Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

W rowerze cały czas następują zmiany, aktualnie wygląda to tak:

 

 

Adaptery tarcz + śruby: 74g

Dętki Maxxis Ultralight 26x1.75-2.125: 264g

Gripy KCNC Blue: 13g

Hamulec przedni (z 2 śrubami): 324g

Hamulec tylny (z 2 śrubami, 130mm): 354g

Kaseta SLX CS-HG80: 280g

Kierownica Boplight 25,4mm/560mm: 149g

Koło przednie Joytech/Mach1exe: 1038g

Koło tylne j/w: 1247g

Korba Shimano Deore: 895g

Linki i pancerze: 91g

Łańcuch LX CN-HG73: 260g

Manetki Deore SL-M590: 270g

Mostek: Boplight Team 25,4/110mm: 130g

Rogi Boplight: 59g

Opona przednia: Kenda Karma 26”x2.0: 487g

Opona tylna: Kenda Karma 26”x2.0: 495g

Pedały Crank Brothers Candy X299g

Podkładki pod mostek KCNC Blue – 2x 3mm + 1x5mm: 10g

Przerzutka przednia SLX FD-M660: 147g

Przerzutka tylna SLX RD-M662 SGS: 260g

Rama: Kross Level A2 2008 19”+hak+stery : 1774g

Siodło Boplight: 200g

Suport SM-BB51: 94g

Sztyca Boplight 27.2x295mm : 215g

Śruby do tarcz – 26g kpl

Tarcza przód Accent Freezer 180mm: 156g

Tarcza tył Accent Freezer 160mm: 124g

Top cap KCNC Blue: 8g

Widelec Suntor Epicon LOD 2009: 1687g

Zacisk sztycy: Accent Lite 23g

Zaciski kół Dartmoor Bolt-On: 66g

--------------------------------------------------------------

Całość: 11,519KG

 

Niestety całkiem aktualnych zdjęć nie posiadam, załączam fotkę na slickach (Kenda Kwest 1.5") i ze starymi chwytami :)

http://imageshack.us/photo/my-images/819/10042011577.jpg/

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Nowe, aktualne zdjęcia:

imag0027d.th.jpgimag0033ou.th.jpg

imag0036yb.th.jpgimag0039wr.th.jpg

imag0044nu.th.jpgdscf0118q.th.jpg

 

Co chciałbym zmienić w zimę? Złożyć jakieś koła na eq21, piasy xt oraz wymienić siodło - Velo carbon. Co będzie to czas i portfel pokażą :)

Napisano (edytowane)

@nieborak, korki bolighta, dostałem razem z rogami tylko nie wiedzieć czemu waga jest bez korków. Tak więc +3/4g do rogów trzeba doliczyć :)

 

Velo carbon z pokryciem, najlepiej całe czarne o ile gdzieś jeszcze takie znajdę. Swoją drogą wersji bez pokrycia dłuugo już nigdzie nie widziałem :P

Edytowane przez Crazyk
Napisano (edytowane)

Na allegro są z pokryciem (czałe czarne z dziurą) ale ciut cięższe od tego boplighta. Kiedyś pytałem w Synkrosie o velo bez pokrycia, odpisali że mogą sprowadzić ale wybrakowane czyli miejscami pęknięcia itd.

 

Swoją drogą są strasznie wąskie - 120 mm.

Edytowane przez nieborak
Napisano

Kiedyś można było na allegro dostać to siodło bez pokrycia za około 100zł co jest bardzo niską ceną :P Waga kilka gramów więcej od Boplighta całkowicie mi nie przeszkadza. A 120 to faktycznie dość mało, ale "podobno" jest wygodne.

Napisano (edytowane)

czy wygodne czy nie to jednak koledze zaczęło pękać. gdzieś w połowie długości...

aha kolega waży może z 60kg...

Edytowane przez marsman
Napisano

@marsman, jakieś zdjęcie możesz zapodać? Dziwna sprawa trochę, ale swoją drogą mój Boplight na plastikowym stelażu też już pękł w 2 miejscach od spodu a ważę też 60kg (chociaż o dziwo nie czuć tego pęknięcia siedząc).

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Kupować nową ramę bo według kogoś jest brzydka bo on ma ładniejszą. Nic tylko koledze wyżej pogratulować idiotyzmu.

 

Sam się właśnie zastanawiam nad tym carbonowym siodełkiem velo, ale słyszałem że pękają i to mnie trochę odstrasza.

Napisano (edytowane)

Krzysi33k, nie przesadzajmy, chociaż faktycznie kupno innej ramy ze względu, że komuś się ona nie podoba nie jest do końca sensowne :) Velo pękają mówisz? Chyba nie jest to jakieś ciągłe zjawisko a raczej przypadek bo szczerze mówiąc tylko raz słyszałem o pękniętym siodełku Velo (wyżej). Nie oszukujmy się, ale plastikowe stelaże w siodłach ważących nawet ponad 200g też pękają ;)

 

ProCombat, faktycznie nowa rama 2011 jest dość ładna, co nie zmienia faktu, że w życiu jej bym nie kupił. Wolę swoją. Głównie ze względu na wagę, straszne z niej kowadło w stosunku do wersji z 2008. Mało tego obecna ramka całkiem mi się podoba i czuję do niej pewien sentyment :) Jeżeli ją kiedyś zmienię to na coś lżejszego, np. Boplight :)

 

Co do projektu, mała zmiana. Okazyjnie kupiłem prawie nowe koła, na których pośmigam przynajmniej sezon 2012 (później zobaczymy), mianowicie:

 

Koło przednie: 869g

-Piasta SLX HB-M665

-Obręcz: Mavic XM317 Disc

- Szprychy: Sapim Race

- Nyple DT mosiężne

Koło tylne: 1067g

-Piasta SLX HB-M665

-Obręcz: Mavic XM317 Disc

- Szprychy: Sapim Race

- Nyple DT mosiężne

 

Waga całości: 11,172KG :)

Edytowane przez Crazyk
Napisano

Ważysz o połowę więcej niż ja xD Rama Boplighta nie jest jakaś super wytrzymała, chociaż myślę, że zapewni mi poczucie bezpieczeństwa. Pękać chyba często nie pękają, jedynie strach o uderzenia punktowe (np. od kierownicy). Ale.. Trudno się mówi :D

Napisano

To nie lepiej zainwestować w jakieś inne ramy które jednak są trwalsze? . Bo faktycznie sam bym Boplighta nie kupował, miskov17 ma racje. :)

Nie wiem jak No Saint, ale wagowo wypada ładnie, za to z wytrzymałością nie mam pojęcia, Kross jakoś teraz robi ramy dużo cieższe, więc sie nie opłaca za bardzo :)

Napisano

Kosztem wagi zyskują dużo na sztywności i wyglądzie. Starsze ramy niestety gną sie w oczach - żeby nie było że bezmyślnie powielam opinie innych to sam na takiej jeżdże a waże niewiele.

  • Mod Team
Napisano

Jarek516, czytając twojego posta przypomniała mi się rama No Sainta po zderzeniu z drzewem (przy prędkości ~25km/h) na bikemaratonie w Kielcach:

 

iHtRHMCUTRH1i.jpg?q=0.0702574485956

Napisano (edytowane)

No tak. Ale prawda jest taka że na ramie A2 z 2011r. nie złożymy roweru który będzie ważył poniżej 10kg

 

Franio noo nie wygląda za ciekawie, no ale w sumie spotkanie z drzewem, no to mało która rama by przetrwała i nadawała się do dalszej bez problemowej jazdy hehe :)

Edytowane przez Jarek516
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...