Crazyk Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Witam. W rowerze cały czas następują zmiany, aktualnie wygląda to tak: Adaptery tarcz + śruby: 74g Dętki Maxxis Ultralight 26x1.75-2.125: 264g Gripy KCNC Blue: 13g Hamulec przedni (z 2 śrubami): 324g Hamulec tylny (z 2 śrubami, 130mm): 354g Kaseta SLX CS-HG80: 280g Kierownica Boplight 25,4mm/560mm: 149g Koło przednie Joytech/Mach1exe: 1038g Koło tylne j/w: 1247g Korba Shimano Deore: 895g Linki i pancerze: 91g Łańcuch LX CN-HG73: 260g Manetki Deore SL-M590: 270g Mostek: Boplight Team 25,4/110mm: 130g Rogi Boplight: 59g Opona przednia: Kenda Karma 26”x2.0: 487g Opona tylna: Kenda Karma 26”x2.0: 495g Pedały Crank Brothers Candy X – 299g Podkładki pod mostek KCNC Blue – 2x 3mm + 1x5mm: 10g Przerzutka przednia SLX FD-M660: 147g Przerzutka tylna SLX RD-M662 SGS: 260g Rama: Kross Level A2 2008 19”+hak+stery : 1774g Siodło Boplight: 200g Suport SM-BB51: 94g Sztyca Boplight 27.2x295mm : 215g Śruby do tarcz – 26g kpl Tarcza przód Accent Freezer 180mm: 156g Tarcza tył Accent Freezer 160mm: 124g Top cap KCNC Blue: 8g Widelec Suntor Epicon LOD 2009: 1687g Zacisk sztycy: Accent Lite – 23g Zaciski kół Dartmoor Bolt-On: 66g -------------------------------------------------------------- Całość: 11,519KG Niestety całkiem aktualnych zdjęć nie posiadam, załączam fotkę na slickach (Kenda Kwest 1.5") i ze starymi chwytami http://imageshack.us/photo/my-images/819/10042011577.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Kross A2, można powiedzieć old-school Z poprawioną rozpiską łatwiej się połapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2011 Nowe, aktualne zdjęcia: Co chciałbym zmienić w zimę? Złożyć jakieś koła na eq21, piasy xt oraz wymienić siodło - Velo carbon. Co będzie to czas i portfel pokażą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 A korki kierownicy wliczyłeś? Velo carbon z pokryciem czy bez? Jak bez pokrycia to ciężko będzie je Ci znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2011 (edytowane) @nieborak, korki bolighta, dostałem razem z rogami tylko nie wiedzieć czemu waga jest bez korków. Tak więc +3/4g do rogów trzeba doliczyć Velo carbon z pokryciem, najlepiej całe czarne o ile gdzieś jeszcze takie znajdę. Swoją drogą wersji bez pokrycia dłuugo już nigdzie nie widziałem Edytowane 13 Września 2011 przez Crazyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 (edytowane) Na allegro są z pokryciem (czałe czarne z dziurą) ale ciut cięższe od tego boplighta. Kiedyś pytałem w Synkrosie o velo bez pokrycia, odpisali że mogą sprowadzić ale wybrakowane czyli miejscami pęknięcia itd. Swoją drogą są strasznie wąskie - 120 mm. Edytowane 13 Września 2011 przez nieborak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2011 Kiedyś można było na allegro dostać to siodło bez pokrycia za około 100zł co jest bardzo niską ceną Waga kilka gramów więcej od Boplighta całkowicie mi nie przeszkadza. A 120 to faktycznie dość mało, ale "podobno" jest wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 (edytowane) czy wygodne czy nie to jednak koledze zaczęło pękać. gdzieś w połowie długości... aha kolega waży może z 60kg... Edytowane 13 Września 2011 przez marsman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2011 @marsman, jakieś zdjęcie możesz zapodać? Dziwna sprawa trochę, ale swoją drogą mój Boplight na plastikowym stelażu też już pękł w 2 miejscach od spodu a ważę też 60kg (chociaż o dziwo nie czuć tego pęknięcia siedząc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AuthorVision Napisano 27 Września 2011 Udostępnij Napisano 27 Września 2011 Waga jeszcze nie taka zła, ogólnie Twój bike jest spoko IMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProCombat Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Rama jest po prostu brzydka , ja mam Krossa Level A2 (2011) on jest już ładny . Kupił bym nową ramę na twoim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Kupować nową ramę bo według kogoś jest brzydka bo on ma ładniejszą. Nic tylko koledze wyżej pogratulować idiotyzmu. Sam się właśnie zastanawiam nad tym carbonowym siodełkiem velo, ale słyszałem że pękają i to mnie trochę odstrasza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 (edytowane) Krzysi33k, nie przesadzajmy, chociaż faktycznie kupno innej ramy ze względu, że komuś się ona nie podoba nie jest do końca sensowne Velo pękają mówisz? Chyba nie jest to jakieś ciągłe zjawisko a raczej przypadek bo szczerze mówiąc tylko raz słyszałem o pękniętym siodełku Velo (wyżej). Nie oszukujmy się, ale plastikowe stelaże w siodłach ważących nawet ponad 200g też pękają ProCombat, faktycznie nowa rama 2011 jest dość ładna, co nie zmienia faktu, że w życiu jej bym nie kupił. Wolę swoją. Głównie ze względu na wagę, straszne z niej kowadło w stosunku do wersji z 2008. Mało tego obecna ramka całkiem mi się podoba i czuję do niej pewien sentyment Jeżeli ją kiedyś zmienię to na coś lżejszego, np. Boplight Co do projektu, mała zmiana. Okazyjnie kupiłem prawie nowe koła, na których pośmigam przynajmniej sezon 2012 (później zobaczymy), mianowicie: Koło przednie: 869g -Piasta SLX HB-M665 -Obręcz: Mavic XM317 Disc - Szprychy: Sapim Race - Nyple DT mosiężne Koło tylne: 1067g -Piasta SLX HB-M665 -Obręcz: Mavic XM317 Disc - Szprychy: Sapim Race - Nyple DT mosiężne Waga całości: 11,172KG Edytowane 1 Listopada 2011 przez Crazyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Ech...ja nie wiem co masz z tym Boplightem, ścianki grubości puszki po browcu jakoś nie czułbym na tym bezpiecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 1 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Ważysz o połowę więcej niż ja xD Rama Boplighta nie jest jakaś super wytrzymała, chociaż myślę, że zapewni mi poczucie bezpieczeństwa. Pękać chyba często nie pękają, jedynie strach o uderzenia punktowe (np. od kierownicy). Ale.. Trudno się mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek516 Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 To nie lepiej zainwestować w jakieś inne ramy które jednak są trwalsze? . Bo faktycznie sam bym Boplighta nie kupował, miskov17 ma racje. Nie wiem jak No Saint, ale wagowo wypada ładnie, za to z wytrzymałością nie mam pojęcia, Kross jakoś teraz robi ramy dużo cieższe, więc sie nie opłaca za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wonsky Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Kosztem wagi zyskują dużo na sztywności i wyglądzie. Starsze ramy niestety gną sie w oczach - żeby nie było że bezmyślnie powielam opinie innych to sam na takiej jeżdże a waże niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 1 Listopada 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Jarek516, czytając twojego posta przypomniała mi się rama No Sainta po zderzeniu z drzewem (przy prędkości ~25km/h) na bikemaratonie w Kielcach: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek516 Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 (edytowane) No tak. Ale prawda jest taka że na ramie A2 z 2011r. nie złożymy roweru który będzie ważył poniżej 10kg Franio noo nie wygląda za ciekawie, no ale w sumie spotkanie z drzewem, no to mało która rama by przetrwała i nadawała się do dalszej bez problemowej jazdy hehe Edytowane 1 Listopada 2011 przez Jarek516 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 Strefy kontrolowanego zgniotu haha Ten No Saint ze zdjęcia to już nieprodukowany model Luzifer, przy 18" waży koło 1300g... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 To malowanie zawsze mi sie podobalo najbardziej, jeszcze do tego te gripy idealnie pasuja. Super sprzet za rozsadna kase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 Na koła zamiast taśmy poszła podwójna niebieska izolacyjna, śrubki tylnej przerzutki KCNC blue - 11.153kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 Z UltraLight Presta będzie ważyć 11144 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2011 Wspomniane wcześniej koła - w rowerze wylądują jak będzie cieplej, za kilka miesięcy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2011 W sumie to mamy prawie wiosnę, możesz je założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi