Skocz do zawartości

[Rower]Czy jest sens odnawiać?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio wyciągnąłem stary rower, który prawdopodobnie jest w moim wieku ;] Rama była malowana, więc nie mogę sprawdzić z jakiego materiału jest zrobiona, ale znalazłem coś takiego http://www.bikepedia.com/quickbike/BikeSpecs.aspx?Year=1994&Brand=Specialized&Model=Crossroads+Sport&Type=bike. Na ramie nie widzę żadnej rdzy. Planuje go odmalować, dokupić trochę używanych części: tylną przerzutkę, hamulce, klamki, manetki, pedały. Zastanawiam się jeszcze nad kasetami i łańcuchem. Nie znam się na rowerach, ale myślę, że dałbym radę sam to zrobić. Pytanie, czy warto? Chciałbym przejeździć na tym rowerze 2 sezony. Do tej pory nie jeździłem zbyt dużo rowerem, ale chcę zacząć jeździć na parogodzinne wycieczki. Z mego rozeznania dowiedziałem się że na nowy rower musiałbym wydać co najmniej 1000zł, na razie jest to dla mnie nieosiągalna kwota, a badziewia nie chcę kupować.

Do tej pory jeździłem pseudo full mtb, więc ciężar nie robi mi problemu, i tak jest lżejszy.

Za chwilę wrzucę kilka zdjęć.

http://imageshack.us/g/28/zdjcie0061r.jpg/

Napisano

Warto, całkime fajny rower. D owymiany, korba, może kaseta, linki,pancerze. Do tego dochodzi odpowieednia regulacja i git.

Napisano

Co do regulacji. Nie wskakuje mi 7 bieg. Udało mi się wyregulować na tyle by po chwili zastanowienia wskakiwał(przy okazji zaczął zastanawiać się nad wskakiwaniem na 1 bieg), niestety dzisiaj znowu się rozregulowało. Jest to wina przerzutki czy słabej regulacji? A może linki, lub nienasmarowany łańcuch(za który zresztą wezmę się jutro)?

I pytanie dotyczące hamulców. Czy taki rodzaj hamulców jest dobry? Nie zawiedzie mnie w przyszłości? Czy może powinienem zmienić na zwykłe V-Brake? Kostki są zdarte, ale mogę.

Kostki są zdarte, ale mogę przełożyć je z innego roweru* :)

Napisano