym nie wiem który rozmiar roweru kupić.

Mam identyczne ,,wymiary,, jak u ciebie,zdecydowanie bierz ramę 21. Pasuje jak ulał...dla mnie nawet ciut za mała;)

Napisano

Wow, ostro dojeżdżacie swoje Integrale.

Korby wyglądają jakby trasa przebiegała po dnie morza.

 

Ale ja nie o tym.

Potrzebuję porady jakie kupić klocki hamulcowe bo te z linii montażowej to szit nieziemski.

To samo się tyczy chwytów.

Poleci ktoś jakieś fajne niedrogie chwyty ?

Napisano (edytowane)

Przecież dziś, już raz Ci odpowiedziałem - masz zresztą założony oddzielny wątek z tym pytaniem. Ludzie na pewno go widzieli i gdyby chcieli coś dopisać to by to zrobili. Po co zaśmiecać forum  :icon_confused:

Edytowane przez K4JT3K
Napisano (edytowane)

Kurcze, byłem zdecydowany na lazaro ale ciągle brak amorków z blokadą.

Myślicie że warto wziąć tego scuda zamiast lazaro ? Z tego co zauważyłem to tylko suport inny, nie wiem jak z ramą..

 

http://allegro.pl/rower-cross-scud-atlantic-28-alivio-amortyzator-i3319895589.html

 

Czy te amorki z blokadą wkładane do lazaro to właśnie te ze scuda nex-sf13?

Edytowane przez Alienscum
Napisano

To ciekawa sprawa, ze zdjęć wynika, że amorek w paSCUDzie jest taki sam jak w Maestro (NVX), natomiast z opisu, że wrzucają tam amortyzator taki jak W Lazaro z opcją blokady (NEX). Napisałbym do sprzedawcy celem upewnienia się

Napisano

Hmm rzeczywiście, a jaka jest między nimi praktycznie różnica?

 

 

Ten scud mimo tego że różni się chyba tylko naklejką - nie podoba mi aż tak bardzo jak lazaro.

Nie wiem czemu...

Napisano

paSCUDa ma inną ramę niż Lazaro, śmiem twierdzić, że rama paSCUDy to rama Maestro tylko jakoś masakrycznie pomalowana i przyozdobiona naklejkami. Różnica NVX i NEX - NVX jest ciutkę szerszy i ma inny skok. NVX - 75mm; NEX (zależnie od wersji) - 50mm/63mm. Oczywiście to są dane papierowe bo realny skok może się różnić od deklarowanego.

Napisano (edytowane)

To ciekawa sprawa, ze zdjęć wynika, że amorek w paSCUDzie jest taki sam jak w Maestro (NVX), natomiast z opisu, że wrzucają tam amortyzator taki jak W Lazaro z opcją blokady (NEX). Napisałbym do sprzedawcy celem upewnienia się

 

 

Na aukcji na której zakupiłem Maestro też był podany NEX, na zdjęciach i w realu NVX.

 

@Alienscum

Różni się też kasetą. Nie podoba Ci się bo malowanie jest paSCUDne. W realu mój czarno-zielony Maestro to przykuwacz spojrzeń.

 

edit: Panowie nie piszcie tak szybko LOL

Edytowane przez BikerLight
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...