Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@Piehursson, @nedved

 

Rower otrzymałem ok 17. Po zamontowaniu koła i kierownicy  uczom moim ukazał sie czarny Lazaro Integral V rozmiar 19"

Stojąc na pełnych stopach i na boso w domu ramę miałem pod samymi jaj...mi. Kierownica jest trochę daleko.

Mam 176 cm wzrostu, nie wiem jakie długie nogi bo nie mierzyłem.

Jutro zamwiam drugi rower w rozmiarze 17" bo ten wydaję sie za duży. Jak przyjdzie 17" to wtedy zdecyduję sie na jeden a drugi odeślę bo innego sposobu nie ma.

Jakośc wykonania i wygląd roweru godny polecenia.

mam tylko trzy uwagi:

1. kierownica wydje się trochę zbyt wąska ale to może być subiektywne odczucie w starej Blachi miałem ok 10cm szerszą.

2. miałem problem z wyregulowaniem przedniego hamulca po zamontowaniu koła ale to może mój brak umiejętności.

3. wymieniony amortyzator na SF11-NVX MLO 700C z blokada skoku po zablokowaniu wykazuje pene luzy ok 3mm (może to normalne?)

 

podsumowanie:

zamawiam 17" i wtedy porównam który jest bardziej odpowiedni. jeśli jest ktoś z okolic Gorzowa i jest zainteresowany mogę odsprzedac, bo podejrzewam, że zdecyduję sie na 17"

Edytowane przez szurek
Napisano

Dzięki szurek za relację. Zdecyduję się na rozmiar 17" przy 175 cm wzrostu. Drugi egzemplarz będziesz brał z amorem z blokadą?

 

Teraz pytanie do wszystkich, czy opłaca się dołożyć 40zł do tego amortyzatora .

Napisano

pomimo tego luzu zamówię z blokadą bo gdzies czytałem, że te amorki tak mają. Jednak było tam tez napisane, że maja mniejsza żywotność od tych bez blokady. Nie znam sie za bardzo, może ktoś mądrzejszy sie wypowie.

Napisano

3. wymieniony amortyzator na SF11-NVX MLO 700C z blokada skoku po zablokowaniu wykazuje pene luzy ok 3mm (może to normalne?)

 

 

 

Tak to normalne, przypominam, że nie wolno blokować amortyzatora pod obciążeniem, blokadę włączasz po zejściu z roweru w maksymalnym rozprężeniu amora.

Napisano

witam w klubie, mam taki sam wzrost, tyle samo od jajec do ziemi i takiż sam dylemat jaką rame kupic, czekamy na relacje jak sie siedzi na tej 17tce

Napisano (edytowane)

Zaryzykowałem i kupiłem ramę 21 cali. W środę spodziewam się  dostawy, od razu napiszę małą recenzje ;)

Edytowane przez krabski
Napisano

Kurcze również mam dylemat co do ramy... Jakieś 180 cm, i 80 cm od kroku. Do tego dochodzą stosunkowo długie łapska :D Co myślicie 19" będzie ok?
Cholerka, szkoda, że bardzo jest możliwość na żywo przymierzyć się do tego roweru...

Napisano

Zaryzykowałem i kupiłem ramę 21 cali. W środę spodziewam się  dostawy, od razu napiszę małą recenzje ;)

a jaki kolor wybrales? wstaw foty jak juz zlozysz

Napisano (edytowane)

dragon512 80 cm do kroku to będziesz musiał zeskakiwać z roweru na palce bo zawiśniesz :)  Ktoś chce się przymierzyć do 19 cali to zapraszam do mnie.

Edytowane przez fantomas1
Napisano (edytowane)

Jutro zostanie wysłany do mnie rower 17" i opisze po złożeniu jak wygląda sprawa wygody i  odległości od klejnotów.

na razie zrobiłem mała symulację prezentującą różnice w rozmiarach.

wnioski:

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy.

2. wysokość kierownicy nie zmienia się

3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

 



post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

 

post-162974-0-85897000-1366036106_thumb.jpg

Edytowane przez szurek
Napisano

do 80cm można jeszcze śmiało doliczyc 2cm na buty, a wtedy powinno być okolo 1cm luzu, oczywiscie lepiej przymierzyć jak ktoś ma okazję.

Napisano

@@szurek

 

1. im mniejsza rama tym wyżej podniesiony mechanizm korbowy. 2. wysokość kierownicy nie zmienia się 3. odległość od kierownicy nieznacznie mniejsza

czyli jesli dobrze kombinuję (poprawcie mnie jeśli się mylę bo jestem totalną lamą w tematach rowerowych) to mimo wszystko chyba lepiej wybrać większą ramę?

Napisano

Mam 180 cm wzrostu i  Integrala z ramą 19 cali. Do mojego wzrostu jest dobrana idealnie, choć między ramą a workiem mam tylko parę cm luzu. Także 19" polecam od 180 cm wzwyż. Poniżej myślę, że 17 będzie ok. Dziś przejechałem pierwsze parę km i jestem zadowolony. 

 

1. Na prostym śmiga bardzo fajnie (tu nie trzeba się rozpisywać) 30 km/h po dziurawym asfalcie, bez specjalnego wysiłku.

2. Ścieżki leśne ubite bardzo dobrze, pagórki 0 stresu :) slalom między drzewami przy niemałej prędkości to żaden problem.

3. Piasek tu oczywiście rower ze względu na węższą oponę radzi sobie gorzej niż mtb, ale da się przejechać.

 

Podsumowując przesiadka z mtb nie sprawiła mi żadnego problemu (choć obawy były). Rower radzi sobie praktycznie na każdym podłożu, ale pamiętajcie że to nie góral, pewnych ograniczeń nie da się pokonać

Napisano

Witam.

 

Przebrnąłem przez cały temat.

 

Pytanie do kolegi WhiteMamba lub wszystkich którzy mają styczność z tym modelem (ewentualnie polecić coś innego)

 

Czy kupiłeś ten rower (Lazaro Integral V3)

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

 

Kilka kwestii bo mnie nurtują:

-Wymieniałeś jakieś podzespoły po zakupie (narzekali na kiepskie klocki, siodełki)

 

-Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

 

-Wrzuć real foto jak możesz.

 

Pozdr

 

 

Napisano

 

Jak wygląda kwestia blokowania amortyzatora? Jest czy tylko regulacja twardości

Ludzie, co wy macie z tą twardością? NEX 4110 ma tylko jedną sprężynę w prawej goleni i tylko i wyłaćznie jedno pokrętło do regulacji napięcia wstępnego nie jest to regulacja twardości!

Jak się blokuje model który można sobie zamówić? Po prostu przekręcasz dźwignię i amortyzator jest praktycznie sztywny, posiada niewielkie ugięcie kilkumilimetrowe raczej jako luz roboczy, to normalne zjawisko. Blokowanie przełącza się po zejściu z roweru, amortyzator nie może być napięty w tym czasie.

Napisano

z "twardością" u mnie wszystko ok, ale dziękuje za zainteresowanie :)

 

Pytam, bo istotne dla mnie jest czy dopłata 40 zł jest warta tego by zamówić amortyzator z blokadą. 

 

 

 

Napisano

Jasne że tak. Dla mnie amortyzator to duży plus i nie zamierzam go blokować więc nie zamawiałem tego z blokadą.

King89Yaku stronę wcześniej wrzuciłem link z real foto mojego Integrala. Na razie wiem że chwyty pójdą do wymiany.

Napisano

@szurek

W jaki sposób zamówiłeś integrala z tym amorem z blokadą. Przelew czy za pobraniem i gdzie podałeś im informacje dotyczącej tej zmiany (info

do sprzedającego w allegro czy osobno mailem).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...