Pyton000 Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Ja brałem 19" na podobne wymiary jak Ty i jest lux 21 byłoby za duże
krism4a1 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 Przejeździłem tym rowerem dwa lata (21cali), mam o trzy centymetry więcej od niego i musiałem kupić sztycę o 100mm dłuższą żeby nie rozpieprzyć ramy, masz większe doświadczenie z tym modelem?
iggi Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Zastanwiam sie nad zakupem Integrala i mam pytanie, czy do tego modelu bedzie pasowac mostek z mozliwoscia regulacji?
akenazy Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Ale jazda! niektórzy biorą po dwie sztuki. Nowe siodło ''na oko'' jakby bardziej miętkie.
Pyton000 Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Nie, jednak na mnie rama 21 byłaby za duża, po zejściu byłoby może 2 cm luzu ( w butach )
krism4a1 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 Zastanwiam sie nad zakupem Integrala i mam pytanie, czy do tego modelu bedzie pasowac mostek z mozliwoscia regulacji? Tak, musi być tylko zgodny ze średnicą rury widelca.
spidercomp Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Ja mam pytanie z innej beczki trochę, Zamówiłem ten rowerek. Będzie to mój pierwszy zakup nowego roweru i teraz moje pytanie. Od czego zacząć? Przyjdzie do mnie paczka, wiadomo poskręcać, ale czy będę musiał coś regulować, coś smarować? jakoś zabezpieczyć? Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:)
dweYn Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) Nie no gostek na Allegro pisze, że rower dojdzie do Ciebie "ustawiony" i skręcać prawdopodobnie też raczej nic nie będziesz
Piehursson Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) gościu czytaj! kolejna kwestia, która już była wałkowana nie raz
krism4a1 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) Trzeba przykręcić pedały (posmatorać gwint smarem stałym, uważać na lewy i prawy gwint) - klucz płaski otwarty 15 Przykręcić kierownicę - klucz imbusowy (nie pamietam chyba 8 lub 6) Koła na spinki Ustawić należy sobie pochylenie klamek, bo po waszych zdjeciach widzę, że niektórzy robią to albo neśwadomie, albo nie wiem, specjalnie wykręcają sobie nadgarstki?
jawi13 Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze?
konik1977 Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Przejeździłem tym rowerem dwa lata (21cali), mam o trzy centymetry więcej od niego i musiałem kupić sztycę o 100mm dłuższą żeby nie rozpieprzyć ramy, masz większe doświadczenie z tym modelem? krism4a1 to coś mi tu niegra, jeśli dobrze widzę na twoich fotkach siodełko masz od ziemi na wysokości około 113cm, mówisz, że musiałeś dokupić dłuższą sztyce, piszesz też, że masz 186cm i około 85cm nogę, więc podsumowując te dane ktoś kto ma 193 i 93(czyli ja ) musiałby mieć jeszcze dłuższa sztyce aby rower był dla niego dobry(pytanie czy tak się da) inna sprawa, że coś mi nie pasuje twoja wysokość siodełka bo ja dziś mierzyłem swoje w rowerze(trek830) i też mam coś około 110cm od ziemi;) a ledwo stoję na palcach, pozycja na peadłach też jest ok. O co tu chodzi? hmmm
coroner Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 (edytowane) W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze? te nowe są takie jak w kandsie, a kands jest droższy, więc prawdopodobnie lepsze, ale jak naprawdę jest, to musi się jakiś doświadczony znawca wypowiedzieć. zakładajmy/łudźmy się jednak, że są lepsze ja akurat cieszę się, że załapałem się na tę wersję, bo raz, że te hamule wstawili, dwa, że wolę czarne siodełko, bo białe nijak mi nie pasuje do czarnego roweru, poza tym, po zdjęciach wydaje się bardziej komfortowe, nie taka płaska decha jak to białe. co do naklejek na obręczach, to racja, słabe to jest, ale liczę na to, że da się je elegancko fachowym ruchem usunąć. co do ludzi, którzy mają wątpliwości czy cross czy mtb, to moim zdaniem jak ktoś ma takie wątpliwości, to niech bierze crossa, bo mtb jest raczej dla tych, którzy wiedzą, że chcą mtb i tych leśnych dróg będą mieli całkiem sporo, wręcz będą szukać takich nawierzchni. ten cross zresztą raczej też dobrze poradzi sobie na lekkich/średnich nierównościach. jeśli wiemy, że procentowo stosunek nawierzchni równej będziemy mieć większy od hardkorowej, to raczej oczywiste, że cross. to chyba tylko u nas się utarło, że wyjściowym/normalnym rowerem jest góral (większość ludzi na crossa też mówi górski) na 26", a jest przecież zupełnie odwrotnie, nawet biorąc pod uwagę polskie drogi jeszcze jedno do tych co biorą z blokwanym amorem, który prawdopodobnie będzie taki jak w kands, gdzie jest właśnie blokowany. otóż w opisie kands jest, że to jest nex, podczas gdy na fotach wyraźniej widać nvx. o co tu chodzi? p.s. bf_bike coś nie odpowiada na maile... jak tu ustalic szczegóły? mam nadzieję, że w tym tygodniu będę miał ten rowerek (jako drugi zalicytowałem ). Edytowane 12 Maja 2013 przez coroner
jawi13 Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 dwa, że wolę czarne siodełko, bo białe nijak mi nie pasuje ja na zdjęciach z dzisiejszej licytacji integrala dalej widzę białe siodełko
Gość TheMan Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze? W poprzedniej wersji były promaxy.
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 niesamowita, niezwykla jest ta Lazarogoraczka ...
whst Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 ja na zdjęciach z dzisiejszej licytacji integrala dalej widzę białe siodełko ale 3 ostatnich zdjęć i podpisu pod nimi to już nie widzisz
coroner Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 niesamowita, niezwykla jest ta Lazarogoraczka ... hehe, no prawdopodobnie czegoś takie w polsce jeszcze nie było choć przypuszczam, że jakby ze 2 stówki był droższy to już by tak różowo nie było, patrz kands.
Astacius Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 hehe, no prawdopodobnie czegoś takie w polsce jeszcze nie było choć przypuszczam, że jakby ze 2 stówki był droższy to już by tak różowo nie było, patrz kands. nie sądzę aby sprzedawca był bezmózgi
coroner Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 a ja myślę, że długo tymi groszami od sztuki się nie zadowoli. no ale korzystajmy póki marka nieopierzona.
krism4a1 Napisano 13 Maja 2013 Autor Napisano 13 Maja 2013 te nowe są takie jak w kandsie, a kands jest droższy, więc prawdopodobnie lepsze, ale jak naprawdę jest, to musi się jakiś doświadczony znawca wypowiedzieć. zakładajmy/łudźmy się jednak, że są lepsze Nieprawdopodobne, czytając cały tan temat, decydując się na Lazaro/Kands, dalej twierdzisz, że droższe jest lepsze?
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 ok, cena cena ale gdy kupowalem maestro 2 lata temu to jego cena byla okolo 6 setek nizsza od rowerow markowych, ktore byly na podobnym osprzecie, a mimo to nie byly one tak rozchwytywane...
jawi13 Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 ale 3 ostatnich zdjęć i podpisu pod nimi to już nie widzisz Masz rację!.."Jest już późno, piszę bzdury" jak śpiewał kiedyś Maanam
Rekomendowane odpowiedzi