fluga Napisano 16 Lipca 2011 Napisano 16 Lipca 2011 Przymierzam się do kupienia roweru do jazdy miejskiej - codziennie 15 km po asfalcie, czasem dłuższa wycieczka ale też po ścieżkach rowerowych. Przyznam szczerze, że nie znam się na rowerach i dlatego proszę o pomoc. Wzrost 163cm, waga 55kg. Znalazłam taką damkę na allegro Niestety z opiniami co do rowerów Montego ciężko. Może ktoś z was słyszał coś na ten temat? Warto w ogóle? Czy proponujecie inwestycję w coś innego? Bardzo byłabym wdzięczna za sugestie.
radamenes Napisano 16 Lipca 2011 Napisano 16 Lipca 2011 Ja bym polecał poszukać jakiegoś damskiego Cross'a 17" dołożyć jakieś delikatne błotniki i lampki. Moja Pani ma coś takiego 17" przy podobnych gabarytach i sobie chwali.
Burak Napisano 17 Lipca 2011 Napisano 17 Lipca 2011 Montego to dość młoda marka stworzona specjalnie na holenderski rynek. Piszą o sobie, ze oferują "holederską jakość w niskiej cenie". Ich produkcja jest prawdopodobnie ulokowana gdzieś na dalekim wschodzie. Moja małżonka jeździ Montego Liberty objuczonym dwoma fotelikami dla dzieci :-) Rower jest OK, ale nie jest to jednak jakość jak u Gazelle czy Batavus. Jeśli chodzi o rowery typowo miejsckie (szczególnie dla kobiet) zdecydowanie lepiej sprawdzają się modele z wewnętrznymi przerzutkami i hamulcami rolkowymi. To jednak jest droższe rozwiązanie i w cenie ok 1000zł może być ciężko coś znaleźć. Rozwiązanie w stylu "kup krosa i dokup błotniki" zdecydownie odradzam. Jeśli chcesz rower z wyposażeniem, to po prostu taki kup. Należy również pamiętać, że wielu producentów zabrania montażu dodatkowych elementów wyposażenia pod rygorem utraty gwarancji. Oficjalna strona marki: http://www.montegofietsen.nl/index.asp Strona producenta: http://www.blomson.com/index_en.php