smog11 Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 Witam. Jestem nowy na forum dlatego na początku witam wszystkich. Postanowiłem przesiąść się z MTB na szosę gdyż ostatnio prawie wcale nie jeżdżę po terenie. Wybrałem kilka modeli w cenach akceptowalnych dla mnie cenach (właściwie akceptowalnych dla mojej żony- droższy = wojna). B'TWIN triban 3 (około 1500zł) B'TWIN triban 5 (około 2200zł) Merida Road Race 880-16 2010 (około 1700zł) Leaderfox Runner 700C (około 1890zł) CTM SPEEDSTER 580 white (około 2000zł) Kellys ARC 1.9 (około 2200zł) Rower będzie wykorzystywany rekreacyjnie, najczęściej do robienia około 100km jednorazowo. Najbardziej podobają mi się 3 ostatnie, ale czy warto dołożyć do nich (czy rzeczywiście są dużo lepsze od meridy albo tribanów)? Proszę o podpowiedź osoby które w tym siedzą bo ja jestem zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wykolowany Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 Podpinam się pod pytanie, bo tego samego szukam Już jeździłem na tym Triban 3 wg. mnie trochę za ciężki, ale można powymieniać sobie (chyba) różne rzeczy w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalmad Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 a wiec co do tych 3 ostatnich, osobiscie brałbym kellysa, poniewaz ma karbonowy widelec, który bedzie lepiej tłumił nierownoci ktorych na naszych "szosach" jest sporo ogolnie kellys ma lepszy osprzet na tle tej dwojki, potem klasyfikuję ctm'a i na koncu leader'a. Jesli troszkę pomogłem +. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wykolowany Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 Mógłbyś jeszcze między: Leader Triban 3 Merida Który z tych 3 i w jakiej kolejności lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...