Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przejeździłem tym rowerem dwa lata (21cali), mam o trzy centymetry więcej od niego i musiałem kupić sztycę o 100mm dłuższą żeby nie rozpieprzyć ramy, masz większe doświadczenie z tym modelem?

Napisano

Zastanwiam sie nad zakupem Integrala i mam pytanie, czy do tego modelu bedzie pasowac mostek z mozliwoscia regulacji?

Napisano

Zastanwiam sie nad zakupem Integrala i mam pytanie, czy do tego modelu bedzie pasowac mostek z mozliwoscia regulacji?

 

Tak, musi być tylko zgodny ze średnicą rury widelca.

Napisano

Ja mam pytanie z innej beczki trochę,

Zamówiłem ten rowerek. Będzie to mój pierwszy zakup nowego roweru i teraz moje pytanie. Od czego zacząć? Przyjdzie do mnie paczka, wiadomo poskręcać, ale czy będę musiał coś regulować, coś smarować? jakoś zabezpieczyć?

Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) 

Napisano

Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) 

Nie no gostek na Allegro pisze, że rower dojdzie do Ciebie "ustawiony" i skręcać prawdopodobnie też raczej nic nie będziesz :P

Napisano

Podbijam jak coś bo post zgubił się w gąszczu wypowiedzi:) 

 

Trzeba przykręcić pedały (posmatorać gwint smarem stałym, uważać na lewy i prawy gwint) - klucz płaski otwarty 15

Przykręcić kierownicę - klucz imbusowy (nie pamietam chyba 8 lub 6)

Koła na spinki

Ustawić należy sobie pochylenie klamek, bo po waszych zdjeciach widzę, że niektórzy robią to albo neśwadomie, albo nie wiem, specjalnie wykręcają sobie nadgarstki?

Napisano

W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze?

Napisano

Przejeździłem tym rowerem dwa lata (21cali), mam o trzy centymetry więcej od niego i musiałem kupić sztycę o 100mm dłuższą żeby nie rozpieprzyć ramy, masz większe doświadczenie z tym modelem?

krism4a1 to coś mi tu niegra, jeśli dobrze widzę na twoich fotkach siodełko masz od ziemi na wysokości około 113cm, mówisz, że musiałeś dokupić dłuższą sztyce, piszesz też, że masz 186cm i około 85cm nogę, więc podsumowując te dane ktoś kto ma 193 i 93(czyli ja ) musiałby mieć jeszcze dłuższa sztyce aby rower był dla niego dobry(pytanie czy tak się da) inna sprawa, że coś mi nie pasuje twoja wysokość siodełka bo ja dziś mierzyłem swoje w rowerze(trek830) i też mam coś około 110cm od ziemi;) a ledwo stoję na palcach, pozycja na peadłach też jest ok. O co tu chodzi? hmmm

Napisano (edytowane)

W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze?

 

te nowe są takie jak w kandsie, a kands jest droższy, więc prawdopodobnie lepsze, ale jak naprawdę jest, to musi się jakiś doświadczony znawca wypowiedzieć. zakładajmy/łudźmy się jednak, że są lepsze ;)

 

ja akurat cieszę się, że załapałem się na tę wersję, bo raz, że te hamule wstawili, dwa, że wolę czarne siodełko, bo białe nijak mi nie pasuje do czarnego roweru, poza tym, po zdjęciach wydaje się bardziej komfortowe, nie taka płaska decha jak to białe. co do naklejek na obręczach, to racja, słabe to jest, ale liczę na to, że da się je elegancko fachowym ruchem usunąć.

 

co do ludzi, którzy mają wątpliwości czy cross czy mtb, to moim zdaniem jak ktoś ma takie wątpliwości, to niech bierze crossa, bo mtb jest raczej dla tych, którzy wiedzą, że chcą mtb i tych leśnych dróg będą mieli całkiem sporo, wręcz będą szukać takich nawierzchni. ten cross zresztą raczej też dobrze poradzi sobie na lekkich/średnich nierównościach. jeśli wiemy, że procentowo stosunek nawierzchni równej będziemy mieć większy od hardkorowej, to raczej oczywiste, że cross. to chyba tylko u nas się utarło, że wyjściowym/normalnym rowerem jest góral (większość ludzi na crossa też mówi górski) na 26", a jest przecież zupełnie odwrotnie, nawet biorąc pod uwagę polskie drogi ;)

 

jeszcze jedno do tych co biorą z blokwanym amorem, który prawdopodobnie będzie taki jak w kands, gdzie jest właśnie blokowany. otóż w opisie kands jest, że to jest nex, podczas gdy na fotach wyraźniej widać nvx. o co tu chodzi?

 

p.s. bf_bike coś nie odpowiada na maile... jak tu ustalic szczegóły? mam nadzieję, że w tym tygodniu będę miał ten rowerek (jako drugi zalicytowałem :D).

Edytowane przez coroner
Napisano

 

dwa, że wolę czarne siodełko, bo białe nijak mi nie pasuje

          ja na zdjęciach z dzisiejszej licytacji integrala dalej widzę białe siodełko
Gość TheMan
Napisano

W poprzednich wersjach były hamulce alhonga,a w tej co się pojawiła dzisiaj w sprzedaży są hamulce saccon.Może ktoś wie czy jest jakaś duża różnica w tych hamulcach, które lepsze?

W poprzedniej wersji były promaxy.

Napisano

          ja na zdjęciach z dzisiejszej licytacji integrala dalej widzę białe siodełko

ale 3 ostatnich zdjęć i podpisu pod nimi to już nie widzisz

Napisano

niesamowita, niezwykla jest ta Lazarogoraczka ...

 

hehe, no prawdopodobnie czegoś takie w polsce jeszcze nie było :) choć przypuszczam, że jakby ze 2 stówki był droższy to już by tak różowo nie było, patrz kands.

Napisano

hehe, no prawdopodobnie czegoś takie w polsce jeszcze nie było :) choć przypuszczam, że jakby ze 2 stówki był droższy to już by tak różowo nie było, patrz kands.

nie sądzę aby sprzedawca był bezmózgi 

Napisano

 

te nowe są takie jak w kandsie, a kands jest droższy, więc prawdopodobnie lepsze, ale jak naprawdę jest, to musi się jakiś doświadczony znawca wypowiedzieć. zakładajmy/łudźmy się jednak, że są lepsze

 

Nieprawdopodobne, czytając cały tan temat, decydując się na Lazaro/Kands, dalej twierdzisz, że droższe jest lepsze?

Napisano

ale 3 ostatnich zdjęć i podpisu pod nimi to już nie widzisz

 

 

Masz rację!.."Jest już późno, piszę bzdury" jak śpiewał kiedyś Maanam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...