Skocz do zawartości

[rower] marka Author

1rzeznik1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem laikiem w kwestii rowerów i osprzętu. Mam 34 lata i chciałbym rozpocząć przygodę z rowerem. Planuję jeździć po asfaltowych ścieżkach rowerowych ale i pośmigać w terenie ( polne drogi, las, drogi szutrowe, górki, itp ).

Myślę o zakupie roweru MTB w cenie 1400-1700pln. Kolega jest użytkownikiem marki Author, model Basic i bardzo sobie go chwali.

Byłem u dystrybutora marki Author i polecono mi Authora Kinetic model 2010 ( http://www.velo.pl/rowery/wyprzedaz/?id=431 ). Dystrybutor bardzo chwalił ten model zarówno na tle innych modeli Authora ale też na tle innych marek w tym przedziale cenowym.

Prosze o Wasze opinie na temat zarówno marki Author jak i modelu Kinetic jaki mi zaproponowano. Wasze sugestie są mi niezbędne do podjęcia właściwej decyzji w kwestii wyboru roweru.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Napisano

Ja jeździłem na Tractionie i Introvercie , lubię markę Author :thumbsup: Choć tak naprawdę większy wpływ ma osprzęt niż napis na ramie.

Napisano

witaj, sam jestem wlascicielem authora solution, po roku uzytkowania i przejechanych 5000tyś km, nie miałem awarii czy usterki, mimo iz ma za soba 2 maratony i kilka mniejszych wyscigów. Ja ze swojego Authora jestem bardzo zadowolony,mimo słabego osprzetu na papierze, w praktyce sie swietnie spisuję, co do kinetica jest to dobry rower, z przyzwoitym osprzętem :icon_wink:

Napisano
Planuję jeździć po asfaltowych ścieżkach rowerowych ale i pośmigać w terenie ( polne drogi, las, drogi szutrowe, górki, itp

Bardzo dobrze, że chcesz jeździć na rowerze, tylko po co Ci rower MTB ? dopóki nie chcesz jeździć po korzeniach, głębokim, piachu, ostrych zjazdach i podjazdach 30% - wystarczy (a nawet będzie lepszy) rower cross, z Authora np. :

http://www.velo.pl/rowery/wyprzedaz/?id=458

Napisano