adam00 Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 dodaj jeszcze, że sprzedali Ci jakiś superhiperwypasiony płyn do mycia łańcucha w okazyjnopromocyjnej cenie i wszystko będzie jasne i jeszcze raz grubymi zgłoskami benzyna ekstrakcyjna, której używa się do mycia łańcucha to nie to samo co benzyna paliwowa na stacji paliw jak juz tak offtopicujemy, to mi powiedzili, że żeby myć benzyną to piszą... "pracownicy serwisów rowerowych :D" wiem, ze benzyna ekstrakcyjna się różni od tej paliwowej aczkolwiek w pewnym stopniu sa podobne (aczkolwiek samochodu nie mam to ekspertem nei jestem) w kazdym razie najwazniejszy wniosek dla tych co maja problemy ( i nie jest to suport czy piasta) - sprawdzic hak przezutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uniform115 Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 w kazdym razie najwazniejszy wniosek dla tych co maja problemy ( i nie jest to suport czy piasta) - sprawdzic hak przezutki adam00, jak ci się objawiał ten uszkodzony hak przerzutki? wyprostowali go czy wymienili na nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam00 Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 wydawało mi się, ze już odpisałem.. w każdym razie było to "strzelanie" podczas kręcenia łańcuchem - gdzieś powinien być filmik, bo niedawno dawałem haka nie wymienili, jedynie go wyprostowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goovcik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Mój pierwszy post, więc wypada się przywitać, także dzień dobry Wszystkim Przeczytałem ten temat od dechy do dechy i powiem szczerze sam jestem zainteresowany integralem. Jednak wertując allegro, natrafiłem na taki rowerek- http://allegro.pl/spartacus-kola-28-cross-model-2013-25-i3310630902.html Powiem szczerze, że do złudzenia przypomina mi on właśnie integrala (i ogólnie produkcję trans-rower). Co prawda troche słabsze podzespoły ale jakby nie patrzeć accera do alivio daleko nie ma, a przednia przerzutka aż tak znowu istotna nie jest, a jeśli nawet to za grosze można ją wymienić. No i jakby nie było 150 zico różnicy. Dzwoniłem dziś do kolesia który to sprzedaje i dopytałem czy jest możliwość wymiany amorka na ten co w maestro i mostka na regulowany-łącznie dopłata 150zł (120zł i 30zł), ale co by nie mówić to i tak jakaś kaska w kieszeni zostaje i w cenie "gołego" V3 jest rower o lepszym zawiasie i większym zakresie dopasowania do siebie. Co sądzicie drodzy panowie i drogie panie o takiej opcji? Ps gdyby tylko inna nazwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam00 Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 szczerze mowiac ja sie na lazaro troche zawiodlem, ten rower jednak masz większość podzespołów jesli nie o 2 to przynajmniej 1klase nizej jednak ja osobiście wolałbym teraz mieć podzespoły niższej klasy niż z usterka (czy to fabryczna czy wyniklą przy składaniu/przesyłce czy nawet w trakcie użytkowania - ale z powodu słabości materiału, gdyż jeżdżę póki co nawet jak na siebie bardzo ostrożnie), a neistety paru osobom się trafiły takie ferelne egzemplarze. Chociaż tak sobie myślę, że gdybym dostał rower teraz to po prostu zawiózłbym części gdzieś do przeglądu przez złożeniem i od razu odsyłał gdyby tylko coś było nie tak. Aczkolwiek z drugiej strony bardzo wiele osób nie ma problemu, największy problem, że te wady Lazaro, które się zdarzają są ciężkie do zlokalizowania, także zależy czy ktoś wymaga od nowego roweru żeby chodził jak nowy, czy bierze pod uwagę, że będzie trochę rzeczy do wyregulowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goovcik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Powiem szczerze, że to będzie mój pierwszy rowerek crossowy, bo do tej pory jeżdżę na starym góralu Shauff bez amorków, na wolnobiegu zestawionym z alivio, stalowej ramie i bez żadnych wodotrysków do tej pory przebieg na nim to jakieś 30-40 tyś, fakt faktem wszystko wymienione już chyba ze 3 razy. Ze stockowych rzeczy to została tylko rama i kierownica. Chcę go zmienić bo jest już po prostu dojechany, a kolejny remont się po prostu nie opłaca. Roweru potrzebuję w zasadzie tylko na sezon, że tak powiem ciepły, na dojazdy do pracy i jakieś wypady ze znajomymi po kilka dni-do 500-600 kilometrów. Jak myślicie czy osprzęt który jest w tym spartacusie sprosta moim potrzebom? Jeśli nie to wybiorę chyba jednak tego lazaro albo jakiegoś treka kandsa za ok.1000 z pełnym wyposażeniem, wybebeszę i zmienię kierownicę Edytowane 12 Czerwca 2013 przez goovcik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość TheMan Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Mój pierwszy post, więc wypada się przywitać, także dzień dobry Wszystkim Przeczytałem ten temat od dechy do dechy i powiem szczerze sam jestem zainteresowany integralem. Jednak wertując allegro, natrafiłem na taki rowerek- http://allegro.pl/spartacus-kola-28-cross-model-2013-25-i3310630902.html Powiem szczerze, że do złudzenia przypomina mi on właśnie integrala (i ogólnie produkcję trans-rower). Co prawda troche słabsze podzespoły ale jakby nie patrzeć accera do alivio daleko nie ma, a przednia przerzutka aż tak znowu istotna nie jest, a jeśli nawet to za grosze można ją wymienić. No i jakby nie było 150 zico różnicy. Dzwoniłem dziś do kolesia który to sprzedaje i dopytałem czy jest możliwość wymiany amorka na ten co w maestro i mostka na regulowany-łącznie dopłata 150zł (120zł i 30zł), ale co by nie mówić to i tak jakaś kaska w kieszeni zostaje i w cenie "gołego" V3 jest rower o lepszym zawiasie i większym zakresie dopasowania do siebie. Co sądzicie drodzy panowie i drogie panie o takiej opcji? Ps gdyby tylko inna nazwa... To jest ta sama firma co Lazaro na allegro sprzedaje, nie wiedząc czemu mają inne konto. Ale adres i styl graficzny identyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goovcik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 To jest ta sama firma co Lazaro na allegro sprzedaje, nie wiedząc czemu mają inne konto. Ale adres i styl graficzny identyczny Fakt jakoś nie zwróciłem na to uwagi w sumie jeszcze przejrzałem to ten Spartacus bardziej pod specyfikację Lazaro Senatore v2 podchodzi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 dwie ,,marki'' by poczucie konkurencji bylo. spartakus do amatorskiej-rekreacyjnej jazdy bedzie ok. sam mam tourney'a z przodu od okolo 9000 km i ladnie chodzi. czasami przerzutka chwile sie zastanawia, po zmianie biegu na manetce, ale za kazdym razem lancuch przestawia. dodam, ze ta przerzutka byla tylko raz regulowana. kumpela ma acere z tylu, z wolnobiegiem , rower to u niej tragedia, wszystko zardzewiale. jezdzi nim codziennie, przez caly rok, bez wzgledu na pogode. ma przejechane min. kilkanascie tysiecy km i przerzutka acera wciaz dziala. w tym spartakusie jedynie amor to jakis wynalazek z przeszlosci. nie ma zadnej regulacji. zapewne ugnie sie pod jadacym i tak bedzie sie trzymal podczas jazdy. i waga 13 kg jest malo prawdopodobna. zwykla, niecieniowana ,rama plus taki osprzet, i amor daje wage blizej 15 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalzi90 Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 http://allegro.pl/prosto-z-niemiec-spartacus-cross-line-nowy2013-i3308179934.html Prosto z Niemiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goovcik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Słuchajcie czy Wy też mieliście/macie taki problem ze skontaktowaniem się z BFBIKE? Jak dzwoniłem i pytałem o możliwość innej konfiguracji roweru to powiedzieli, że nie ma problemu ale kazali pisać maila żeby wycenić. Tak też zrobiłem, z tym że mail był 4 dni temu a do tej pory zero odpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Na jaki adres pisales ? Bo ja nie nialem czekania na zaden mail - odpowiedzi od reki. Poza 1 mailem wyslanym na adres serwisu - z tamtad nie otrzymalem odpowiedzi wcale Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goovcik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Na jaki adres pisales ? Bo ja nie nialem czekania na zaden mail - odpowiedzi od reki. Poza 1 mailem wyslanym na adres serwisu - z tamtad nie otrzymalem odpowiedzi wcale Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Pisałem na "zadaj pytanie sprzedającemu". A lepiej pisać na inny adres? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Ja sie kontaktowalem za kazdym razem piszac pod adres rowerki(at)gmail.com Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K4JT3K Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Słuchajcie czy Wy też mieliście/macie taki problem ze skontaktowaniem się z BFBIKE? Jak dzwoniłem i pytałem o możliwość innej konfiguracji roweru to powiedzieli, że nie ma problemu ale kazali pisać maila żeby wycenić. Tak też zrobiłem, z tym że mail był 4 dni temu a do tej pory zero odpowiedzi... Wczoraj rozmawiałem telefonicznie - przez cały dzień nie mieli dostępu do internetu bo burza przeszła. Czy dziś już jest to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Rozmawialem ze sprzedawca, to co jest u mnie jest wada piasty i pojdzie do wymiany. Ma mi wyslac nowe kolko. Kolko juz do mnie dotarlo takze ja o wspolpracy z bf_bike nie moge powiedziec zlego slowa - rowerek elegancki, a firma ma bardzo dobre podejscie do klienta. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astacius Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 ciągle mi coś trzeszczy podczas jazdy, tę czerwoną naklejkę zdjąłem ale ciągle coś jest nie tak, eh mógłby ktoś zrobić zdjęcie całego lewego pedała? tak lekko z góry żebym widział złączenie z ramą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nomyzs Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Witam, dziś odebrałem swój rower. Na pierwszy test 10 km, po dziurach wszytsko ok. Rower brałem z blokadą amortyzatora-działa. Tylko jak dla mnie nie działa regulacja sztywności. Znaczy pewnie coś źle robię, mam narysowaną strzałkę w prawo+ i strzałkę w lewo -, kręcę nic to nie daje. Może to jest zaślepka? Wyjąć to na siłę? Z góry dziękuję za pomoc, bo ta jedyna rzecz mnie wkurza na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość TheMan Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 ciągle mi coś trzeszczy podczas jazdy, tę czerwoną naklejkę zdjąłem ale ciągle coś jest nie tak, eh mógłby ktoś zrobić zdjęcie całego lewego pedała? tak lekko z góry żebym widział złączenie z ramą Swoją drogą ja mam już tyle piachu w łożyskach pedałów, że skrzypi, chrzęści i zgrzyta jak stary traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Te pedały w Lazaro to tragedia jakaś w porównaniu z tymi w Maestro. Moja żona swoim Integralem przejechała zaledwie 70km - całe 50kg żywej masy, nie ma mowy o siłowej jeździe a pedały w jej rowerze wyglądają jakby miały już z 1000km przejechane Farba wytarta, bród lgnie do nich jak jasny gwint, tragedia Pedały w Maestro po przebiegu 540 km wyglądają jak nówki a pewnie też do najdroższych nie należą Poza tym porównując - Maestro przyszedł praktycznie wyregulowany, potrzebne były drobne korekty. Lazaro wymagało całkowitej regulacji niestety, zarówno obu przerzutek jak i hamulców Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam00 Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 trzymam kciuki aby to wystarczyło - u mnie rower byl praktycznie 3razy u regulacji:D i dalej cos jest chyba nie do końca ok, aczkolwiek minimalnie, także jak pisałem cieszyłbym się gdyby ktoś z wlkp znalazł chwile na "konsultacje" ze mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) wystarczy Wiadomo po iluś tam kilometrach pewnie będzie potrzebna jakaś korekta, jak w każdym rowerze ale jest git A co chcesz dokładnie konsultować? Jakby co możesz oblukać Maestro ale pewnie wolałbyś porównywać z Lazaro. Tylko jak dla mnie nie działa regulacja sztywności. Było wałkowane tutaj wielokrotnie. Ten amortyzator nie ma regulacji twardości/sztywności tylko regulację ugięcia wstępnego a to dwie różne rzeczy. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nomyzs Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 wystarczy Wiadomo po iluś tam kilometrach pewnie będzie potrzebna jakaś korekta, jak w każdym rowerze ale jest git A co chcesz dokładnie konsultować? Jakby co możesz oblukać Maestro ale pewnie wolałbyś porównywać z Lazaro. Było wałkowane tutaj wielokrotnie. Ten amortyzator nie ma regulacji twardości/sztywności tylko regulację ugięcia wstępnego a to dwie różne rzeczy. ok, więc jak regulować ugięcie wstępne? Mam tylko kręcić lewa prawa? czy to jest zaślepka i ją wyrwać i będzie tam imbus(tak jak w amortyzatorach bez blokady-tak chyba wyczytałem?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piehursson Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) regulujesz pokrętłem +/- ale i tak szału się nie spodziewaj Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Piehursson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Swoją drogą ja mam już tyle piachu w łożyskach pedałów, że skrzypi, chrzęści i zgrzyta jak stary traktor Ja nie mam jakiegos szalenczego przebiegu jak dotad ale wiekszosc z tych ponad 100 km w deszczu, piachu itp i u mnie miod malina sprawnosc pedalow. Choc prawda jest ze lozyska w nich od poczatku byly ze tak powiem twardzsze i krecenie pedalem nie odbywa sie plynnie - dla mnie wcale nie musi bo po co.Skrzepienia, trzaskow itp nima :-) Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Telik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi