Cox Napisano 15 Lutego 2013 Napisano 15 Lutego 2013 mogą, ale podobno (zasłyszane w serwisie) shimano najlepiej działa z tarczami shimano
Mod Team michuuu Napisano 15 Lutego 2013 Mod Team Napisano 15 Lutego 2013 A klocki też są shimano????? Jak zmienisz klocki to też najlepiej z tarczą shimano będą pracowały????? Coś chyba bardzo podobno.
Cox Napisano 15 Lutego 2013 Napisano 15 Lutego 2013 Przecież mu nie napisałem że musi zmieniać tarcze, tylko przekazałem to co mi w serwisie mówili, więc po co się w tak nieprzyjemny sposób wtrącasz?
Mod Team michuuu Napisano 15 Lutego 2013 Mod Team Napisano 15 Lutego 2013 Nie wtrącam a wyrażam swoje zdanie i gdzie tutaj uzasadnienie do "nieprzyjemnie". Jeżeli coś powtarzasz to zastanów się nad sensownością tego.
tomiz1 Napisano 15 Lutego 2013 Napisano 15 Lutego 2013 Nie, Michuuu odpowiedział bardzo dobrze. Nic jest powiedzieć "tak, tak...nie nie", ale dobrze przy tym dodać rzecz praktyczną. Racja. Nikt nie dobiera tarcz do KoolStop czy Baradine.
GhOsTwrc Napisano 8 Marca 2013 Napisano 8 Marca 2013 No to co bedzie dla mnie najlepszym wyborem , zalezy mi zeby sila hamowania byla jak najwieksza . Gumowa klamka malo przyjemna , ale jezeli ta gumowatosc ma sile to moze byc. SLX 666 czy SLX 675 A moze formula RX uzywlem jej od dawna i bylo wporzo. Chwilowo mam formule RX przod i tyl shimano 395:D , ogolnir na plaskim shimano hamule ale na 20 % zjezdzie ma sie lepiej formula RX Jak bedzie z slx?
typek99 Napisano 8 Marca 2013 Napisano 8 Marca 2013 SLX 666 czy SLX 675 To są te same hamulce,różnią sie tylko odcieniami na zaciskach i klamkach (chyba)
Sagitt77 Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Jakim narzędziem można kręcić śrubą od Free Stroke? W tej śrubie są tylko dwie dziurki. Chcę spróbować tej regulacji ponieważ klocki są bardzo blisko tarczy i czasem ocierają.
Cox Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Zdejmij klocki, weź jakiś śrubokręt i wepchaj trochę tłoczki do środka, na pewno pomoże
Sagitt77 Napisano 24 Kwietnia 2013 Napisano 24 Kwietnia 2013 Już tam robiłem, wracały w bliskie położenie.
Cox Napisano 24 Kwietnia 2013 Napisano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) to wepchaj głębiej, prawie na równo z powierzchnią zacisku może masz krzywą tarczę lub nierównolegle ustawiony zacisk Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez Cox
Sagitt77 Napisano 25 Kwietnia 2013 Napisano 25 Kwietnia 2013 Chyba masz rację, przy wolnym obrocie kołem widać, że w jednym punkcie tarcza ociera o zacisk, więc musi być lekko skrzywiona lub krzywo zamocowana.
Sagitt77 Napisano 23 Maja 2013 Napisano 23 Maja 2013 Pomogło: zdjęcie tarcz i oczyszczenie miejsca ich mocowania oraz wyczyszczenie i nasmarowanie tłoczków.
Rekomendowane odpowiedzi